radiohead72
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 198
- Like
- 154
- Πόντοι
- 1
Παίδες καλησπέρα.
Πρώτη φορά γραφω Στο Site.
Καταρχην να σας συγχαρω ολους για τη σπουδαια δουλεια που κανετε και για τη πολυτιμη πληροφόρηση που μας παρεχεται.
Κατα δευτερον θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις που ειναι και τι παιζει στο στριπτιτζαδικο CELL.
το μονο που ξερω ειναι οτι βρισκεται καπου στη Λ. Συγγρού.
Ξερει κανεις κατι;;;;
Πρώτη φορά γραφω Στο Site.
Καταρχην να σας συγχαρω ολους για τη σπουδαια δουλεια που κανετε και για τη πολυτιμη πληροφόρηση που μας παρεχεται.
Κατα δευτερον θα ηθελα να ρωτησω αν ξερει κανεις που ειναι και τι παιζει στο στριπτιτζαδικο CELL.
το μονο που ξερω ειναι οτι βρισκεται καπου στη Λ. Συγγρού.
Ξερει κανεις κατι;;;;