redmanftw
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Ιαν 2012
- Μηνύματα
- 47.967
- Κριτικές
- 10
- Like
- 100
- Πόντοι
- 376
μαρσεϊγ 1-1 :S
αυτα του λεγα χθες του ρεντ...οτι το αντερ θελει αντεραισορροπια τρομου :S
ισορροπια τρομου :S
αυτα του λεγα χθες του ρεντ...οτι το αντερ θελει αντερα
τι θα γινει με οσφπ?
θα μας κουβαδιασει στο καραϊσκακη?
οντως μας γαμησεΣήμερα κάνανε πάρτι τα μπούκια με το Θρύλο!