ΠΕΙΡΑΙΩΣ 193
Ιερόδουλη
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2010
- Μηνύματα
- 2.661
- Like
- 48
[move]10.00 - 17.00 MONIKA![]()
[/move]εισαγουν 1 κοντεινερ αριστερα παπουτσια απο κινα & μετα απο 10 ημερες αλλο 1 με τα δεξια..
το εμπορευμα κατατασσεται σε αλλη δασμολογικη κλαση απ οτι αν ηταν κανονικα ζευγαρια..
απλο & νομιμο..


[move]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[/move]
http://[URL unfurl="true"]www.peiraios193.com/images/pictures/monica/03.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.peiraios193.com/images/pictures/monica/09.jpg[/img[/URL]]
[/quote]τουμπανο η καβλα τι τρωει ??????
17.00 - 23.00 ΑΦΡΟΔΙΤΗ![]()
φιλε ειναι χειμωνιατικεσ οι φωτοκαμια πιο αποκαλυπτικη φωτο της αφροδιτης δεν υπαρχει???...πολυ ντυμενη ειναι..![]()
![]()
![]()
τουμπανο η καβλα τι τρωει ??????
για την παντόφλα πάντως. Μία την Πάμελα, μία τη Μόνικα... Να απατάς τη σύζυγο είναι συνηθισμένο, να απατάς την γκόμενα πού το'χεις δει γραμμένο; δεν απαταω καμια φιλε μου δοξα τον αλλαχΣε τρώει ογια την παντόφλα πάντως. Μία την Πάμελα, μία τη Μόνικα... Να απατάς τη σύζυγο είναι συνηθισμένο, να απατάς την γκόμενα πού το'χεις δει γραμμένο;

καμια πιο αποκαλυπτικη φωτο της αφροδιτης δεν υπαρχει???...πολυ ντυμενη ειναι..![]()
![]()
![]()
την τεταρτη ξαναδουλευει..να πας αν γουσταρεις GFE κατασταση..@studio: ή Πατρίτσια κάνει λίγες βάρδιες την εβδομάδα ή κάνω λάθος?
δουλέυει και κάπου αλλού? αν θέλετε μου απαντάτε και με pm
Eυχαριστώ
την ειχατε ντυμενη σαν καλογρια την κοπελα, αντε μετα να σχηματισει ο πελατης αποψη...ωραιο νταρντανομωρο, θα περασω σιγουρα μια βολτα στην επομενη βαρδια της..Σκετη καύλα η Αφροδιτη.....
την τεταρτη ξαναδουλευει..να πας αν γουσταρεις GFE κατασταση..
δεν δουλεύει ?δεν ξερω παιχτη..ok αλλά τις υπόλοιπες μέρες τι κανει φτιάχνει ντολμαδάκια η Πατρίτσια?δεν δουλεύει ?