Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Για να μη πηγαινοερμοχαστε σε θρεντ φιλε,δε γραφεις καλυτερα εδω η γνωμη σου για τα λαιβ.Μη κοντραρεις αηττητη ομαδα εδω και 10 αγωνιστικες ;)
Ηρθε η ωρα να τελειωσει το σεριΜη κοντραρεις αηττητη ομαδα εδω και 10 αγωνιστικες ;)
:S :SΕπιλογή Παιχνίδι Απόδοση Ώρα έναρξης Αποτέλεσμα -
Αποτέλεσμα (90 λεπτά): Γκάνα Γκάνα - Γουϊνέα
Cup of Nations 1.88 01/02, 18:00 -
Αποτέλεσμα (90 λεπτά): Σεβίλλη Σεβίλλη - Εσπανιόλ
Primera Division 1.66 01/02, 20:00 -
Αποτέλεσμα (90 λεπτά): Γαλατασαράι Γαλατασαράι - Μπούρσασπορ
Superleague 1.93 01/02, 20:00 -
Draw No Bet: Ακτή Ελεφ. Ακτή Ελεφ. - Αλγερία
Cup of Nations 1.70 01/02, 21:30![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
κωλομαδα η γαλατα φετος
και η αλλη ειχε τρελη φορμακωλομαδα η γαλατα φετος

Λοιπόν αλάνια πρέπει να οργανωθούμε. Δε γίνεται να μαστε άλλο αιμοδότες. Πρέπει να τους τα πάρουμε χοντρά !!! Το άλλο ΠουΣουΚου και αρχίζοντας από τα ματς της Β'Γαλλίας πρέπει να θριαμβεύσουμε. Προσωπικά έχω παρατηρήσει ότι όποτε έκανα καλή μπάζα στο στοίχημα αυτό έγινε ποντάροντας σε over 0.5 ημίχρονα και σε πρωταθλήματα στα οποία το over 0.5 δίνει 1.5 απ το ξεκίνημα και πάνω. Τέτοια πρωταθλήματα είναι οι δεύτερες κατηγορίες Γαλλίας αλλά και Ιταλίας. Λοιπόν υπομονή και το άλλο πουσουκου να είμαστε περισσότερο εύστοχοι στα προγνωστικά![]()
αδερφε αυτο περιμενουν Οι μπουκ μεικερ απο εμαςΛοιπόν αλάνια πρέπει να οργανωθούμε. Δε γίνεται να μαστε άλλο αιμοδότες. Πρέπει να τους τα πάρουμε χοντρά !!! Το άλλο ΠουΣουΚου και αρχίζοντας από τα ματς της Β'Γαλλίας πρέπει να θριαμβεύσουμε. Προσωπικά έχω παρατηρήσει ότι όποτε έκανα καλή μπάζα στο στοίχημα αυτό έγινε ποντάροντας σε over 0.5 ημίχρονα και σε πρωταθλήματα στα οποία το over 0.5 δίνει 1.5 απ το ξεκίνημα και πάνω. Τέτοια πρωταθλήματα είναι οι δεύτερες κατηγορίες Γαλλίας αλλά και Ιταλίας. Λοιπόν υπομονή και το άλλο πουσουκου να είμαστε περισσότερο εύστοχοι στα προγνωστικά![]()
Είχα ένα φίλο πριν πολλά χρόνια ο οποίος όλα του τα έξοδα στην φοιτητική ζωή τα έβγαζε από το στοίχημα στο live bet. Η τακτική του ήταν να ρίχνει πακέτο σχεδόν πάντα 1000 ευρώ γύρω στο 70' σε ματς τα οποία ήταν σφιχτά π.χ 0-0 ως εκείνη την ώρα σε under 2.5 με απόδοση 1.05. ;Εβγαζε δλδ 50 ευρώ με αυτό το τρόπο και αγάλι αγάλι και με υπομονή έχτιζε κολοσσό. Μια δυο φορές που πήγε να τινάξει την μπάνκα παίζοντας εξαρχής under 2.5 ένα ματς έφαγε τα μούτρα του. Αυτός με έλεγε: Αλέεεκο στο στοίχημα σκοπός είναι να μη χάνεις. Ας βγάζεις 5 ευρώ τη μέρα. καλά είναι αρκεί να μη χάαανεις.αδερφε αυτο περιμενουν Οι μπουκ μεικερ απο εμας![]()
![]()
να πουμε
![]()
![]()
και να το πιστεψουμε
![]()
![]()
οτι πρεπει να τους τα παρουμε χοντρα
και εκει θα μας αφησουν χωρις σωβρακα χωρις σεντονι να βαλουμε στο κρεβατι μας χωρις ψωμι να φαμε χωρις νερο να πιουμε(ενταξει το νερο ειναι τζαμπα απο την βρυση ολο και καποιος φιλος μας θα μας δωσει 1 ποτυρι νερο
![]()
νερο θα πιουμε )
![]()
![]()
Είχα ένα φίλο πριν πολλά χρόνια ο οποίος όλα του τα έξοδα στην φοιτητική ζωή τα έβγαζε από το στοίχημα στο live bet. Η τακτική του ήταν να ρίχνει πακέτο σχεδόν πάντα 1000 ευρώ γύρω στο 70' σε ματς τα οποία ήταν σφιχτά π.χ 0-0 ως εκείνη την ώρα σε under 2.5 με απόδοση 1.05. ;Εβγαζε δλδ 50 ευρώ με αυτό το τρόπο και αγάλι αγάλι και με υπομονή έχτιζε κολοσσό. Μια δυο φορές που πήγε να τινάξει την μπάνκα παίζοντας εξαρχής under 2.5 ένα ματς έφαγε τα μούτρα του. Αυτός με έλεγε: Αλέεεκο στο στοίχημα σκοπός είναι να μη χάνεις. Ας βγάζεις 5 ευρώ τη μέρα. καλά είναι αρκεί να μη χάαανεις.
Ψεματα σου λεει οτι εβγαλε λεφτα με αυτον τον τροπο.Δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο εκατομυριο.Είχα ένα φίλο πριν πολλά χρόνια ο οποίος όλα του τα έξοδα στην φοιτητική ζωή τα έβγαζε από το στοίχημα στο live bet. Η τακτική του ήταν να ρίχνει πακέτο σχεδόν πάντα 1000 ευρώ γύρω στο 70' σε ματς τα οποία ήταν σφιχτά π.χ 0-0 ως εκείνη την ώρα σε under 2.5 με απόδοση 1.05. ;Εβγαζε δλδ 50 ευρώ με αυτό το τρόπο και αγάλι αγάλι και με υπομονή έχτιζε κολοσσό. Μια δυο φορές που πήγε να τινάξει την μπάνκα παίζοντας εξαρχής under 2.5 ένα ματς έφαγε τα μούτρα του. Αυτός με έλεγε: Αλέεεκο στο στοίχημα σκοπός είναι να μη χάνεις. Ας βγάζεις 5 ευρώ τη μέρα. καλά είναι αρκεί να μη χάαανεις.
δεν υπαρχει οικονομικη σωτηρια στο στοιχημα σε 2 λεπτα μπορει να μπουν 3 γκολΕίχα ένα φίλο πριν πολλά χρόνια ο οποίος όλα του τα έξοδα στην φοιτητική ζωή τα έβγαζε από το στοίχημα στο live bet. Η τακτική του ήταν να ρίχνει πακέτο σχεδόν πάντα 1000 ευρώ γύρω στο 70' σε ματς τα οποία ήταν σφιχτά π.χ 0-0 ως εκείνη την ώρα σε under 2.5 με απόδοση 1.05. ;Εβγαζε δλδ 50 ευρώ με αυτό το τρόπο και αγάλι αγάλι και με υπομονή έχτιζε κολοσσό. Μια δυο φορές που πήγε να τινάξει την μπάνκα παίζοντας εξαρχής under 2.5 ένα ματς έφαγε τα μούτρα του. Αυτός με έλεγε: Αλέεεκο στο στοίχημα σκοπός είναι να μη χάνεις. Ας βγάζεις 5 ευρώ τη μέρα. καλά είναι αρκεί να μη χάαανεις.
Και όμως μια χαρά έβγαζε και το έβλεπα με τα μάτια μου. Απλά από ένα σημείο και μετά το σταμάτησε γτ είχε φάει μερικές φορές τρελλό άγχος και χτυποκάρδια όταν στα ματς μπαίναν στο φινάλε 2 γκολ και του βγαινε η πίστη μέχρι να λήξουν under. Με είπε δεν άξιζε το κοπο να τραβαει τοσο αγχος καθε φορά για 40 και 50 ευρωΨεματα σου λεει οτι εβγαλε λεφτα με αυτον τον τροπο.Δεν υπαρχει περιπτωση ουτε μια στο εκατομυριο.
Τα παιχνίδια που επέλεγε μαν δεν ήταν γερμανικά ή ολλανδικα πχ που εκει τα γκολ μπαίνουν με το τσουβάλι σε 3 ή 4 λεπτά. Μελετούσε και έπαιζε κατηγορίες και παιχνίδια που βάζαν δυσκολα γκολ οι ομαδες. Κυρίως Β' Γαλλίας. Εκείνα τα χρόνια στη Β'Γαλλίας όλατα ματς ήταν πολύ σφιχτά . Τώρα έχουν αλλάξει τα πράματα.δεν υπαρχει οικονομικη σωτηρια στο στοιχημα σε 2 λεπτα μπορει να μπουν 3 γκολΤο μονο πραγμα για να σωθεις απο το στοιχημα ειναι να πιασεις με 0,30 λεπτα 15 παιχνιδια στον ΟΠΑΠ που ο συντελεστης να βγαζει 1 εκατομμυριο ευρω
και αυτο για να γινει πρεπει να εισαι ο μαγος μερλιν και να εχεις σπουδασει στο μαντειο των δελφων με καθηγητη τον νοστραδαμο
Οποτε διακυνδευοντας 1000 ευρω για 50 εισαι 1 βημα πριν το αλκατραζ ειναι πιο πιθανο να φτιαξουν μια μηχανη του χρονου να σε γυρισουν πισω και να μπεις μεσα στην φυλακη του αλκατραζ απο το να πιασεις 1 εκατομμυριο ευρω με 0,30 λεπτα στο στοιχημα
Οποτε αφου δεν υπαρχει τιποτα σιγουρο και οτι το στοιχημα ειναι αποδοση
δεν συμφερει με τιποτα να βαλεις 1000 ευρω για 50 σημερα σε ενα παιχνιδι μπηκα ν 3 γκολ σε 2,5 λεπτα στο Αουγκσμπουρκ χοφενχαιμ
19 φορες αν κερδισεις με 1000 ευρω πονταρισμα και χασεις 1 εισαι χαμενος για 50 ευρω
![]()
Τα παιχνίδια που επέλεγε μαν δεν ήταν γερμανικά ή ολλανδικα πχ που εκει τα γκολ μπαίνουν με το τσουβάλι σε 3 ή 4 λεπτά. Μελετούσε και έπαιζε κατηγορίες και παιχνίδια που βάζαν δυσκολα γκολ οι ομαδες. Κυρίως Β' Γαλλίας. Εκείνα τα χρόνια στη Β'Γαλλίας όλατα ματς ήταν πολύ σφιχτά . Τώρα έχουν αλλάξει τα πράματα.![]()
Με άκουσες να προτείνω κάτι ρε μαν. Μια ιστορία ανέφερα, δε πρότεινα παίξτε πακέτα σε unders . Ίσα ίσα αν πρόσεξες λέω πιο πάνω ότι πλέον εγώ προσωπικά ότι λεφτά έχω βγάλει τελευταία τα βγάζω με γκολ οβερ 0.5 ημιχρονο σε πρωταθλήματα όπως β γαλλίας που προσφέρουν μεγάλες αποδόσειςΑφου αλλαξαν τα πραγματα πως προτινεις αυτο που γινοταν πριν 5-10 χρονια?
Εγω σε 2 μερες στο live bet ειμαι +280ε με πονταρισματα 20-30ε οχι 1000 και 2000,ελεος.
Με άκουσες να προτείνω κάτι ρε μαν. Μια ιστορία ανέφερα, δε πρότεινα παίξτε πακέτα σε unders . Ίσα ίσα αν πρόσεξες λέω πιο πάνω ότι πλέον εγώ προσωπικά ότι λεφτά έχω βγάλει τελευταία τα βγάζω με γκολ οβερ 0.5 ημιχρονο σε πρωταθλήματα όπως β γαλλίας που προσφέρουν μεγάλες αποδόσεις