Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 18 άτομα (0 μέλη και 18 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

!blis

Ανώτερος
Εγγρ.
27 Νοε 2009
Μηνύματα
9.836
Κριτικές
41
Like
3.138
Πόντοι
5.645
:s&m_1:

Παιδια εχω δυο ιδεες..
Να βαλουμε ενα λινκ να οδηγει στις βραδιες ποιησης κ
2. Να γραωψ το ποιημα εδω

Την ειδα την ασπρουλα, την ειδα ψες αργα
Ξυριζε τη γατουλα κ εφτιαχνεχαλάουα
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.375
Κριτικές
7
Like
386
Πόντοι
366
καλημέρα σε όλους. Απ' ό,τι φαίνεται, πρέπει να είμαι ο μόνος που έβγαλε λεφτά από την ήττα του ΟΦΗ χθες, μιας και λίγο πριν ξεκινήσουν να πέφτουν βροχή οι κόκκινες πόνταρα στο 2πλό σε απόδοση 9,75.
Για σήμερα, παίζω τα παρακάτω με την εξής λογική. Ο Απόλλωνας μετά το 2πλό στον Άρη πιστεύω θα έχει σούπερ ψυχολογία, ενώ τα Γιάννενα εκτός του ότι δεν έχουν σταυρώσει ακόμα 2πλό φέτος, χωρίς τον παιχταρά Ντε Βινσέντι είναι άλλη ομάδα, όπως έγραψα και την προηγούμενη βδομάδα. Ποντάρω επίσης Σαραγόσα γιατί έχει την ευκαιρία να βρεθεί κοντά στην απευθείας άνοδο. Δυάδα στο 5,035 λοιπόν. Καλή τύχη σε όλους!

Επιλογή Παιχνίδι Απόδοση Ώρα έναρξης Αποτέλεσμα
Αποτέλεσμα (90 λεπτά): Απόλλων Σμύρνης Απόλλων Σμύρνης - ΠΑΣ Γιάννινα
Σούπερ Λίγκα 2,375 12/01, 17:15 -
Αποτέλεσμα (90 λεπτά): Σαραγόσα Σαραγόσα - Αλκορκόν
Segunda Division 2,12 12/01, 19:15 -
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.672
Like
57.375
Πόντοι
12.756
Καλημερα στα παιδια επειδη χτες φαγαμε ξεγυρισμενη φαπα ειχα πει απο χτες μιλαν και ολυμπιακο το ενισχυσα και αλλο και εβαλα και τη λιλ ακομα....δυαδα και μετα τριαδα...... :priest: :priest:
 

Επισκέπτης
Καλημέρα

και οι δικές μου επιλογές για σήμερα:

Χετάφε - Βαγιεκάνο 1 / @2,10
Μαγιόρκα - Κόρδοβα Χ2 / @ 2,10
ΠΑΟΚ - Παναιτωλικός Χ2 / @ 3,94
Βερόνα - Νάπολι 1Χ / @ 1,91
Νιουκάστλ - Μάντσεστερ Σίτυ 1Χ / @ 2,54
Αστέρας Τρίπολης - Πλατανιάς Χ2 / @ 2,85
Ακαδέμικα - Πάκος Φερέιρα 1 / @ 2,72
Αρούκα - Μπελενένσες 1 / @ 2,70
Μπέτις - Οσασούνα Χ2 / @2,15
Στόουκ - Λίβερπουλ 1Χ / @ 2,64
Εσπανιόλ - Ρεάλ 1Χ / @3,5
Νασιονάλ - Ζιλ Βιθέντε Χ2 / @ 2,20
Σασσουόλο - Μίλαν 1Χ / @ 2,43
Λεβάντε - Μάλαγα 1 / @2,76
Λιλ - Ρεμς Χ2 / @ 2,92

καλό ταμείο σε όλους  :headbang2:
 

crespo

Μέλος
Εγγρ.
16 Μαΐ 2009
Μηνύματα
498
Like
1
Πόντοι
1
ινβερνες,κοβεντρι,σαραγοσα νικες  :headbang2:

καλη επιτυχια σε ολους
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
πυροκαυλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε που εισαι αγορι μου να δωσεις τα φωτα σου;;;;;;;;;;;;;;;;; :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 

πιπης___

Μέλος
Εγγρ.
13 Οκτ 2013
Μηνύματα
3.462
Like
2
Πόντοι
16
Βλεπω οτι τζογαρετε πολλοι την Κοβεντραρα !!!
Επειδη ειναι λατρεμενη ομαδα και την παρακολουθω να σας πω οτι ειναι δυσκολο πολυ να την πιασεις στα σημεια φετος.... παιχτε την καλυτερα Οβερ που κατα 80-90% των αγωνων της εκει ειναι !!!!
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
Βλεπω οτι τζογαρετε πολλοι την Κοβεντραρα !!!
Επειδη ειναι λατρεμενη ομαδα και την παρακολουθω να σας πω οτι ειναι δυσκολο πολυ να την πιασεις στα σημεια φετος.... παιχτε την καλυτερα Οβερ που κατα 80-90% των αγωνων της εκει ειναι !!!!
γκολ-γκολ οβερ 4-6
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
Απόλλων Σμύρνης @ 2,30
Μπέτις @ 1,80
Ολυμπιακός @ 1,65
Λεβάντε @ 2,60
4-άδα 1 × 200,00 € (id: xxx45142)
ενα πολυ τολμηρο που δινει πισω 3550 ευρουδακια.
Καλη επιτυχια να εχουμε ολοι παιδια οτι και να παιξουμε. :rockon:
 

on92

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2011
Μηνύματα
1.529
Κριτικές
4
Like
24
Πόντοι
16
Πολλοι παιζετε ολυμπιακο βλεπω,αλλα νομιζω οτι ηρθε η ωρα να γκελαρει  :grin:
Ο Ατρομητος εχει καλη ομαδα+μεσα στο Περιστερι δεν χανει.
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.672
Like
57.375
Πόντοι
12.756
Πολλοι παιζετε ολυμπιακο βλεπω,αλλα νομιζω οτι ηρθε η ωρα να γκελαρει  :grin:
Ο Ατρομητος εχει καλη ομαδα+μεσα στο Περιστερι δεν χανει.
μεγαλε παιχτο οτι θελεισ εδω παιζουμε τα λεφτα μας τα οπαδικα στα καταλληλα θρεντ....αντε το κουβαδακι σου και στου παο το θρεντ...
 

prokopis_proikismenos

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Νοε 2009
Μηνύματα
1.925
Κριτικές
10
Like
3.175
Πόντοι
5.595
224 1-3 ακριβές σκορ
222 0-2 ακριβές σκορ
223 1-0 ακριβές σκορ
242 1-4 ακριβές σκορ
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.890
Κριτικές
39
Like
5.064
Πόντοι
2.696
απο που προκυπτει το x της Μιλαν οταν ο προεδρος της σασουολο ειναι δηλωμενος οπαδος της Μιλαν?

Ένστικτο...Άλλωστε από πού προέκυψαν οι τόσες γκέλες μέχρι τώρα;Μπορεί να έρθει 0-10 αλλά και 0-0.


Δεν πειράζει φίλε μου...
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom