You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Στοίχημα
- Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 109K
- Εμφανίσεις 4M
-
- Ετικέτες
- στοίχημα
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)
χρηστος1011
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 15.322
- Like
- 3.090
- Πόντοι
- 606
απο την τραπεζα ειχα ζητησει ενα χαρτι να πιστοποιεί οτι εχω λογαριασμό στην τραπεζα με το ονοματεπωνυμο μουπολυ περιεργα ολα αυτα...
και το chat κλειστο ποσο καιρο.
το θεμα ειναι ποσο θα τραβηξει ολο αυτο...και αμα βρουμε λυση.
απο τι τραπεζα τι ζητησες ακριβρωςς??
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.650
- Like
- 57.297
- Πόντοι
- 12.756
Λεω να ξαναπιασω το nba μπας και γυρισει, σημερα 2 μιλγουόκι και 1 σαν αντόνιο (με τα πλεονεκτηματα του ΟΠΑΠ)
LION7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 30.790
- Κριτικές
- 16
- Like
- 10.400
- Πόντοι
- 8.645
ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.650
- Like
- 57.297
- Πόντοι
- 12.756
χρηστος1011
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 15.322
- Like
- 3.090
- Πόντοι
- 606
κατι γίνεται... το μονο σιγουρο. Οσους γνωστους εχω μονο καταθεση δεχονται μιλαμε δεχονται καταθεσηπαντως εγω που τους εστειλα λογαριασμο με τις κινησεις του λογαριασμου
που εχω δηλωσει στην bet δεν το δεχτηκανε.
ας βαλουμε το μυαλο μας να δουλεψει
(μας δουλευουν και μας κλεβουν με τον νομο.. Ενω κανονικα αφου δεν σου δινει τα λεφτα δεν θα επρεπε και να τα δέχεται Επισκέπτης
Παιδιά πείτε κάποια standarakia να πάμε ταμείο και να χυσω στο στοματάκι της μονικάς..
ButtLicker
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Αυγ 2014
- Μηνύματα
- 642
- Κριτικές
- 8
- Like
- 2.623
- Πόντοι
- 486
Παιδιά πείτε κάποια standarakia να πάμε ταμείο και να χυσω στο στοματάκι της μονικάς..
και εγω και εγω !! η μονικα ποια ειναι ? ?
Επισκέπτης
μια ιερόδουλη στη φυλής.lolκαι εγω και εγω !! η μονικα ποια ειναι ? ?
χρηστος1011
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 15.322
- Like
- 3.090
- Πόντοι
- 606
αδερφε αν τα ξέραμε θα τα παίζαμε εμείςΠαιδιά πείτε κάποια standarakia να πάμε ταμείο και να χυσω στο στοματάκι της μονικάς..
Gun Club 181
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 16.346
- Like
- 108
- Πόντοι
- 166
Παιδιά πείτε κάποια standarakia να πάμε ταμείο και να χυσω στο στοματάκι της μονικάς..
στον ερωτα στον πολεμο στο στοιχημα και στην κλωτσια στα αρχιδια δεν υπαρχουν στανταρ αποτελεσματα τυπε μονο πονος....
Επισκέπτης
εγώ έπαιξα ένα σκρατς και κέρδισα 25ε...και τα ξόδεψα κατευθείαν....ξέρετε που..αδερφε αν τα ξέραμε θα τα παίζαμε εμείς![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Η λογικη λεει οτι μετα τις διακοπες των χριστουγεννων εχει χαθει η φορμα η αγωνιστικη κατασταση και οτι πρεπει να παιζουμε ακομα πιο συνετα
Η ρομα κερδισε η γιουβεντους το θελει αλλα η αποδοση στον ασσο ειναι για μενα αποτρεπτικη με την ιντερ αν σου κανει το παιζεις αλλα υπηρχε διακοπη αν δεν υπηρχε διακοπη θα το επαιζα και εγω
Τι να σου πω στην εδρα τις η Γιουβεντους ειναι καστρο καλυτερα θα ηταν στο χαλαρο ενα οβερ αυτο το παιχνιδι αυτα
![]()
![]()
![]()
![]()

ButtLicker
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Αυγ 2014
- Μηνύματα
- 642
- Κριτικές
- 8
- Like
- 2.623
- Πόντοι
- 486
εγώ έπαιξα ένα σκρατς και κέρδισα 25ε...και τα ξόδεψα κατευθείαν....ξέρετε που..![]()
![]()
![]()
ετσι !!! το 5ευρω σε τσιγαρα ή κοκακολα διαιτης στη καντινα μετα
?

χρηστος1011
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 15.322
- Like
- 3.090
- Πόντοι
- 606
ο ΟΠΑΠ εβαλε ολη την Α εθνικη ΙΤΑΛΙΑΣ
μονα αποδεκτα
τυχαιο δεν νομιζω Την εβαλε γιατι υπήρχε η διακοπη των χριστουγεννων και οι ομαδες ειναι ανετιμες ακομα ρεαλ μαδριτης βαλενθια κτλ εχασαν
Τεσπα παιδια υγεια παω για ενα νες ζεστο στις 10 θα δουμε την Γιουβε-ιντερ
αυτα
σιγιου λετερ τουναιτ αφτερ αγωνα γιουβε-ιντερ

Επισκέπτης
δεν καπνίζωετσι !!! το 5ευρω σε τσιγαρα ή κοκακολα διαιτης στη καντινα μετα?
![]()
![]()
κάνω γυμναστική για να είμαι Ντούρος στο σεξκατι γίνεται... το μονο σιγουρο. Οσους γνωστους εχω μονο καταθεση δεχονται μιλαμε δεχονται καταθεσηας βαλουμε το μυαλο μας να δουλεψει
![]()
.. και δεν δεχονται αναλυψη(ενω εχουμε κανει ολες τις απαραιτητες ενέργειες) Αυτο τι παει να πει
(μας δουλευουν και μας κλεβουν με τον νομο.. Ενω κανονικα αφου δεν σου δινει τα λεφτα δεν θα επρεπε και να τα δέχεται
Ειμαστε και εμεις τα αρωστακια που σαν τυφλοι απο το παθος πεζουμε χωρις να μπορουμε να παρουμε τα λεφτα μας και ακομα καταθετουμε
![]()
![]()
κοιτα..εννοειται οτι δεν κανω καταθεση μετα απο ολα αυτα μεχρι να
ανοιξει η αναληψη.
απλως εχω μεσα υπολοιπο και παιζω με αυτα.αμα μηδενισο
δεν υπαρχει περιπτωση να βαλω.
εχουνε βαλει και οριο για 30μερες 800Ε καταθεση.
LION7
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 26 Ιουλ 2007
- Μηνύματα
- 30.790
- Κριτικές
- 16
- Like
- 10.400
- Πόντοι
- 8.645
ο ΟΠΑΠ εβαλε ολη την Α εθνικη ΙΤΑΛΙΑΣμονα αποδεκτα
τυχαιο δεν νομιζω Την εβαλε γιατι υπήρχε η διακοπη των χριστουγεννων και οι ομαδες ειναι ανετιμες ακομα ρεαλ μαδριτης βαλενθια κτλ εχασαν
Τεσπα παιδια υγεια παω για ενα νες ζεστο στις 10 θα δουμε την Γιουβε-ιντερ
αυτα
![]()
![]()
σιγιου λετερ τουναιτ αφτερ αγωνα γιουβε-ιντερ
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Παντα μονα αποδεκτα τα χει τυπε (για τη φετινη χρονια μιλαω), οπως και ολες τις μεγαλες κατηγοριες, δηλ αγγλια γερμανια, ισπανια νομιζω δεν τα χει ολα
Gun Club 181
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 16.346
- Like
- 108
- Πόντοι
- 166
Ποσα γκολ εχει βαλει ο παικταρας της Τσετσενα που θελει να φερει ο καβουρης? 
Gun Club 181
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 16.346
- Like
- 108
- Πόντοι
- 166
www.aek365.com/a-374100/to-ghpedo-htan-polu-sk-a.htm]http://www.aek365.com/a-374100/to-ghpedo-htan-polu-sk-a.htm[/url]
κλασικος Γιουγκοσλαβος ολο ζαλιζει αρχιδια
κλασικος Γιουγκοσλαβος ολο ζαλιζει αρχιδια
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 294
- Εμφανίσεις
- 25K
- Απαντήσεις
- 410
- Εμφανίσεις
- 45K
