Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (0 μέλη και 22 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

kostas_thai

Μέλος
Εγγρ.
17 Μαΐ 2010
Μηνύματα
8.360
Like
4
Πόντοι
66
posadomariventgettycj2.jpg
:rockon:
με επιασε ενας λυγμος τωρα τυπε.συγκινηθηκα τοσο πολυ που ξεχασα οτι εχασα ενα χ στο ισπανικο κυπελο... :( :(
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Ο άναξ εξαπολύει παραδειγματικήν
ιπτάμενην κλωτσιά εις τον δυστυχήν Χουάν
Κάρλος της Ισπανίας


1.+Juan+Carlos+King+Constantine+Greece+Karate.jpg
 

dorian grey

Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2014
Μηνύματα
10
Like
0
Πόντοι
0
ποιο πιστεύετε ότι είναι το καλύτερο σύστημα να παίζει κάποιος :think:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
το παλευουμε!!! εσυ καλα??? σε προσεχει κανα κοριτσι??? κανα μασαζακι τωρα που εισαι και τραυματιας!!!
κατι γινεται...μασαζ οχι οπως ξερουμε ....καμια φορα μονο και η παρουσια της σε ανεβαζει....και τα αλλα ερχονται μονο τους...,εξαλλου ειμαι σε μια κατασταση που δεν μπορω και πολλα αντιθετως οταν ημουν καλα λυσαγα........τελος παντων οπως και να εχει θελοντας και μη πρεπει να προσαρμοστεις....
 

st@rdust

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Δεκ 2006
Μηνύματα
15.777
Like
1.498
Πόντοι
366
κατι γινεται...μασαζ οχι οπως ξερουμε ....καμια φορα μονο και η παρουσια της σε ανεβαζει....και τα αλλα ερχονται μονο τους...,εξαλλου ειμαι σε μια κατασταση που δεν μπορω και πολλα αντιθετως οταν ειμαι καλα λυσαγα........τελος παντων οπως και να εχει θελοντας και μη πρεπει να προσαρμοστεις....
μασαζ της κατω κεφαλης  :tooth:

ναι φιλαρακι αναγκαστικα θελοντας και μη θα προσρμοστεις...ειπαμε κουραγια και υπομονη και θα περασει  :)
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
Νιπλ φιλε δεν με συγκινει το προγραμα οπως και χθες...νομιζω σκ θα κανω μπασιμο...αν εχω κατι θα πω....μην ξεχνας τα δυο ελληνικα.... : ;)
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom