Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
O epopthς ακυρωσε καθαρο γκολ ενταξει τι να κανουμε υγεια μεσα στην τσελσι τωρα στον μουρινιοτσαμπα χασαμε και πεναλτυ δεν μας εδωσαν και ο σκιρτελ μαλακια εκανε και ο μιλιονε αλλη μαλακια. :S :S
O epopthς ακυρωσε καθαρο γκολ ενταξει τι να κανουμε υγεια μεσα στην τσελσι τωρα στον μουρινιο![]()
ασε το εβλεπα και ολο το προποτσηδικο το ειχε ασσο
ενταξει τεσπα
![]()
![]()
![]()
θα παω να δωσω καμια πιπα τωρα σε κανα κολωμπαρο να ξεχαστω
![]()
![]()
Υπήρχαν εποχες που ενω είχε τελιωσει ο πρωτος γύρος ηταν πρωτη με 10 και 12 βαθμούς διαφορά και στωνν δευτερο μοιραζε 4αρες και 5αρες αβέρτα,δεν την ακουμπάω.Αυτη η Κλαμπ μπριζ θα μας τρελανει , 1-1 ειναι ακομα , δεν μπορει να καθαρισει ενα ματς![]()
Υπήρχαν εποχες που ενω είχε τελιωσει ο πρωτος γύρος ηταν πρωτη με 10 και 12 βαθμούς διαφορά και στωνν δευτερο μοιραζε 4αρες και 5αρες αβέρτα,δεν την ακουμπάω.

και εγω εχω πληρωθει.παμε για ταμειακι παρα το απογευματινο στραπατσο![]()
παμε για ταμειακι παρα το απογευματινο στραπατσο![]()
έχει ακόμα πας ταμείο με μπριζ?
έχει ακόμα πας ταμείο με μπριζ?
ελα μορε και εσυ οτι κινειται το παιζεις....ναι , αλλα το εφαγε κιολας η πουτανα , δεν παιζει να το γυρισει , κοιταω μηπως ρεφαρω με κανα 2πλο , το εχει ακομα ψηλα
καλα θα κανεις αδελφε...O epopthς ακυρωσε καθαρο γκολ ενταξει τι να κανουμε υγεια μεσα στην τσελσι τωρα στον μουρινιο![]()
ασε το εβλεπα και ολο το προποτσηδικο το ειχε ασσο
ενταξει τεσπα
![]()
![]()
![]()
θα παω να δωσω καμια πιπα τωρα σε κανα κολωμπαρο να ξεχαστω
![]()
![]()

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)under μπλακπουλ under qpr για το βραδυ![]()
καλημέρα για σήμερα έχουμε.....
εβερτον ασσος
αντερλεχτ ασσος
κπρ under

κατι επιασα και γω ο φτωχοςλοιπον στο πνευμα του τζογου των ημερων επαιξα κατι ψιλα ακομη σε μπομπες.....μικροποσα
εχουμε και λεμε
πεσκαρα 2 σπετσια διπλο σκανθορπ 2
σερκλ μπριχ διπλο γκρισμπι 2 γανδη 2 βαρεζε 1
κοβεντρι οβερ μπρεσια 2 λειτον οριεντ 2 κπρ under
δυο τετραδες και μια τριαδα
καλη τυχη αν ακολουθησει κανεις

για αυριο εχουμε τιποτα καλο ? σημερα παλι κουβα :'(
κατι επιασα και γω ο φτωχος![]()