Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
bullακο τι βλέπεις για αύριο?μια χαρά σε βρίσκω ταράτσα!!!!αντε να δούμε τι θα κάνουμε αυριο...!!! ;)
καλημέρα παίδες΄,για σήμερα έχω την εντύπωση ότι η Άρσεναλ θα την καθαρίσει τη Μίλανbullακο τι βλέπεις για αύριο?

Μου αρέσει η Αρσεναλ για αυτό ανέφερα χθές και τον τερματοφύλακα της Μίλαν!καλημέρα παίδες΄,για σήμερα έχω την εντύπωση ότι η Άρσεναλ θα την καθαρίσει τη Μίλαν
εσύ τι λες γατούλη???που χτες δεν είδα προτάσεις πουθενά...![]()
Με ποιον παίζει ο βάζελος??? την καλημέρα μου κίολας...βαζω 50 ευρω να μην κερδισει αποψε ο βαζελος πανω απο 16 ποντους
αποδοση 1,9


Τη Φενέρ τη φοβάμαι...η ουέφα τους έχει στη μπούκα τους Τούρκους λόγω του Ερζίκ...επίσης τη Σεβίλλη μέχρι τώρα διαιτητικά την προσέχουν,άσε που άρχισε πάλι να πιάνει ρυθμό!!!επίσης οι Τούρκοι πίσω είναι λίγο επιρρεπής στης πίτες φέτος,μέχρι και διπλό μπορει να έρθει!!!μάλλον το όβερ είναι το καλύτερο σημείο σήμερα!!!Χθες είχα κάνει μόνο ένα μέτριο ποντάρισμα στο Χ του γαύρου και έχω παίξει στον Οπάπ σύνολο γκολ σε όλα τα ματς 16-18!Σήμερα πιστεύω ότι τα ματς θα είναι πιο ανοιχτά και τα over έχουν καλή τύχη...
Το βασικό μου ποντάρισμα θα είναι ο άσσος της Φενέρ!
Βλέπω και το διπλό της Μάντσεστερ αλλά ακόμη δεν έχω καταλήξει αν θα το παίξω γιατί φοβάμαι μην τους πιάνει και φέτος τρικυμία τους Άγγλους μακρυά από το νησί!
Επίσης μου αρέσει η κόντρα στην Μπάρτσα...![]()
Ωραίος......χμ.....
ειναι καλυτερα να περιμενω τις ρεβανς...
ταυρε παιζω λιγα κουπονια την χρονια...
δεν παιζω σε καθε ευκαιρια...
αυτα ειναι τα στοιχηματα μου απο αρχη της χρονιας!!
ξεκιναω με ταμειο 1650ευρω
βαζω 1000 σε μπαγιερν για τιτλο με αποδοση 1,65
υπολοιπο 650
βαζω 300 σε ΑΕΚ με μπριζ αποδοση 1,5 κερδος 150
υπολοιπο 800
βαζω ]200[/ σε γαβρο με οσασουνα αποδοση 1,8 τα χανω....
υπολοιπο 600......
βαζω 200 σε παο με κατανια αποδοση 1,5 κερδος 100
υπολοιπο 700....
βαζω 400 σε γαυρο με λεβαντε αποδοση 1,5 κερδος 200
υπολοιπο 900
βαζω 500 σε γαυρο για πρωταθλημα (μακαρι να το χασω και να το παρει η ΑΕΚ..) αποδοση 1,85
υπολοιπο 400
βαζω 100 σε γαυρο με λατσιο 1Χ αποδοση 1,4 κερδος 140
υπολοιπο 440
βαζω 10 σε γαβρο για το διπλο με βερντερ (καποτε θα ερθει...) αποδοση 7,25 κερδος 72,50
υπολοιπο 502,5
βαζω 50 ευρω σε νικη της βερντερ και οβερ του ρεαλ-οσφπ αποδοση 1,8*1,6=2,88 κερδος 144
υπολοιπο 596,50
για σ/κ βαζω 50ευρω στο οβερ οσφπ-παοκ και 1χ στο αελ-ξανθη 50*2,04(1,7*1,2) κερδος102
υπολοιπο 698,5
100 ευρω στο 1χ του οσφπ με βερντερ αποδοση 1,4 κερδος 140
υπολοιπο 738,5
20 ευρω στο 0-2 στο ΟΣΦΠ-ΑΕΚ αποδοση 17 τα χανω
νεο υπολοιπο 718,5
βαζω 50 ευρω για προκριση του οσφπ με την τσελσυ αποδοση 12
νεο υπολοιπο 668,5
βαζω 50 ευρω για νικη του παο επι της παρτιζαν με λιγοτερους απο 15 ποντους αποδοση 1,91 κερδος 95,5
νεο υπολοιπο 714
βαζω 150ευρω στο χ2 του παο με οσφπ αποδοση 1,9 κερδος 285
νεο υπολοιπο 849
βαζω 50ευρω στο οβερ του οσφπ-αρης(1,85)και στο χ2 στο παοκ-παο(1,35)-1,85*1,35=2,49.τα χανω...
νεο υπολοιπο 799
βαζω 300 ευρω για να παρει ο παο το πρωταθλημα αποδοση 2,25
νεο υπολοιπο499
βαζω 100 ευρω στην νικη του παοκ με την καλαμαρια αποδοση 2,35 κερδος 235
νεο υπολοιπο634
------------------------------------------
γραφω και σε αλλο φορουμ και κραταω αρχειο...εννοειτε οτι τα γραφω ΠΡΙΝ γινουν τα ματς..

Τη Φενέρ τη φοβάμαι...η ουέφα τους έχει στη μπούκα τους Τούρκους λόγω του Ερζίκ...επίσης τη Σεβίλλη μέχρι τώρα διαιτητικά την προσέχουν,άσε που άρχισε πάλι να πιάνει ρυθμό!!!επίσης οι Τούρκοι πίσω είναι λίγο επιρρεπής στης πίτες φέτος,μέχρι και διπλό μπορει να έρθει!!!μάλλον το όβερ είναι το καλύτερο σημείο σήμερα!!!


Άντε μη σου δώσω καμμιά ευχή τώρα![]()
![]()
![]()
![]()
Όποιος κοντράρει απόψε την Μίλαν του εύχομαι ολόψυχα να πάει στον κουβά! >
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ούστ βρωμόγατα

Εγω οχι δεν παιζω,αλλα δεν μιλαω σημερα.Πολυ κουβας ρε παιδια ειμαι.Μηπως φταει οτι ειμαι κοντος?Γιαυτο δεν σηκωνω κεφαλι πανω απο αυτον?
μ'αρέσει ο αυτοσαρκασμός σου ρε πατριώτη ;)αν δεν έχεις ψυχολογία, ασ'το σήμερα και απόλαυσε τους αγώνες
περίμενε το Σ/Κ... 