Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Πειραιως 193 και Κηφισου 30 καθε μερα βγαινει το προγγραμα εδω :-*Μωρο που σε βρισκουμε τωρα και τι ωρες
μεχρι 23.00 Πειραιως 193 και μετα Κηφισου 30 :-*Καλησπερα και χρονια πολλα για αποψε τι λεει το προγραμμα?
Καλησπέρα Κωνσταντίνα και χρόνια πολλά!!!

με τετοιο αβαταρ που εβαλες θα μαθω να μπαινω και εγωΚαλησπερα σε ολους επιτελους εμαθα να μπαινω και εγω![]()
![]()
![]()
![]()

καλα αμα δεν σου αρεσει να το αλλαξω με μια να ειμαι ντυμενημε τετοιο αβαταρ που εβαλες θα μαθω να μπαινω και εγω![]()
Καλησπερα κουκλαΚαλησπερα σε ολους επιτελους εμαθα να μπαινω και εγω![]()
![]()
![]()
![]()

μια χαρα ειναι και ελπιζω σε ακομα αποκαλυπτικοτερεςκαλα αμα δεν σου αρεσει να το αλλαξω με μια να ειμαι ντυμενη![]()

Καλησπερα κουκλα
ε οχι και τωρα εμαθες πως μπαινοβγενη![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τι να κανω μικρη ειμαι μαθαινω Ε αμα τα δειχνουμε ολα χανετε το μυστηριομια χαρα ειναι και ελπιζω σε ακομα αποκαλυπτικοτερες![]()
![]()
τωρα με αποστομοσες δεν εχω λογια τουλαχιστον ενα κοντινο μπορουμε να εχουμεΕ αμα τα δειχνουμε ολα χανετε το μυστηριο![]()

Δηλαδη εσυ εισαι στο αβαταρκαλα αμα δεν σου αρεσει να το αλλαξω με μια να ειμαι ντυμενη![]()
Και μικρη να παραμεινης,εγω που μεγαλωσα τι καταλαβατι να κανω μικρη ειμαι μαθαινω
![]()

ΣωστηηηηηηηΕ αμα τα δειχνουμε ολα χανετε το μυστηριο![]()
Ετσι ειναι καλυτερο τραβας το σχοινακι στο πλαι και ειναι ποιο καυλωτικοτωρα με αποστομοσες δεν εχω λογια τουλαχιστον ενα κοντινο μπορουμε να εχουμε![]()
![]()
E και εγω θα μεγαλωσω που θα παει εγω θα την γλυτωσω?Δηλαδη εσυ εισαι στο αβαταρ
καλος παταρος φαινεται![]()
![]()
Και μικρη να παραμεινης,εγω που μεγαλωσα τι καταλαβα
μονο πολυ καλη εμπειρια εχω αποκτηση
![]()
![]()
![]()
Σιγουρα οχι, μονο μην βιαζεσεE και εγω θα μεγαλωσω που θα παει εγω θα την γλυτωσω?![]()
