Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 25 άτομα (0 μέλη και 25 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
λες να πούλησε κουτσό άλογο μετά τον τραυματισμό του τύπε...κάτι έλεγαν ότι για να επανέλθει στην κανονική του κατάσταση χρειαζόταν κανά μήνα ακόμα  :S
μην δεν επανελθει ποτέ τυπε ;)
 

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
Αχιλλέας Μπέος:”Αν βγω δήμαρχος θα κάνω το Βόλο…Μονακό!”

O Αχιλλέας Μπέος ανακοινώνοντας την υποψηφιότητά του για το δήμο Βόλου, υποσχέθηκε στους πολίτες ότι θα κάνει το Βόλο… Μονακό, τόσο σε υποδομές, όσο και σε νοοτροπία!

Ο Μπέος ισχυρίστηκε πως εκπροσωπεί το «νέο» και «άφθαρτο» απέναντι στη διαφθορά, ωστόσο από την άλλη χαρακτήρισε «μπουρδολογίες» τα περί πολιτικού πολιτισμού.

Παράλληλα, ο υποψηφίος δήμαρχος Βόλου προανήγγειλε ότι θα ρίξει γροθιά στο μαχαίρι του διεφθαρμένου συστήματος. «Ξέρω πως θα ματώσω», είπε χαρακτηριστικά «όμως θα σπάσει και το μαχαίρι»

Πάρε μάτι και το προεκλογικό σποτάκι τύπε  :grin: :grin: :grin: :grin:



*P *P *P   :2funny: :2funny: :2funny:
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
Αχιλλέας Μπέος:”Αν βγω δήμαρχος θα κάνω το Βόλο…Μονακό!”

O Αχιλλέας Μπέος ανακοινώνοντας την υποψηφιότητά του για το δήμο Βόλου, υποσχέθηκε στους πολίτες ότι θα κάνει το Βόλο… Μονακό, τόσο σε υποδομές, όσο και σε νοοτροπία!

Ο Μπέος ισχυρίστηκε πως εκπροσωπεί το «νέο» και «άφθαρτο» απέναντι στη διαφθορά, ωστόσο από την άλλη χαρακτήρισε «μπουρδολογίες» τα περί πολιτικού πολιτισμού.

Παράλληλα, ο υποψηφίος δήμαρχος Βόλου προανήγγειλε ότι θα ρίξει γροθιά στο μαχαίρι του διεφθαρμένου συστήματος. «Ξέρω πως θα ματώσω», είπε χαρακτηριστικά «όμως θα σπάσει και το μαχαίρι»

Πάρε μάτι και το προεκλογικό σποτάκι τύπε  :grin: :grin: :grin: :grin:

:rockon:
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
4-0 στο ρελαντί η πανάθα  :rockon: και με 10 παίκτες τόση ώρα
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
ειναι διπλα παιχνιδια τυπε?
που γινεται το πρωτο
δεν ξέρω τύπε μάλλον διπλά θα είναι,τον ολυμπιακό πως τον βλέπεις σήμερα :think: λες να έχει επηρεαστεί απο την φυγή του μήτρογλου? γιατί κάτι τέτοιο διέκρινα και στο μάτς με την ξάνθη λόγω του βάις  :S
 

xronistiktak

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2011
Μηνύματα
1.509
Like
0
Πόντοι
16
Hi all

Επιλογές 29.1.2014:

Σάντερλαντ - Στόουκ X2 / @ 1,89 / 120 €
Γάνδη - Ζούλτε Βαρέγκεμ Χ2 / @ 1,78 / 120 €
Χάρτς - Σεντ Μίρεν 1Χ / @ 1,77 / 120 €

Καλή επιτυχία σε όλους  :rockon: :rockon: :rockon:
πολυ καλες επιλογες. :rockon:
και τα τρια ματσακια τα εχεις πιασει. :)
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
δεν ξέρω τύπε μάλλον διπλά θα είναι,τον ολυμπιακό πως τον βλέπεις σήμερα :think: λες να έχει επηρεαστεί απο την φυγή του μήτρογλου? γιατί κάτι τέτοιο διέκρινα και στο μάτς με την ξάνθη λόγω του βάις  :S
θα καθαρισει τυπε
 

xronistiktak

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2011
Μηνύματα
1.509
Like
0
Πόντοι
16
καλησπερα.
μπαγερν και μαντσεστερ σιτι  4-6 γκολ
τσελσι 2-3 γκολ
αστον βιλα χ

σε δυαδες...

:rockon:
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
SOS τα 2-3 που ειναι και δεν τα βρισκω στη bet365????  λαιβ δεν στα δινει???
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
1 σάντερλαντ, 2 άστον βίλα, 1χ τότεναμ, χ2 ατλέτικο
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom