Νέα

Στριπτήζ στο σπίτι

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα gv1912
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 22
  • Εμφανίσεις 8K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

gv1912

Νέο Μέλος
Εγγρ.
23 Δεκ 2006
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
ρε παιδια μηπως ξερετε που μπορω να βρω στριπτιζεζ για το σπιτι.οχι sex απλα χορο.ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ.
 

geopon

Σεβαστός
Εγγρ.
10 Δεκ 2006
Μηνύματα
1.639
Κριτικές
18
Like
0
Πόντοι
2.007
εφημερηδα  κοιταξεσ???????????
 

PATHFINDER

Μέλος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.435
Κριτικές
4
Like
33
Πόντοι
16
ρε παιδια μηπως ξερετε που μπορω να βρω στριπτιζεζ για το σπιτι.οχι sex απλα χορο.ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ.

Την θες για κάποιο ΠΑΡΤΥ... ή για την ΠΑΡΤΗ σου μόνο? Αν και το "οχι sex απλα χορο" με κατευθύνει στην περίπτωση του πάρτυ... καλό θα ήταν να διευκρινήσεις τι ακριβως ζητάς.
 

Vpower

Νέο Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2006
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
παιδιά θέλω να κάνω ένα παρτάκι σπιτάκι μου..και σκέφτηκα να πάρο και καμια  :boobies: στριπτιτσου :boobies: ...μήπως ξέρετε αν γίνετε αυτό το πράμα και που θα βρω?? :rockon: :rockon:
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
ρε φίλε τι θες ακριβώς ΣΤΡΙΠΤΙΖΟΥ ή ΣΤΡΙΠΤΙΤΣΟΥ... γτ δεν έρω ποιο τηλέφωνο να σου στείλω :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

kifinas

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.422
Like
2
Πόντοι
16
παιδιά θέλω να κάνω ένα παρτάκι σπιτάκι μου..και σκέφτηκα να πάρο και καμια  :boobies: στριπτιτσου :boobies: ...μήπως ξέρετε αν γίνετε αυτό το πράμα και που θα βρω?? :rockon: :rockon:
πριν 5-6 χρόνια που κανόνισα το Bachelor της κολλητής μου πήρα τηλ σε μερικά στριπτιζάδικα ρώτησα τιμές και έκλεισα!
έχουν τις άκρες τους αυτοί. αφού μπόρεσα για αντρικό στριπ, ε για γυναικείο θα είναι πιο εύκολο!
 

Vpower

Νέο Μέλος
Εγγρ.
18 Μαΐ 2006
Μηνύματα
2
Like
0
Πόντοι
0
ευχαριστο που σιμετιχατε στο ποστ μου
 

soktok

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2008
Μηνύματα
25
Like
0
Πόντοι
0
καλησπερα παιδια ψαχνω στριπτιζεζ για στριπτιζ στο σπιτι αν καποιος γνωριζει κατι παρακαλω πολυ ας μου στειλει το χρειαζομαι αμεσα!ευχαριστω
 
Εγγρ.
23 Σεπ 2008
Μηνύματα
3.014
Κριτικές
2
Like
2
Πόντοι
16
To ίδιο έψαχνα και εγώ παλαίοτερα :tits2:!!! :grin:
Λοιπόν ενημερώθηκα οτί σε οποιδήποτε μαγαζί αν πας μπορείς να κανονίσεις να φέρεις κοπέλα που σου αρέσει σπίτι σου!!!
Η τιμή 150euro 3-4 χοροί των 3 λεπτών όπως στο μαγαζί και από εκεί και πέρα αν θες παραπάνω,χρέωση με υπηρεσίες μαγαζιού!!!
Υ.Γ.Ίσως να μιλήσεις με κοπέλα προσωπικά να πετύχεις καλύτερη τιμή,αν έρθει σε κάποιο ρεπό της και ότι κερδίσει είναι καθαρά δικό της!!! ;)
 

soktok

Μέλος
Εγγρ.
22 Ιαν 2008
Μηνύματα
25
Like
0
Πόντοι
0
πηρες καποια η οχι?ευχαριστω παντως που απαντησες
 
Εγγρ.
23 Σεπ 2008
Μηνύματα
3.014
Κριτικές
2
Like
2
Πόντοι
16
πηρες καποια η οχι?ευχαριστω παντως που απαντησες
Μπα όχι μου φάνηκε μεγάλο το κόστος σε σχέση με το τι προσφέρεται!!! :(
Υ.Γ.Τώρα να σου πω την αμαρτία μου δεν κουβέντιασα με κοπέλα για να την ρωτήσω αν θέλει να αξιοποιήσει κάποιο ρεπό της!!! :grin:
 

Ntaria

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2007
Μηνύματα
3.213
Κριτικές
1
Like
6
Πόντοι
16
μηπως θα ξεκινησω καινουρια καριερα????? :grin: :grin: :grin: :grin:
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.920
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.909
Πόντοι
17.085
Στο thread συγχωνεύτηκαν δυο παλιά ίδια, σβήστηκαν πολλά spam/off topic και έγιναν και δύο warn και ένα ban.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom