ΑΝΤΖΕΛΟ
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 12 Μαρ 2012
- Μηνύματα
- 57.687
- Like
- 57.411
- Πόντοι
- 12.756
ναι όντως και η ιταλοί είναι πολύ δυσκοκαταβλητοι.θα με παρηγορεί ο χρησταρας αν χάσουμε επειδή είμαστε και η δυο Γιούβε..δυσκολο ματς πολυ...με ατλετικο το χα 1Χ ;)....αυριο δεν ξερω....ειναι πολυ κρισημο και κομβικο ματς ετσι οπως εξελισεται ο ομιλος
στην δουλεια