Νέα

Στοίχημα

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα TranceMedia
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 109K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Ετικέτες
    στοίχημα
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 22 άτομα (0 μέλη και 22 επισκέπτες)

Καινουργια σεζον για στοιχημα

  • Θα Κερδιζω

    Ψήφοι: 325 32,1%
  • θα Χανω

    Ψήφοι: 232 22,9%
  • Ειναι στημενα

    Ψήφοι: 454 44,9%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.011

Geopa

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2009
Μηνύματα
5.861
Κριτικές
34
Like
39
Πόντοι
3.995
nipple εγώ βλέπω ξερό άσσο τη lazio και θα τη φορτώσω!κάποια στιγμή θα πάρει μπροστά!
Είναι 2 μέρες μακριά η Λάτσιο.....με αυτή την ομάδα πολλά αλλάζουν!!!!
Ο Πέτκοβιτς μπορεί να μην είναι στον πάγκο, άρα αν το παίξω τώρα και αύριο αλλάξει ο προπονητής ή κάτσει ο βοηθός μέχρι να βρουν?
Αυτό το ματς το παίζεις Κυριακή μεσημέρι.....
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Για νίκη ; Το χω στα υπόψην μαζί με Τουρ...δε βλέπω και σκαμπανεβάσματα ρε πουστη μου και προβληματιζομαι.
Εχω δει και τη Νιμ ειναι λιγο κουκουρουκου ομάδα αλλα η άλλη εκτός εχει το φανταστικό 0-1-4

Επειδή είναι κουκουρούκου κι επειδή στην έδρα της τρώει σχεδόν απ' όλους γκολ γι' αυτό είπα το όβερ, βέβαια η άλλη ένα γκολ έχει βάλει εκτός έδρας αλλά αν δε βάλει στη νιμ σε ποια θα βάλει;
Α, και μην ξεχάσω, για δευτέρα από τώρα διπλό την καλονή :grin:
 

Geopa

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2009
Μηνύματα
5.861
Κριτικές
34
Like
39
Πόντοι
3.995
Επειδή είναι κουκουρούκου κι επειδή στην έδρα της τρώει σχεδόν απ' όλους γκολ γι' αυτό είπα το όβερ, βέβαια η άλλη ένα γκολ έχει βάλει εκτός έδρας αλλά αν δε βάλει στη νιμ σε ποια θα βάλει;
Α, και μην ξεχάσω, για δευτέρα από τώρα διπλό την καλονή :grin:
Είδαμε την Νιμ με την Λανς το Σάββατο το μεσημέρι και με βάση και το προηγούμενο ματς, η άμυνα έχει δέσει...
Η Λανς έφτυσε αίμα και στην ουσία το έβαλε μόνη της η Νιμ το γκολ!!!!

Υ.Γ. Μέσα στην Αγρινιάρα διπλό?.....είσαι σίγουρος?....άμα είναι να πάρω τηλ. τον φίλο μου τον Μπελεβώνη, να μην κατέβουν στο γήπεδο!!!!!
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
Είδαμε την Νιμ με την Λανς το Σάββατο το μεσημέρι και με βάση και το προηγούμενο ματς, η άμυνα έχει δέσει...
Η Λανς έφτυσε αίμα και στην ουσία το έβαλε μόνη της η Νιμ το γκολ!!!!

Υ.Γ. Μέσα στην Αγρινιάρα διπλό?.....είσαι σίγουρος?....άμα είναι να πάρω τηλ. τον φίλο μου τον Μπελεβώνη, να μην κατέβουν στο γήπεδο!!!!!

Α οκ, το αφήνω τότε (το γαλλικό :grin: )
 

Geopa

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2009
Μηνύματα
5.861
Κριτικές
34
Like
39
Πόντοι
3.995
Α οκ, το αφήνω τότε (το γαλλικό :grin: )
Καλά μην το αφήνεις....εγώ την Νιμ την είδα μόνο με Λανς!!!!
Ο Νικ της έχει κάνει ακτινογραφία!!!!
Εγώ σκέφτομαι σοβαρά για άσσο όμως και να αφήσω το over.....
Έχω την αίσθηση ότι αν κερδίσει θα το κάνει με μισό-μηδέν!!!!
 

Gun Club 181

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Ιαν 2012
Μηνύματα
16.346
Like
108
Πόντοι
166
προβλεπω πολλες εκπληξεις αυριο οποτε θελει μελετη το θεμα για απουσιες βαθμολογικο ενδιαφερον κλπ,τωρα στον αποελ που πηγε ο δωνης λετε να αλλαξει τιποτα μπας και παρει κανα ποντο αυριο;

θα παιξεις τιποτα σημερα τυπε?
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Λοιπον εχω περασει ενα χερακι το κουπονι το οποιο σημερα ειναι πολυ περιεργο..
Το θεμα μου ειναι πως το βραδυ μαλλον δεν θα ειμαι στο live οποτε δεν μπορω να καλυψω
Επισης Αργεντινη που ειχα καποιες σκεψεις εχουν εκλογες και δεν ξερω πως σκατα το αντιμετωπιζουν.Το προγραμμα παντως το κανανε  μπαχαλο.
Τα πιο πολλα φαβορι αρχισαν και πεφτουν Β και δεν παιζω τοσο χαμηλα.Μερικα εχουν νοημα για να καραδοκεις αλλα δεν θα ταδω
Μ αρεσει η Νιμ , η Ναντ (1drawnobet) και ασσο με οβερ Τουρ Χ Αρλ

:grin: :grin: :grin:

Αρσ..Σ..

Εχει ακομα  :coffee:
 

rantanplangr30

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Σεπ 2013
Μηνύματα
3.890
Κριτικές
39
Like
5.064
Πόντοι
2.696
Όσοι πιστοί προσέλθετε!!!Τελικά σημεία και τα κλασικά Ημίχρονα/Τελικά μια τριάδα θα τα διαβάσετε www.stapan.eu]εδώ[/url].

Τσάμπα είναι η επίσκεψη!!!
(Αν κερδίσει κάποιος από τα σημεία που δίνω,ας κάνει-Αν θέλει φυσικά-κανά 5ευρω δωρεά στη σελίδα για να πληρωθεί το hosting,υπάρχει κάτω αριστερά εικονίδιο.Δεν είναι φυσικά υποχρεωτικό!!Εγώ φυσικά τον έχω πληρώσει τον ιδιοκτήτη της!!!!)
 

nickpie2008

Μέγας
Εγγρ.
15 Ιουλ 2010
Μηνύματα
12.414
Like
11.459
Πόντοι
3.656
Το Αρλ-Ντιζον ειναι "χαμηλα" λογω περσυνης  :smitten: ;)
Το ματς ειναι under αλλα μηπως γινει και η αλλαξο :fuck1:
:grin: :grin: :grin:
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
ναντ λιλ ακριβες σκορ 2-2
Μπιλεφελντ-Κολωνία 0-2
μετς ανζε 1-1
αρλ ντιζον 1-1 σε συστημα
 

Geopa

Τιμημένος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2009
Μηνύματα
5.861
Κριτικές
34
Like
39
Πόντοι
3.995
To κασουλέ μπήκε στον φούρνο και ετοιμάζεται!!!
Καλοί οι Γάλλοι σεφ αλλά χωρίς την ελληνική φέτα, χάνει πολύ το κασουλέ τους!!!!
 

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
ασσο φενερ ασσο βαγιεκανο διπλο μπρεστ
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
ασσο φενερ ασσο βαγιεκανο διπλο μπρεστ
find-money-rain.jpg


images
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.770
Like
57.701
Πόντοι
12.756
To κασουλέ μπήκε στον φούρνο και ετοιμάζεται!!!
Καλοί οι Γάλλοι σεφ αλλά χωρίς την ελληνική φέτα, χάνει πολύ το κασουλέ τους!!!!
μμμμ ωραιο το κασουλε.τζατζικι παει? :grin: :grin:
 

Neymar

Μέλος
Εγγρ.
28 Φεβ 2012
Μηνύματα
2.332
Like
0
Πόντοι
16
Κυριακή: Ναούτικο-Γκοιας το έχει εκτός ο ΟΠΑΠ και το διπλό έπεσε περίπου 1 μονάδα  :sunglasses:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom