Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 28 άτομα (0 μέλη και 28 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

stoiximatakias

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2013
Μηνύματα
304
Like
0
Πόντοι
1
nickpie έλειψαν τα προγνωστικα ς!δώσε κανένα ματσάκι από τα καλά!ξέρεις πάνω απο 3 απόδοση :grin:
 

lagonisian

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Ιουν 2011
Μηνύματα
12.582
Κριτικές
284
Like
13.031
Πόντοι
26.470
με πολύ ρίσκο έπαιξα το Χ στο Νάντ-Λιλ....φορμαρισμένες ομάδες, ίσως δε τους χαλαάσει ο βαθμός... :priest:
 

Geopa

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2009
Μηνύματα
5.861
Κριτικές
34
Like
39
Πόντοι
3.995
Έριξα μια πρόχειρη ματιά στην Serie A!Υπάρχουν 3 διπλά με καλές πιθανότητες που θα παιχτούν αρκετά και αυτή την στιγμή πληρώνουν καλά...Μίλαν , Ρόμα και Φιορεντίνα!Απ' ότι ξέρω Ουντινέζε και Ρόμα έχουνε πολύ καλές σχέσεις...για να δούμε αν όντως η Ρόμα έχει βλέψεις για την υπέρβαση!
Καλημέρα σε όλους και καλό ΠΣΚ!!!
Να σας υπενθυμίσω ότι οι Ισπανοί και οι Ιταλοί έχουν αγωνιστική και μεσοβδόμαδα!!
Άρα με βάση το ρόστερ, τους στόχους που έχουν θέση και τους αντιπάλους που έχουν, άλλοι θα πάνε για 6ποντο, άλλοι για 4ποντο και ούτο κάθεξης!!
Ο Γάτος το είπε μόνος του, η Ρόμα και η Ουντινέζε έχουν καλές σχέσεις, η Ρόμα έχει 8/8 και παίζει την Πέμπτη εντός με την Κιέβο, άμα είναι να πάρει το σκουντέτο αήττητη και μόνο με νίκες τότε οκ.....διαλέχτε και πάρτε που θα κάνει την γκέλα, γνώμη μου!!!!!
 

stoiximatakias

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2013
Μηνύματα
304
Like
0
Πόντοι
1
το ρεντζίνα πεσκάρα πως το βλέπετε?με νέο τεχνικό η ρετζίνα  σήμερα!διπλό δεν έχει σίγουρα απλά μ φαινόταν καλός άσσος τώρα που το διάβασα το ματσάκι αλλά οι ιταλοί είναι απρόβλεπτοι ;)
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
Καλημέρα σε όλους και καλό ΠΣΚ!!!
Να σας υπενθυμίσω ότι οι Ισπανοί και οι Ιταλοί έχουν αγωνιστική και μεσοβδόμαδα!!
Άρα με βάση το ρόστερ, τους στόχους που έχουν θέση και τους αντιπάλους που έχουν, άλλοι θα πάνε για 6ποντο, άλλοι για 4ποντο και ούτο κάθεξης!!
Ο Γάτος το είπε μόνος του, η Ρόμα και η Ουντινέζε έχουν καλές σχέσεις, η Ρόμα έχει 8/8 και παίζει την Πέμπτη εντός με την Κιέβο, άμα είναι να πάρει το σκουντέτο αήττητη και μόνο με νίκες τότε οκ.....διαλέχτε και πάρτε που θα κάνει την γκέλα, γνώμη μου!!!!!

Σωστα , αλλα η Ρομα δεν θα κατσει να κανει χαρη τωρα που ειναι αηττητη , θα βουηξει ολος ο ντουνιας ...πολυ δυσκολο το κοβω ...οι σχεσεις αναθερμαίνονται και μπαινουν σε εφαρμογη κατω απο συνθηκες ιδιαιτερες ... και δεν κρινω οτι αυτη ειναι ...γνωμη μου παντα μαγκες , μπορει να πεφτω και εξω  :grin: :grin:
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
πως θα μαθουμε ρε πουστη μου αν θα ειναι ο ντε λα βαλε στην Κιεβο ,  :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: 2 συντελεστη και ερχετε και απο φορα ....τα σαλια μου τρεχουν με αυτο το 2

η Μπολονια παλι να τρωει πουτσο την βλεπω , αντε κανα χ επειδη παιζει στο Ντα λαρα , αν και πια εχει ξεφτυλιστει εντελως .... εχουν γαμηθει στα τορτελινια και στις μορταδελες οι μαλακες ..

Κατανια 1,83 με την Σασουολο ... :grin: :grin: :grin:

τι γινεται ρε με τα διπλα στην ιταλια , απο ποτε καβαλανε το 2 για πλακα .... :think:
 

stoiximatakias

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2013
Μηνύματα
304
Like
0
Πόντοι
1
nipple εγώ βλέπω ξερό άσσο τη lazio και θα τη φορτώσω!κάποια στιγμή θα πάρει μπροστά!
 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756
nipple εγώ βλέπω ξερό άσσο τη lazio και θα τη φορτώσω!κάποια στιγμή θα πάρει μπροστά!

τυπε αν το βλεπεις ριχτο , αλλα το θεμα ειναι ποτε θα παρει μπρος , λογικα ειναι ασσος , αλλα η λογικη με την Λατζιο εχει τσακωθει εδω και καιρο
 

lagonisian

Τιμημένος
Εγγρ.
11 Ιουν 2011
Μηνύματα
12.582
Κριτικές
284
Like
13.031
Πόντοι
26.470
από μπάσκετ ακολουθώ την ομάδα μου, την Πανάθα, με οριακό χάντικαπ -10.5 πόντους στον άσσο...δε νομίζω να τους πάρουμε αέρα πατέρα...
 

House of Fun

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
30 Ιαν 2009
Μηνύματα
36.799
Κριτικές
5
Like
58
Πόντοι
366
ΦΚ Αιτχόβεν άσσος σε καλη απόδοση
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.773
Like
57.717
Πόντοι
12.756
τυπε αν το βλεπεις ριχτο , αλλα το θεμα ειναι ποτε θα παρει μπρος , λογικα ειναι ασσος , αλλα η λογικη με την Λατζιο εχει τσακωθει εδω και καιρο
πολυ φαι ρε φιλε δεν μπορουσαμε να κοιμηθουμε το βραδυ. :grin:
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.460
Πόντοι
3.656
Όταν τελειώσεις με τη μελέτη κοίτα λίγο και το όβερ της νιμ να μου πεις πώς σου φαίνεται
Για νίκη ; Το χω στα υπόψην μαζί με Τουρ...δε βλέπω και σκαμπανεβάσματα ρε πουστη μου και προβληματιζομαι.
Εχω δει και τη Νιμ ειναι λιγο κουκουρουκου ομάδα αλλα η άλλη εκτός εχει το φανταστικό 0-1-4
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom