Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 37 άτομα (0 μέλη και 37 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Αυτη η Κλαμπ μπριζ θα μας τρελανει , 1-1 ειναι ακομα , δεν μπορει να καθαρισει ενα ματς  :jerking:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.322
Like
3.090
Πόντοι
606
τσαμπα χασαμε και πεναλτυ δεν μας εδωσαν και ο σκιρτελ μαλακια εκανε και ο μιλιονε αλλη μαλακια. :S :S
O epopthς ακυρωσε καθαρο γκολ ενταξει τι να κανουμε υγεια μεσα στην τσελσι τωρα στον μουρινιο :) :) ασε το εβλεπα και ολο το προποτσηδικο το ειχε ασσο :) ενταξει τεσπα  :) :) :) :) θα παω να δωσω καμια πιπα τωρα σε κανα κολωμπαρο να ξεχαστω :) :)
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
O epopthς ακυρωσε καθαρο γκολ ενταξει τι να κανουμε υγεια μεσα στην τσελσι τωρα στον μουρινιο :) :) ασε το εβλεπα και ολο το προποτσηδικο το ειχε ασσο :) ενταξει τεσπα  :) :) :) :) θα παω να δωσω καμια πιπα τωρα σε κανα κολωμπαρο να ξεχαστω :) :)

:S
 

forest

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Ιαν 2006
Μηνύματα
4.528
Κριτικές
88
Like
4.464
Πόντοι
13.145
Αυτη η Κλαμπ μπριζ θα μας τρελανει , 1-1 ειναι ακομα , δεν μπορει να καθαρισει ενα ματς  :jerking:
Υπήρχαν εποχες που ενω είχε τελιωσει ο πρωτος γύρος ηταν πρωτη με 10 και 12 βαθμούς διαφορά και στωνν δευτερο μοιραζε 4αρες και 5αρες αβέρτα,δεν την ακουμπάω.
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Υπήρχαν εποχες που ενω είχε τελιωσει ο πρωτος γύρος ηταν πρωτη με 10 και 12 βαθμούς διαφορά και στωνν δευτερο μοιραζε 4αρες και 5αρες αβέρτα,δεν την ακουμπάω.

ωχχχχ  :huh:
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
παμε για ταμειακι παρα το απογευματινο στραπατσο  :rockon:
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
ναι 1-0 το εχουμε δωσει under


1507038_673053079405807_1019552973_n.jpg
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.279
Πόντοι
12.756

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.643
Like
57.279
Πόντοι
12.756
O epopthς ακυρωσε καθαρο γκολ ενταξει τι να κανουμε υγεια μεσα στην τσελσι τωρα στον μουρινιο :) :) ασε το εβλεπα και ολο το προποτσηδικο το ειχε ασσο :) ενταξει τεσπα  :) :) :) :) θα παω να δωσω καμια πιπα τωρα σε κανα κολωμπαρο να ξεχαστω :) :)
καλα θα κανεις αδελφε... :boobies:
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
λοιπον στο πνευμα του τζογου των ημερων επαιξα κατι ψιλα ακομη σε μπομπες.....μικροποσα

εχουμε και λεμε

πεσκαρα 2  σπετσια διπλο σκανθορπ 2


σερκλ μπριχ διπλο   γκρισμπι 2 γανδη 2  βαρεζε 1

κοβεντρι οβερ μπρεσια 2 λειτον οριεντ 2 κπρ under




δυο τετραδες  και μια τριαδα

καλη τυχη αν ακολουθησει κανεις
κατι επιασα και γω ο φτωχος :rockon:
 

Centr1no_Duo

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2009
Μηνύματα
175
Like
4
Πόντοι
1
για αυριο εχουμε τιποτα καλο ? σημερα παλι κουβα :'(
 

bestman69

Μέλος
Εγγρ.
18 Απρ 2009
Μηνύματα
2.711
Like
16
Πόντοι
16
κατι επιασα και γω ο φτωχος :rockon:

Τι κάτι ρε πούστη  :birdman:
Εσύ κονομάς μεροκάματο από τον ΟΠΑΠ.
Με τόσες αναλήψεις από τον Κηφισό έχεις γίνεις κολλητός με τους ταμίες.
Μόνο γλωσσόφιλα που δεν τους δίνεις!
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom