Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 21 άτομα (0 μέλη και 21 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

Ολλανδός

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.971
Like
9
Πόντοι
66
εμεις που την ακουμπησαμε μας τον ακουμπησε κανονικα  :jerking: :jerking: :jerking:
μια ομαδα β' εθνικης με ακριβους ποδοσφαιριστες ειναι...τι περιμενα  :headbang: :headbang:
Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, η Μονακό πήγαινε καλά και στο Τσου Λου....τι έγινε μετά και έπεσε έτσι?
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
επαιξα μια τριαδα απο σημερα για αυριο γιατι με τα σημερινα δεν βλεπω φως
2 λιβερπουλ, οβερ αρσεναλ, οβερ γιουβε

επαιξα και τη σιχαμενη τη μιλαν


η φιορεντινα το αρπαξε

ρεντ κι εγω τη σεβιλη τη βλεπω Χ2
 

Mortismortis

Μέγας
Εγγρ.
20 Μαΐ 2010
Μηνύματα
444
Κριτικές
16
Like
141
Πόντοι
4.440
Θυμάμαι όταν ήμουν μικρός, η Μονακό πήγαινε καλά και στο Τσου Λου....τι έγινε μετά και έπεσε έτσι?

Και εγώ όταν ήμουν μικρός θυμάμαι ευρωπαϊκούς αγώνες της Μονακό με την ΑΕΚ. Στο ένα ματς είχε βάλει ένα αυτογκόλ ο Βλάχος με το στήθος, που πήγε να γυρίσει τη μπάλα στον Ατματζίδη και ο Λιάκος δεν το έπιασε. Στο άλλο ματς ήταν ένα 2-2 με τον Ντέμη να βάζει 2 τεμάχια. Σε εκείνο το ματς ήμουν και μέσα στην σκεπαστή. Είχε μπει και ένας μπάτσος μέσα και βγήκε χωρίς ρούχα. Του την έπεσαν όλα τα καλά παιδιά της σκεπαστής. Τώρα και η ΑΕΚ Γ εθνική είναι φίλε μου. Οι εποχές αλλάζουν φίλε μου, όπως και οι ομάδες.

Βρήκα και τα βίντεο...Γκολάρα ο Βλάχος. Στο τέλος του αγώνα το έβαλε.  :2funny:
Και εδώ το 2-2.
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
επαιξα μια τριαδα απο σημερα για αυριο γιατι με τα σημερινα δεν βλεπω φως
2 λιβερπουλ, οβερ αρσεναλ, οβερ γιουβε

επαιξα και τη σιχαμενη τη μιλαν


η φιορεντινα το αρπαξε

ρεντ κι εγω τη σεβιλη τη βλεπω Χ2
η μάλαγα βλέπω να πέφτει κατηγορία τύπε...18 παικτές έχει όλη η ομάδα και οι μισοι απο αυτους ειναι τραυματιες και οι υπολοιποι δανεικοι κλπ...δεν υπαρχει...σαν τον αρη ενα πραγμα ειναι η κατασταση που επικρατει..διπλο ευκολα
 

Mortismortis

Μέγας
Εγγρ.
20 Μαΐ 2010
Μηνύματα
444
Κριτικές
16
Like
141
Πόντοι
4.440
Μας γ... και η Φιορεντίνα. Τον ήπιε και αυτή. 3 κουπόνια και τα 3 κουβά πήγα. Δεν παίζω άλλο ματς για σήμερα...Αύριο πάλι μπας και πάρουμε τπτ πίσω από τη σημερινή χασούρα...
 

forest

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.542
Κριτικές
88
Like
4.507
Πόντοι
13.145
Μας γ... και η Φιορεντίνα. Τον ήπιε και αυτή. 3 κουπόνια και τα 3 κουβά πήγα. Δεν παίζω άλλο ματς για σήμερα...Αύριο πάλι μπας και πάρουμε τπτ πίσω από τη σημερινή χασούρα...
Δεν πήγαινε άσχημα η κάλιαρι,την φιορεντίνα την είδα με την τζένοα,και η άμυνα ήταν για παιδικη χαρά,εμένα με κουβαδιασε η Μαντσεστερ σε δελτιο με Γουεστχαμ,Λεβερκούζεν,Φουλαμ.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
και σκατα να πονταρω σημερα χρυσαφι βγαινει. ο βαζελος μου μενει στο οβερ 1.5
 

Ολλανδός

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.971
Like
9
Πόντοι
66
1-1 ο βάζελος....τι πράγματα είναι αυτά ρε.....τι σκατά συμβαίνει σήμερα?
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
τα εστειλα στην κολαση τα μπουκια σημερα. ετσι μουρχεται να σταματησω για κανα μηνα να μεινω με τη γευση
 

majestic69

Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2009
Μηνύματα
4.809
Κριτικές
4
Like
277
Πόντοι
36
Παιδια οταν γεμισουν οι κουβαδες πειτε το μου να στειλω αλλους καινουριους............!!!!!

Σημερα η μερα δεν τραβηξε......!!!!!!

Δεν πειραζει παμε αυριο......... :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

hustler

Σεβαστός
Εγγρ.
26 Οκτ 2005
Μηνύματα
2.013
Κριτικές
1
Like
5.477
Πόντοι
1.056
Πόσα εκατομμύρια έχασες σήμερα Μαγικέ ?
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
Over 1.5 ΟΦΗ v Παναθηναϊκός
(Γκολ Αγώνα) 01/02/2014 Κανένα 1.90 Κερδισμένο

Over 1.5 Μπολόνια v Ουντινέζε
(Γκολ Αγώνα) 01/02/2014 Κανένα 3.40 Κερδισμένο

Λέστερ να σκοράρει 1η γκολ Μπόρνμουθ v Λέστερ
(Επόμενο Γκολ) 01/02/2014 Κανένα 2.60 Κερδισμένο

Over 1.5 Έβερτον v Άστον Βίλα
(Γκολ Αγώνα) 01/02/2014 Κανένα 1.80 Κερδισμένο

Over 2.5 Λεβερκούζεν v Στουτγκάρδη
(Γκολ Αγώνα) 01/02/2014 Κανένα 2.00 Κερδισμένο

Over 2.5 Μπρέσια v Μπάρι
(Γκολ Αγώνα) 01/02/2014 Κανένα 2.20 Κερδισμένο

Over 0.5 Ουνιόν Βερολίνου v Μπίλεφελντ
(Γκολ Αγώνα) 01/02/2014 Κανένα 2.00 Κερδισμένο

Over 0.5 Κολωνία v Αούστρια Βιέννης
(Γκολ Αγώνα) 01/02/2014 Κανένα 2.20 Κερδισμένο

 

majestic69

Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2009
Μηνύματα
4.809
Κριτικές
4
Like
277
Πόντοι
36
Πόσα εκατομμύρια έχασες σήμερα Μαγικέ ?

Οτι επαιξα εχασα δηλαδη 500 ευρω.την φιορεντινα εχασα.Απλα εγω τα υπολογιζω με το μηνα οχι με την μερα.

Δεν πειραζει εχει ο θεος.
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
MILAN: Abbiati, De Sciglio, Bonera, Rami, Emanuelson, Muntari, Montolivo; Robinho, Honda, Kakà, Pazzini.

άντε μωρή milan  :headbang2: :headbang2: :headbang2: :headbang2: :headbang2: :headbang2: :headbang2: :headbang2:
 

Ολλανδός

Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2012
Μηνύματα
7.971
Like
9
Πόντοι
66
Και ακόμα έχουν το θράσος να της δίνουν αποδόσεις κάτω του 2.....τσ τσ τσ.....
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
μαγκες φορτωστε οβερ 0.5 γκολ στη χεταφε, καθεται εκει στον πινακα και παρακαλαει στο 2.75
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom