Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 37 άτομα (0 μέλη και 37 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
09/01/2014 19:00 116 ΡΟΜΑ - ΣΑΜΠΝΤΟΡΙΑ Goal 1.65 -
09/01/2014 20:30 117 ΣΟΣΙΕΔΑΔ - ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ Under 1.80 -
09/01/2014 22:00 119 ΟΥΝΤΙΝΕΖΕ - ΙΝΤΕΡ X 3.25 -
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606
καλησπερα :) παιδια επαιξε κανεις παοκ? μολις τωρα ειδα απο το 1,44 πηγε στην βετ365 1,40 :) πολλοι που ξερω ναι το ειπα απο προχθες απλα απο περιεργεια τι βλεπουν εδω οι φιλοι προσωπικα ουτε δραχμη :)  :) :grin:
 

x_other

Μέλος
Εγγρ.
4 Μαρ 2008
Μηνύματα
1.079
Like
3
Πόντοι
16
καλησπερα :) παιδια επαιξε κανεις παοκ? μολις τωρα ειδα απο το 1,44 πηγε στην βετ365 1,40 :) πολλοι που ξερω ναι το ειπα απο προχθες απλα απο περιεργεια τι βλεπουν εδω οι φιλοι προσωπικα ουτε δραχμη :)  :) :grin:
Καλημερα  εγω ξαναπαιξα ΠΑΟΚ (εχω φαει χοντρα πακετα με ΑΛΚΜΑΡ, ΑΠΟΛΛΩΝ) σε δυαδα με το ΒΟΛΟ
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
καλησπερα :) παιδια επαιξε κανεις παοκ? μολις τωρα ειδα απο το 1,44 πηγε στην βετ365 1,40 :) πολλοι που ξερω ναι το ειπα απο προχθες απλα απο περιεργεια τι βλεπουν εδω οι φιλοι προσωπικα ουτε δραχμη :)  :) :grin:
μονο για τηλεθεαση....αν και παοκσης...
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606
Καλημερα  εγω ξαναπαιξα ΠΑΟΚ (εχω φαει χοντρα πακετα με ΑΛΚΜΑΡ, ΑΠΟΛΛΩΝ) σε δυαδα με το ΒΟΛΟ
μπροστα μου ενας παοκτσης επαιξε 2000 ευρω με την αλκμαρ στο 1,40 ασσο παοκ και τον εβαλε και 100 ευρω ανατροπη δηλαδη στον αγωνα με την αλκμαρ ενα ατομο μπροστα μου εχασε 2100 ευρω. :) Ο μελισανιδης απο εκει εβγαλε 1 χρονο κερδη μπροσταντζα :) :)
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606
μονο για τηλεθεαση....αν και παοκσης...
εγω δεν θα το δω καν φιλε μου γιατι εκεινη την ωρα θα καπνιζουν μεσα στο προπο που παω σαν πουστιδες και δεν τους κανω αλλο την χαρη στο καφενειο θα ειμαι διπλα που απαγορευετε το καπνισμα και θα πιω ενα τσιπουρακι :) Που φτασαμε παιδια στα καφενεια να απαγορευετε το τσιγαρο και στα προποτζηδικα να καπνιζουν σαν πουστιδες που φτασαμε :)
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
αν παιζαμε τον παοκ στο λαιβ ανατροπες θα ειχαμε βγαλει τις μπουρδελοτσαρκες ενος χρονου.. :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:
 

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
εγω δεν θα το δω καν φιλε μου γιατι εκεινη την ωρα θα καπνιζουν μεσα στο προπο που παω σαν πουστιδες και δεν τους κανω αλλο την χαρη στο καφενειο θα ειμαι διπλα που απαγορευετε το καπνισμα και θα πιω ενα τσιπουρακι :) Που φτασαμε παιδια στα καφενεια να απαγορευετε το τσιγαρο και στα προποτζηδικα να καπνιζουν σαν πουστιδες που φτασαμε :)
απαραδεκτοι... :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff: :tickedoff:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606

travestolagnos

Μέγας
Εγγρ.
6 Οκτ 2011
Μηνύματα
9.412
Κριτικές
25
Like
2.898
Πόντοι
4.637
στον αγωνα με τον παναιτωλικο απο τωρα κυκλωνω το γκολ-γκολ και οβερ ;) ;) ;) ;)
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606
Επιβεβαιωση Στοιχηματος  - HB1680379410F  - Flash  Ώρα στοιχήματος:  09/01/2014 14:43:25 Εκτύπωση
Επιλογές
Αρ. Επιλογές Αγώνισμα Ημερομηνία Αγωνίσματος Όροι eachway Αποδόσεις Αποτέλεσμα
1 Over 4.5 TSG Χόφενχαϊμ v OH Λέουβεν
(1ο Ημίχρονο - Εναλλακτικό Στοίχημα Γκολ) 09/01/2014 Κανένα 5.00 Ανοικτό
Σύνολο:  1,1 Στήλες @ 1 EUR   Επιστρέφει:  5,50  ας τζογαρω λιγο αλλα 35 λεπτα για το 1 ημιχρονο :priest: :)
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
2 ιντερ, χ2 σοσιεδαδ, άντερ βαγιεκάνο, πολύ λίγα ευρώ παίξιμο ίσα ίσα για τη χαρά της συμμετοχής :sunglasses:
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Θα χάσει η Σοσιεδάδ τύπε??? :think:

Όχι, δε θα νικήσει :grin:
Βασικά δεν έχω καταλάβει γιατί παίζεται τόσο πολύ η σοσιεδάδ, έχουμε πληροφορίες ότι η βιγιαρεάλ θα κατεβεί με τα δεύτερα; Και όλες οι εφημερίδες/ σάιτ το προτείνουν άσσο, εγώ ως γνήσια αντιστασιακή φιγούρα θα πάω κόντρα στο ρεύμα :sunglasses:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
Ρομα και ιντερ 3 φορες τα λεφτα σου πανω...τωρα μου ηρθε 50 ευρω...... :)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom