Αχιλλέας Μπέος:”Αν βγω δήμαρχος θα κάνω το Βόλο…Μονακό!”
O Αχιλλέας Μπέος ανακοινώνοντας την υποψηφιότητά του για το δήμο Βόλου, υποσχέθηκε στους πολίτες ότι θα κάνει το Βόλο… Μονακό, τόσο σε υποδομές, όσο και σε νοοτροπία!
Ο Μπέος ισχυρίστηκε πως εκπροσωπεί το «νέο» και «άφθαρτο» απέναντι στη διαφθορά, ωστόσο από την άλλη χαρακτήρισε «μπουρδολογίες» τα περί πολιτικού πολιτισμού.
Παράλληλα, ο υποψηφίος δήμαρχος Βόλου προανήγγειλε ότι θα ρίξει γροθιά στο μαχαίρι του διεφθαρμένου συστήματος. «Ξέρω πως θα ματώσω», είπε χαρακτηριστικά «όμως θα σπάσει και το μαχαίρι»
Πάρε μάτι και το προεκλογικό σποτάκι τύπε