2 ωρες 100 ευρω,ειναι μια χαρα,με βαση και το προγραμμα που κανεις.
έτσι νομίζω

2 ωρες 100 ευρω,ειναι μια χαρα,με βαση και το προγραμμα που κανεις.


Στελλιτσα οσο παs και ομορφαινειs ....και το οutfit οπωs πρεπει sexy and elegant ...!!!!![]()
![]()
ακομα δε νομιζω εγω,αλλα λιαν συντομως,θα ξερω σιγουρα...έτσι νομίζω![]()

ακομα δε νομιζω εγω,αλλα λιαν συντομως,θα ξερω σιγουρα...![]()
όλα τα καλά στο κέντρο είναι... ;)
αδελφε αυτο ο αντρεας το ελεγε οταν ημουν εγω 5 χρονωνΑποκεντρωση που λεγε κ ο αντρεας

αδελφε αυτο ο αντρεας το ελεγε οταν ημουν εγω 5 χρονων![]()
τωρα ειμαι 47 ;)
![]()
![]()
![]()
![]()
ναι φιλαρακι κανε καμμια βολτα να σε καμαρωσουμε ;)Ε δηκαδη εμεις οι εξω κεντρικοι να μην γα.....![]()
ναι φιλαρακι κανε καμμια βολτα να σε καμαρωσουμε ;)![]()
![]()

δες πμ.ναι φιλαρακι κανε καμμια βολτα να σε καμαρωσουμε ;)![]()
![]()
σε βλεπωδες πμ.
σταματα ΕΣΥ!!..ολο παραπονα εισαι...Δτειλε κ μενα κατι
Οτι να ναι![]()
γράψε γραμμα τον άγιο Βασιλάκη...Δτειλε κ μενα κατι
Οτι να ναι![]()
σταματα ΕΣΥ!!..ολο παραπονα εισαι...
