Νέα

Στριπτιτζάδικο CELL

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα radiohead72
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3
  • Εμφανίσεις 2K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

radiohead72

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουν 2006
Μηνύματα
198
Like
154
Πόντοι
1
Παίδες καλησπέρα.
Πρώτη φορά γραφω Στο Site.
Καταρχην να σας συγχαρω ολους για τη σπουδαια δουλεια που κανετε και για τη πολυτιμη πληροφόρηση που μας παρεχεται.

Κατα δευτερον θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις που ειναι και τι παιζει στο στριπτιτζαδικο CELL.

το μονο που ξερω ειναι οτι βρισκεται καπου στη Λ. Συγγρού.
Ξερει κανεις κατι;;;;
 

vasos

Σεβαστός
Εγγρ.
28 Ιουν 2006
Μηνύματα
7.928
Κριτικές
33
Like
32
Πόντοι
2.057
Παίδες καλησπέρα.
Πρώτη φορά γραφω Στο Site.
Καταρχην να σας συγχαρω ολους για τη σπουδαια δουλεια που κανετε και για τη πολυτιμη πληροφόρηση που μας παρεχεται.

Κατα δευτερον θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις που ειναι και τι παιζει στο στριπτιτζαδικο CELL.

το μονο που ξερω ειναι οτι βρισκεται καπου στη Λ. Συγγρού.
Ξερει κανεις κατι;;;;

Ι beg your pardon?
 

PRESIDENT

Μέλος
Εγγρ.
20 Οκτ 2005
Μηνύματα
140
Κριτικές
6
Like
0
Πόντοι
1
Είσαι σίγουρος οτι λέγεται έτσι; Πρώτη φορά το ακούω αυτό το όνομα.
 

Επισκέπτης
Παίδες καλησπέρα.
Πρώτη φορά γραφω Στο Site.
Καταρχην να σας συγχαρω ολους για τη σπουδαια δουλεια που κανετε και για τη πολυτιμη πληροφόρηση που μας παρεχεται.

Κατα δευτερον θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις που ειναι και τι παιζει στο στριπτιτζαδικο CELL.

το μονο που ξερω ειναι οτι βρισκεται καπου στη Λ. Συγγρού.
Ξερει κανεις κατι;;;;

Ι beg your pardon too ?

Y.Γ. - Τα μονα στριπτηζαδικα της Συγγρου που ποτε δεν εχουμε αναφερει ειναι δυο τελειωμενα..Το LIPS και το PLAYGIRL...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom