Νίπλης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 4 Απρ 2013
- Μηνύματα
- 77.101
- Like
- 84.357
- Πόντοι
- 12.756
ο αλεκουκος ειναι εκτος συναγωνισμου
αν και πιστευω δουλεια κανει ο μουλωχτος ο χανουμακος21![]()
εσυ και στην ζωη και στην εργασια ανεργος εισαι

Σε εφαγε ο Τριπολιτσιώτης
ο αλεκουκος ειναι εκτος συναγωνισμου
αν και πιστευω δουλεια κανει ο μουλωχτος ο χανουμακος21![]()

εσυ και στην ζωη και στην εργασια ανεργος εισαι![]()

Γιατι εχουν αντιπαλοτητα οι ομαδες και η Ξανθη θα παει να το χτυπησει το παιχνιδι
g/g και οβερ ειναι καλες επιλογες
σημερα βλεπω κεφια εχουμε μακαρι να ειναι αναλογη και η μερα στοιχιματικα,,,,Κοιτα να βγαλεις τιποτα σημερα να εχεις να δωσεις φαγητο στο ζωντανο , γιατι βλεπω σε λιγο να πηγαινει ο σκυλος σε κανα συσσίτιο στην εκκλησια με σενα τον κουβανο

λες να ερθει 0-0 ? γκολ γκολ το εχω παιξει , του πουστη
σημερα βλεπω κεφια εχουμε μακαρι να ειναι αναλογη και η μερα στοιχιματικα,,,,![]()
![]()


θα εχει παει για περιπατο η για καμια σοκολατα στο προπο....Αντε για να δουμε![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Που ειναι ο Χρησταρας ?![]()
![]()
![]()
θα εχει παει για περιπατο η για καμια σοκολατα στο προπο....![]()
Θα εχει παει να μαζεψει κανα χορταρακι του βουνου ..
Δεν μας λεει και τον καιρο τωρα τελευταια που κανει πανω και υγρασιες , με πηρε ενας παλιος μου συνεργατης που ειναι στον Καναδα και μου λεει αδερφε κανει ψωλοκρυο εδω ...-35 εδειξε , ουτε βενζινη δεν μπορουμε να βαλουμε , εχουν παγωσει οι αντλιες ....
Κανε υπομονη του λεω , εδω ο Χρησταρας ζει με 90% υγρασια και παιζει στοιχημα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
τρωει σωστα και αντεχει τα παντα
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Σε πηρε ο νικ κανενα τηλεφωνο?![]()

:o :oΟχι
Μπορει να μην πιανει το κινητο του εκει που ειναι
![]()
totenam - mancester city x
Ηρεμα με το σπαμ ρε, πρέπει να πάμε 10 σελίδες πίσω για να δουμε τις προβλέψεις
ωραία πρόβλεψη, αλλά ποιος περιμένει 2 βδομάδες μέχρι να γίνει ο αγώνας; τίποτα πιο κοντινό;
φιλε τιποτα δεν ειναι τσαμπα στην ζωη , ολα θελουν ενα κοπο , ασε να κουραστουν και λιγακι για να βγει το μεροκάματο , οχι θα μπαινει ο αλλος και θα τα βρισκει φατσα καρτα , αν ειναι να τα βαλουμε και στην αρχικη σελιδα σε μπανερ για να μην κουραζονται
εμεις που ειμαστε του θεματος ξερουμε που ειναι ;)