ovelix1
Μέλος
- Εγγρ.
- 10 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 1.265
- Κριτικές
- 4
- Like
- 91
- Πόντοι
- 16
Α ετσι το λεμε τωρα?Αυτοσαρκασμος η πραγματικοτητα?Κοιτα να δεις τι μαθαινει κανεις.![]()
![]()
μ'αρέσει ο αυτοσαρκασμός σου ρε πατριώτη ;)αν δεν έχεις ψυχολογία, ασ'το σήμερα και απόλαυσε τους αγώνες
περίμενε το Σ/Κ...
![]()

Ποιος περιμενει Σ/Κ?Αυριο θα χωσω,σε βαζελο και ΑΕΚ.Και αμα δω κατι καλο θα το πω
Α να χαθειται,με κανατε και μιλησα

περίμενε το Σ/Κ...
)στα πελέ μου κιόλας 

