Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 16 άτομα (0 μέλη και 16 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
Παιδια δεν ξανακανω γυμναστικη ποτε τερμα μονο μασα και  :zfuck: :grin: τερμα οι μακακιες γυμναστικη ειναι μεχρι να κοκκινισουν τα μαγουλα μας απο εκει και περα ειναι καταχρηση :)  Οταν τρωμε πρεπει να τρωμε αυτο που γουσταρουμε να πηνουμε οταν γουσταρουμε να πιουμε και γενικα να μην αγχονομαστε για το τι τρωμε τι δεν τρωμε οταν πειναμε να τρωμε :) Το αγχος του να χασω κανα κιλο να φυγει η μπυροκιλια κτλ κτλ κτλ κτλ  :) ειναι χειροτερο απο το να τρως ολυ μερα λιπαρα και ανθυγιεινά....    Το μεγαλυτερο  προβλημα που εχουμε ειναι το αγχος γιαυτο να τρωμε :) να τρωτε :)  Μην σκεφτεσται τι θα φατε τι εκεινο τι το αλλο πεινας τρως οτι τραβαει η ψυχη μας πρεπει να το κανουμε αυτη θα μας δειξει ποτε δεν θελουμε κατι :)  Θελουμε να πιουμε ελληνικο 2πλο στις 12 το βραδυ θα τον πιουμε θελουμε να  φαμε τιγανητες μπριζολες στις 8 το πρωι να τις φαμε(ενταξει αν εχουμε και λεφτα να τις αγορασουμε :grin:) Αφηστε το θρεντ με την υγεια κτλ και την διατροφη :)  Εδω ο νιπλ και ο gl προσπαθουν να μας ανοιξουν τα ματια και δεν το βλεπουμε :) Οσο   δεν σκεφτομαστε τιποτα τοσο ποιο χαλαροι και ανετοι ειμαστε :) :) :) :) :) :) :) Τωρα πεινασα ας παω να παρω ενα μικρο κρουασαν απο τον καφετζι μου 7 dais των 70 γραμμαριων που μου το δινει τζαμπα :grin: :) στις 12 θα φαω 1 κοτοσουβλακι σε πιτα με απο ολα και τζατζικη :) Μετα στις 3 το μεσημερι θα φαω 2 μπαλες μοκα παγωτο με μπολικο σιροπι καραμελα απο πανω :)   σιγιου λετερ εβριθινγκ :) :) :) :)
σωστος τυπε,εγω για μεσημερι εφαγα λιτα χοιρινο με πρασα και λιγη φετα

βραδυ θα φαω μονο μια φετα πολυσπορο με κασερι και λιγα καρυδια

να τρωτε υγιεινα και μακρια απο τηγανι
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.323
Like
3.091
Πόντοι
606
καλησπερα :) σαν να κοιμήθηκα  λιγο :grin: :grin: :grin:
  Μια παρατήρηση που εκανε ο προποτζης μου :).. Ειναι οτι ο ΟΠΑΠ Δεν εβαλε χαντικαπ γκολ :sunglasses: στα παιχνιδια με τα πολυ δυνατα φαβορι :) Πχ μπαρτσελονα :) και τσελσι :) Ενας γνωστος παλιος παίχτης του στοιχηματος αμεσως :)  ειπε.. :grin: Οτι μαλλον ο ΟΠΑΠ θελει να πιασει τους τοκογλυφους απο μια πιθανή γκελα αυτων των φαβαρι :) Ενταξει αυτοι καλα τα ειπαν :) Τωρα πρεπει να πω και εγω την γνωμη μου :) Αλλα για να την πω πρεπει να διαβασω και να σκεφτω οποτε πρεπει να παω προποτζηδικο :) αριβερνεντσι για τωρα :grin: Θα τα πουμε  απο το προποτζηδικο για τις καλυτερες προβλεψεις του πλανητη γη τις δικες μου :2funny: με την οπισθεν :cheesy: :cheesy: :cheesy: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

hustler

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Οκτ 2005
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
1
Like
5.477
Πόντοι
1.056
Ρόμα Χ ημιχρονο
Μπατε 1Χ
Αποέλ άντερ.

Χρησταρα δωσε κανα νουμερο για το Τζόκερ , μελετημενο να ναι ομως θελω και ανάλυση ....
 

Moscowita

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Απρ 2014
Μηνύματα
2.325
Κριτικές
16
Like
1.697
Πόντοι
1.096
100 ευρώ για γκολ στο 1-10'λεπτό στο Μπάτε-Σαχτάρ 550 κέρδος
:grin:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.323
Like
3.091
Πόντοι
606
Ρόμα Χ ημιχρονο
Μπατε 1Χ
Αποέλ άντερ.

Χρησταρα δωσε κανα νουμερο για το Τζόκερ , μελετημενο να ναι ομως θελω και ανάλυση ....
εχω τις αμφιβολιες μου αν το τζοκερ στην ελλαδα ειναι αξιοπιστο :) :grin: :grin:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.323
Like
3.091
Πόντοι
606
καλησπερα :)

Γουοτφορντ-Νοτιγχαμ=1
Χαντερσφλιντ-Μπραιτον=1
Νορθαμπτον-Οξφορντ=1
Πορτσμουθ-Στιβενειτζ=1
Κεμπριτζ-Τσελτεναμ=1

Καρφωτα στον ΟΠΑΠ :)  

Αξια δελτιου 0,30 λεπτα

Μεγιστο κερδος 14,97 ευρω :)
      ΚΑΙ :)

Πορτο-Αθλετικ Μπιλμπαο=1
Γαλατασαραι-Ντορτμουντ=1Χ ΔΙΠΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ
Λιβερπουλ-Ρεαλ Μαδριτης=2
Ολυμπιακος-Γιουβεντους=2
Ντιναμο Μινσκ-Γκινγκαπ=2
Στανταρτ Λιεγης-Σεβιλλη=2
Κλαμπ Μπριζ-Κοπεγχαγη=1

Καρφωτα στον ΟΠΑΠ :)

Αξια Δελτιου  408 Παλιες  δραχμες :)
Μεγιστο Κερδος 28862  Δραχμες :)
 

Moscowita

Σεβαστός
Εγγρ.
30 Απρ 2014
Μηνύματα
2.325
Κριτικές
16
Like
1.697
Πόντοι
1.096
1 ημιχρονο κρου
1    ΄΄    τζιλινχαμ
100 ευρώ για 1600  :grin:
 

cobr1to

Μέλος
Εγγρ.
6 Μαΐ 2014
Μηνύματα
305
Like
0
Πόντοι
1
ακολουθουμε σημερα χιτμαν(εκτος απο νοριτς που ειναι δικο μου).συστηματακι ελαφρυ με 6 ευρω.δινει 120 περιπου.
 

Συνημμένα

  • Χωρίς τίτλο.png
    Χωρίς τίτλο.png
    40,5 KB · Εμφανίσεις: 19

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.272
Κριτικές
67
Like
38.866
Πόντοι
10.656
ακολουθουμε σημερα χιτμαν(εκτος απο νοριτς που ειναι δικο μου).συστηματακι ελαφρυ με 6 ευρω.δινει 120 περιπου.

φιλαρακο να σου κανω μια παρατηρηση αν μου επιτρεπεις. το συστημα 4 σε περιπτωση που ερθει μονο 1 τετραδα, θα σου αποφερει στην καλυτερη περιπτωση 3,28 ευρω, δηλαδη οχι τα χρηματα σου πισω. αν αυτα τα 0,2x15 του συστηματος 4 τα συμπληρωνες στο συστημα 5-6 θα ηταν πιο "ορθο". δηλαδη δεν εχει νοημα το συστημα 4 αφου δεν καλυπτει την αξια του δελτιο, καλυτερα να κυνηγουσες περισσοτερα κερδη στις 5αδες ή απλα να μην εβαζες καθολου το συστημα 4 και να πληρωνες 3 ευρω.
φιλικα  :)
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.272
Κριτικές
67
Like
38.866
Πόντοι
10.656
παρτε κουλαμαρα συστημα  :2funny:

ρομα - μπαγερν
    2 - 1 @ 14.40
    3 - 2 @ 41.00
    2 - 2 @ 15.00
τσελσι - μαριμπορ
    3 - 0 @ 6.00
    2 - 0 @ 5.85
πορτο - μπιλμπαο
    2 - 1 @ 8.50
    3 - 1 @ 15.50
αποελ - παρι
    1 - 1 @ 7.00
    1 - 2 @ 8.50

Δυάδες 30 × 0,10 €
Τριπλά 44 × 0,10 €
4-άδες 24 × 0,10 €

9,8 ευρω συνολο, τα κερδη....πολλα και κυριως [size=10pt]χλωμα[/size]
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.272
Κριτικές
67
Like
38.866
Πόντοι
10.656
και με 2,1 Ε στον οπαπ,
ρομα-μπαγερν 1ημ. και Χ μπατε-σαχταρ
για 30 γιουρια
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
20 ευρω στο 1-10 λεπτο να μπει γκολ στο Τσελσι - Μαριμπορ στο λαιβ. 4.50 αποδοση  :rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom