χρηστος1011
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 15.322
- Like
- 3.090
- Πόντοι
- 606
δεν θυμόμουν και ακριβως γιατι επαιζα βετ365Παντα μονα αποδεκτα τα χει τυπε (για τη φετινη χρονια μιλαω), οπως και ολες τις μεγαλες κατηγοριες, δηλ αγγλια γερμανια, ισπανια νομιζω δεν τα χει ολα
δεν σε αφηνει αλλα συνεχιζει ομως να τρωει τα λεφτα και να ειναι μαζι σου δηλαδη νιοθω κοροιδο με περικεφαλεα
φιλαράκι είχε 500 ευρώ απο προχθες και τα επαιξε απο τα νεύρα του που δεν μπορούσε να τα σηκώσει.. :'(