jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.160
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.494
- Πόντοι
- 36.317
ειναι πουλημενος ο ρεφερι τασοαυτο δεν ειναι σωστο διαμαρτυρομαι![]()

ειναι πουλημενος ο ρεφερι τασοαυτο δεν ειναι σωστο διαμαρτυρομαι![]()

Ποτε μπηκε η νεα option για τρια τελειωματα με 90 €?σε ποση ωρα πρεπει να επιτευχθει το τριμπαλο , παντωσ συγχαρητηρια στη Στέλλα , και εαν ισχυει θα τιμηθει η κοπέλα το συντομοτερο.
Mπραβο Στελλα καλη κινηση , γιατι υπαρχουν και τα δυνατα πιστολια.(δεν λεω για μενα)απλώς ρωτάνε και αυτό έγραψαισχύει έως 1,5 ώρα και παραπάνω ;)
Mπραβο Στελλα καλη κινηση , γιατι υπαρχουν και τα δυνατα πιστολια.(δεν λεω για μενα)
και δεν τελειώνουν ναι ρε φιλε αλλα μερικοι δεν μπορουν να το ελεγξουν.Μη το λες ομως γιατι θα παρουν χαμπαρι οι κοπελες οτι θα κανουν υπερωρια (μια ωρα συνεχες γαμησι ) και δεν θα σε δεχονται.εγω ειμαι της μια κ καλης ντουφεκιας![]()
ναι ρε φιλε αλλα μερικοι δεν μπορουν να το ελεγξουν.Μη το λες ομως γιατι θα παρουν χαμπαρι οι κοπελες οτι θα κανουν υπερωρια (μια ωρα συνεχες γαμησι ) και δεν θα σε δεχονται.
ναι ρε φιλε αλλα μερικοι δεν μπορουν να το ελεγξουν.Μη το λες ομως γιατι θα παρουν χαμπαρι οι κοπελες οτι θα κανουν υπερωρια (μια ωρα συνεχες γαμησι ) και δεν θα σε δεχονται.

σορρυ αλλα διορθωσε τι sim με cim ...![]()
![]()
![]()
:-*αυτα ειναι τα ωραια της Αθήνας,Καλή σας μέρα και καλό σαββατοκύριακο:-*