Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 30 άτομα (0 μέλη και 30 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

dorian grey

Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2014
Μηνύματα
10
Like
0
Πόντοι
0
Ποντάρισμα για πρώτος σκόρερ Μπογκντάνοβιτς στο ματς Ούλκερ Φενέρ - Μπαρτσελόνα. ;)
 

suncity

Σπουδαίος
Εγγρ.
24 Ιουλ 2010
Μηνύματα
1.273
Κριτικές
21
Like
576
Πόντοι
2.965
μπαγερν-παρτιζαν οβερ 148.5 αποδοση 1.76
ολυμπιακος +3.5 αποδοση 1.26
2.23 το συνολο τα κερδη απο την μπριστολ ροβερς πονταρισμα
καλη επιτυχια σε οτι και αν επιλεξετε
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
μακαρι να πιασουμε την τριαδα τυπε....εριξα ολοκληρο 30αρι

αρα πας 420 γιουρια ..καλα ειναι  ;)

Μακαρι να κατσει γιατι μετα ειμαστε για

images
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
τελικα εκανες λογαριασμο στο νετ  :birdman:
μπουμπουναω ΜΠΑΟΚΑΡΑ τωρασ στο λαιβ με 2 αποδοση ενα 20αρακι  :grin:

Έμαθε κι ο μπάρος από στοίχημα στο νετ, που μέχρι χτες άκουγε λάιβ και νόμιζε ότι ήταν συναυλία
 

x_other

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.079
Like
3
Πόντοι
16
Τι θα γινει επτελους με τον ΠΑΟΚ ενα παιχνιδι δεν μπορει να παρει ανετα;
Aντε ρε ΠΑΟΚ καθαρισε να παμε ταμειο γιατι σε λιγο εχει και ΟΛΥΜΠΙAΚΟ στο BASKET  :priest: :priest:
 

Επισκέπτης
1.90 ο παοκ τωρα το :think: αλλα ο στεφενς βαζει μαντουρο που εχει να παιξει απ το καλοκαιρι.. :idiot:  :tickedoff: τωρα δεν το παιζω.
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
1.90 ο παοκ τωρα το :think: αλλα ο στεφενς βαζει μαντουρο που εχει να παιξει απ το καλοκαιρι.. :idiot:  :tickedoff: τωρα δεν το παιζω.

Ο στεφενς δειχνει τοσο πολυ οτι θελει να φυγει που καλυτερα να κατσει να χασει ο Παοκ γιατι μου φαινεται οτι οι παιχτες βαζουνε γκολ και νικανε για να του την σπασουνε και να τον κρατανε εκει..

Θα ερθει Αναστασιαδης πανω και θα γινει της τρελης
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom