sohoviz
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 1 Μαρ 2009
- Μηνύματα
- 3.449
- Κριτικές
- 13
- Like
- 1.436
- Πόντοι
- 1.096
Με καθε λεπτομέρεια.. Πως απο εδω εσύ εεε θα φάς παντόφλα ρε πρόσεχε εγω στα λεωωωωαπο που ξεφυτρωσες εσυ ;) καλη η μαριλλου![]()
πμ περιμενω αναλυση
Με καθε λεπτομέρεια.. Πως απο εδω εσύ εεε θα φάς παντόφλα ρε πρόσεχε εγω στα λεωωωωαπο που ξεφυτρωσες εσυ ;) καλη η μαριλλου![]()
πμ περιμενω αναλυση
εγω τα λεω διαχρονικα με την στελλα ;) ταγαριΜε καθε λεπτομέρεια.. Πως απο εδω εσύ εεε

δηλαδή τι στις 9 του μακαρίτη άλλος παέι να μπει στο σπίτι εεε χα χαεγω τα λεω διαχρονικα με την στελλα ;) ταγαρι![]()
εχουμε γνωριστη στο παρελθον
![]()
![]()
στελλα ποσα θα παιρνη η ξανθια να δουμε αν συμφερει ;)![]()
![]()
η ξανθια φιλε δεν θελω να την προσβαλω αλλα ειπαμε για να φτασει την στελλα πρεπει να φοραει 30ποντες μποτεςρε τασο για μελαχρινη σβετ λεμε διπλο
οχι με την ξανθια

με καμμια ρε σε αναζητηση ειμαστε ;)mε την.μελαχρινη θα συνεργαστει η με την.ξανθια??
,η οποία έχει ακριβώς τα βυζιά που γουστάρω
.Και απ'ότι φαίνεται πολλοί μύστες εδώ μέσα την έχετε τεράστια ανάγκη
. Κι ένα μπράβο ακόμη για την φυσιολογική τιμή των ραντεβού και την επιλογή του συγκεκριμένου χοτέλ ;) ;) Την καλησπέρα μου στην μιλφάρα στέλλα![]()
![]()
,η οποία έχει ακριβώς τα βυζιά που γουστάρω
![]()
![]()
.Και απ'ότι φαίνεται πολλοί μύστες εδώ μέσα την έχετε τεράστια ανάγκη
![]()
. Κι ένα μπράβο ακόμη για την φυσιολογική τιμή των ραντεβού και την επιλογή του συγκεκριμένου χοτέλ ;) ;)
![]()
![]()
για κάντο μας ποιό λιανά τι θες να πείς ρε μαν για να καταλάβω κ εγω εεεη ξανθια φιλε δεν θελω να την προσβαλω αλλα ειπαμε για να φτασει την στελλα πρεπει να φοραει 30ποντες μποτες![]()
![]()
εχω 2 πουλια αυριο θα μαθω αν παιζουν στην αγια παρασκευη ;) μεγαλη η χαρη της ......
κατι σε αναλ,καλυτερα...
οοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοο.....κατι σε αναλ,καλυτερα...
τι κανουν οι κακες παρεες τελικα ;)κατι σε αναλ,καλυτερα...
αρπατην..τι κανουν οι κακες παρεες τελικα ;)![]()
![]()

αυτο δεν ειναι σωστο διαμαρτυρομαιαρπατην..![]()
