ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.648
- Like
- 57.291
- Πόντοι
- 12.756
μια χαρα...30 αποδοση εδινε!! επαιξα τον πας στο 0-1 ;)

μια χαρα...30 αποδοση εδινε!! επαιξα τον πας στο 0-1 ;)

master 21![]()
![]()
οταν ερθω αθηνα παμε για ρετσινα εσυ
εγω
ο χρηστιδης
ο αντζελο
ο λιονταρις
? Στην δραπετσονα
![]()
![]()

kai o xitman kai ο νιπλ
αυτός δεν κατάδεχεται είναι της υψηλής κοινωνιας..εμείς είμαστε του μεσαίου αρα δεν βγαίνει μαζί μας.kai o xitman kai ο νιπλ![]()
![]()
ο νιπλ δεν θα ερθει γιατι θα εχει ραντεβου με καμια μουναρα
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
αυτός δεν κατάδεχεται είναι της υψηλής κοινωνιας..εμείς είμαστε του μεσαίου αρα δεν βγαίνει μαζί μας.
![]()
Αντζελο η μαλαματινα ειναι η καλυτερη ρετσινα
δεν πινω αλλη
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Αντζελο η μαλαματινα ειναι η καλυτερη ρετσινα
δεν πινω αλλη
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τη Λυών την βλέπω καλύτερη είναι,Μίλαν δεν βλέπω δεν έχω άποψη.Stoιχηματικα φιλαρακια ειμαι μεταξυ Μιλαν 1 ή Μονακο 1.
Τι προτεινετε?
Χρησταρα σε 2 εβδομαδες θα ειμαι Θεσ/κη.
Τι προτεινεις?
Θελω κατι γκουρμεδιαρικο,![]()
να εισαι αδερφε δεν ειμαι απο θεσσαλονικη αλλα 80 χιλιομετρα μακρια απο εκειStoιχηματικα φιλαρακια ειμαι μεταξυ Μιλαν 1 ή Μονακο 1.
Τι προτεινετε?
Χρησταρα σε 2 εβδομαδες θα ειμαι Θεσ/κη.
Τι προτεινεις?
Θελω κατι γκουρμεδιαρικο,![]()
Αρα να κρατηθω λεω εγω.τη Λυών την βλέπω καλύτερη είναι,Μίλαν δεν βλέπω δεν έχω άποψη.
να εισαι αδερφε δεν ειμαι απο θεσσαλονικη αλλα 80 χιλιομετρα μακρια απο εκει![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
η Μιλαν δεν αξιζει ασχετως αν η παρμα εχει διαλυθει το αλλο ειναι ντερμπι καλυτερα περιμενε να ανεβει η μπαρτσελονα δυστυχος εγινε 1-1 η ευτυχως για καποιους αλλους
![]()
απο αυτα που ειπες δεν αξιζει βαση φορμας και ντερμπι κανενα κατα την ταπεινη μου γνωμη
![]()
![]()
![]()
![]()

Λακαζέτ εγγύηση τύπετη Λυών την βλέπω καλύτερη είναι,Μίλαν δεν βλέπω δεν έχω άποψη.
εννοώ το παρακολουθώ..καλυτερα υπομονή και αρετή.Αρα να κρατηθω λεω εγω.
Εχασα αυτο το Σ-κ και θελω α παρω το αιμα μου πισω
Αλλα θα δειξω υπομονη.
Υπομονη = Αρετη![]()
δε παίζει τραυματίας,Λακαζέτ εγγύηση τύπε![]()
Ο Λακαζερτ ειναι τραυματιας.Θα λειψει κανα μηνα νομιζω :SΛακαζέτ εγγύηση τύπε![]()