Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 34 άτομα (0 μέλη και 34 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
η σαντος αν κερδισει την μποταφογκο σημερα παει για 4 νικες και μια ισοπαλια σε 5 αγωνες :) αν βγει το ματς οβερ θα ειναι το 2 οβερ τις σε 5 ματς :) ειναι τωρα 2-0 ημιχρονο υπερ της σαντος :) διαβασα οτι πηρε τον νταμιαο απο ιντερνασιοναλ 13 εκατομμυρια ευρω :) μεχρι τωρα ομως δεν εχει σκοραρει :) την επομενη αγωνιστικη παιζει μεσα στην λινενσε 2πλο :)
σαντος η ομαδαρα μας απο μπραζιλ και ομαδα του πελε.... :rockon:
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
αυτο βασικα....και να γαμαμε
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

τριάδα κυριακής :


νάπολι διπλό

νότιγχαμ άσσος

πάοκ διπλό



μπόμπες κυριακής :


εργοτέλης διπλό

τζένοα άσσος

αλμερία διπλό

ολυμπιακός under

σασουόλο άσσος

ζούλτε βάρεγκεμ άσσος

σοσιεδάδ x ή διπλό

εσπανιόλ x ή διπλό

πανθρακικός x ή διπλό

αθλέτικικ μπιλμπάο x

λυών διπλό

μπάγερν x
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
:thumbsup: :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

τριάδα κυριακής :


νάπολι διπλό

νότιγχαμ άσσος

πάοκ διπλό



μπόμπες κυριακής :


εργοτέλης διπλό

τζένοα άσσος

αλμερία διπλό

ολυμπιακός under

σασουόλο άσσος

ζούλτε βάρεγκεμ άσσος

σοσιεδάδ x ή διπλό

εσπανιόλ x ή διπλό

πανθρακικός x ή διπλό

αθλέτικικ μπιλμπάο x

λυών διπλό

μπάγερν x

Ψωμάκι............. :cum: :cum: :cum:


URL]]
 

majestic69

Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2009
Μηνύματα
4.809
Κριτικές
4
Like
277
Πόντοι
36
παιδια καντε λιγο τουρισμο γιατι ο κουβας ειναι μεγαλος.....
 

majestic69

Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2009
Μηνύματα
4.809
Κριτικές
4
Like
277
Πόντοι
36

αραχωβα ρε μποι που να ανεβαινεις πηλιο τωρα.....κλειστε κανα δωματιο με κανα κατοσταρικο την μερα παρτε και κανα γκομενακι και 2 με 3 μερουλες αποχη απο το στοιχημα.....κανει πολυ καλο.......φευγει και η κυταριτιδαααααα :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

bestman69

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2009
Μηνύματα
2.711
Like
16
Πόντοι
16
Εγώ δεν τα μπορώ τα χιόνια και τους χειμώνες. Μόνο Ντουμπάι και Κατάρ που κάνει ζέστη.
 

majestic69

Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2009
Μηνύματα
4.809
Κριτικές
4
Like
277
Πόντοι
36
Εγώ δεν τα μπορώ τα χιόνια και τους χειμώνες. Μόνο Ντουμπάι και Κατάρ που κάνει ζέστη.

Μαν μου αν μπορεις πηγαινε απλα εκει το γαμησι ειναι παρεξηγημενο..... :rockon: :rockon:

Εγω λεω κατι σημερα χασαμε ''100'' ευρω η αυριο ξαναπαιζω παλι 100 για να τα παρω πισω με 2 αποδοση η τα ξαναχανω και συνεχιζετε και ο κουβας ωραια και ομορφα.

τελος.

Αυτο καντε ολοι οσα χασατε ξαναπαιχτετε αυριο μπας και τα παρετε πισω διπλα.

Μα παιζουμε και εμεις σαν μαλακες την φιορεντιαν λες και παιζει εκει κανενας Μπατιστουτα...... :fuck2: :fuck2: :fuck2: :fuck2:
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Εγώ θα παίξω από τώρα για το Σάββατο μια τριάδα από πρέμιερ, νιούκαστλ, έβερτον και κάρντιφ, όλα άσσο.

Μας τα χάλασε η νιουκαστλ.
Πούτσα και καράτε έπεσε σήμερα απ' ό,τι βλέπω
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Μας τα χάλασε η νιουκαστλ.
Πούτσα και καράτε έπεσε σήμερα απ' ό,τι βλέπω
Με ποια λογικη επαιξες Νιουκαστλ, χωρις Ραμι και Καμπαιγ με αντιπαλο μια Σαντερλαντ με το μαχαιρι στα δοντια?
 

majestic69

Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2009
Μηνύματα
4.809
Κριτικές
4
Like
277
Πόντοι
36
ο σκιουρος κουβα πηγε τσεκαρε κανεις??
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Με ποια λογικη επαιξες Νιουκαστλ, χωρις Ραμι και Καμπαιγ με αντιπαλο μια Σαντερλαντ με το μαχαιρι στα δοντια?

Με τη λογική του μαλάκα, είδα ότι στο προηγούμενο ματς η νιουκαστλ δε νίκησε από καθαρή ατυχία (ειχε και δύο δοκάρια) και υπέθεσα ότι σήμερα στην έδρα της θα το καθαρίσει, μιας και μέχρι το πρωί κυνηγούσε θέση στην ευρώπη.
Βασικά άμα είχα δει ότι ο οπαπ το είχε μονό αποδεκτό δε θα το ακουμπούσα
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Μας τα χάλασε η νιουκαστλ.
Πούτσα και καράτε έπεσε σήμερα απ' ό,τι βλέπω
τύπε το είχα δώσει το διπλό της σάντερλαντ...η νιουκάστλ είναι αδίαφορη ευρώπη δεν βγαίνει θα τερματήσει στην δεκάδα άνετα
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
τύπε το είχα δώσει το διπλό της σάντερλαντ...η νιουκάστλ είναι αδίαφορη ευρώπη δεν βγαίνει θα τερματήσει στην δεκάδα άνετα

Ε πλέον δε θα βγει, αλλά μέχρι το πρωί είχε απόσταση 5 βαθμών απ' τη πέμπτη ομάδα, 5 βαθμοί στην πρέμιερ δεν είναι τίποτα.
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Ε πλέον δε θα βγει, αλλά μέχρι το πρωί είχε απόσταση 5 βαθμών απ' τη πέμπτη ομάδα, 5 βαθμοί στην πρέμιερ δεν είναι τίποτα.
η φούλαμ δεν βλέπω να παραμένει τύπε...συναρπαστικό το πρωτάθλημα της Αγγλίας τύπε
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
η φούλαμ δεν βλέπω να παραμένει τύπε...συναρπαστικό το πρωτάθλημα της Αγγλίας τύπε

Μα δες πόσα γκολ έχει φάει, 53! Αμέσως επόμενη η κάρντιφ με... 41! Δεν είναι άμυνα αυτή
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom