Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 13 άτομα (1 μέλη και 12 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Παιξτε διπλο οσο προλαβενεται το Αρουκα-Σπορτινγκ,ειναι 1-0 και δινει 2,8 το διπλο.
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
master 21 :) :) :) οταν ερθω αθηνα παμε για ρετσινα εσυ :) εγω :) ο χρηστιδης :) ο αντζελο :) ο λιονταρις :)? Στην δραπετσονα :) :)
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.648
Like
57.291
Πόντοι
12.756
kai o xitman kai ο νιπλ  :) :) :) ο νιπλ δεν θα ερθει γιατι θα εχει ραντεβου  με καμια μουναρα :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
αυτός δεν κατάδεχεται  είναι της υψηλής κοινωνιας..εμείς είμαστε του μεσαίου αρα δεν βγαίνει μαζί μας.
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
  :) :) Αντζελο η μαλαματινα ειναι η καλυτερη ρετσινα:) δεν πινω αλλη :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :) :)
PAOK20Retsina20Malamatina.jpg
 

kironas

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.600
Κριτικές
1
Like
4
Πόντοι
16
Stoιχηματικα φιλαρακια ειμαι μεταξυ Μιλαν 1 ή Μονακο 1.
Τι προτεινετε? :grin:

Χρησταρα σε 2 εβδομαδες θα ειμαι Θεσ/κη.

Τι προτεινεις?
Θελω κατι γκουρμεδιαρικο, :grin:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.648
Like
57.291
Πόντοι
12.756
Stoιχηματικα φιλαρακια ειμαι μεταξυ Μιλαν 1 ή Μονακο 1.
Τι προτεινετε? :grin:

Χρησταρα σε 2 εβδομαδες θα ειμαι Θεσ/κη.

Τι προτεινεις?
Θελω κατι γκουρμεδιαρικο, :grin:
τη Λυών την βλέπω καλύτερη είναι,Μίλαν δεν βλέπω δεν έχω άποψη.
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
Stoιχηματικα φιλαρακια ειμαι μεταξυ Μιλαν 1 ή Μονακο 1.
Τι προτεινετε? :grin:

Χρησταρα σε 2 εβδομαδες θα ειμαι Θεσ/κη.

Τι προτεινεις?
Θελω κατι γκουρμεδιαρικο, :grin:
να εισαι αδερφε δεν ειμαι απο θεσσαλονικη αλλα 80 χιλιομετρα μακρια απο εκει :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: η Μιλαν δεν αξιζει ασχετως αν η παρμα εχει διαλυθει το αλλο ειναι ντερμπι καλυτερα περιμενε να ανεβει η μπαρτσελονα δυστυχος  εγινε 1-1 η ευτυχως για καποιους αλλους :) :) απο αυτα που ειπες δεν αξιζει βαση φορμας και ντερμπι κανενα κατα την ταπεινη μου γνωμη :) :) :) :)  
 

kironas

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.600
Κριτικές
1
Like
4
Πόντοι
16
τη Λυών την βλέπω καλύτερη είναι,Μίλαν δεν βλέπω δεν έχω άποψη.
Αρα να κρατηθω λεω εγω.
Εχασα αυτο το Σ-κ και θελω α παρω το αιμα μου πισω :grin:
Αλλα θα δειξω υπομονη.
Υπομονη = Αρετη :grin:
 

kironas

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.600
Κριτικές
1
Like
4
Πόντοι
16
να εισαι αδερφε δεν ειμαι απο θεσσαλονικη αλλα 80 χιλιομετρα μακρια απο εκει :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: η Μιλαν δεν αξιζει ασχετως αν η παρμα εχει διαλυθει το αλλο ειναι ντερμπι καλυτερα περιμενε να ανεβει η μπαρτσελονα δυστυχος  εγινε 1-1 η ευτυχως για καποιους αλλους :) :) απο αυτα που ειπες δεν αξιζει βαση φορμας και ντερμπι κανενα κατα την ταπεινη μου γνωμη :) :) :) :)  
:rockon:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.648
Like
57.291
Πόντοι
12.756
Αρα να κρατηθω λεω εγω.
Εχασα αυτο το Σ-κ και θελω α παρω το αιμα μου πισω :grin:
Αλλα θα δειξω υπομονη.
Υπομονη = Αρετη :grin:
εννοώ το παρακολουθώ..καλυτερα υπομονή και αρετή.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom