Νέα

Στέφανος Χίος

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα LeonAth
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 6K
  • Εμφανίσεις 330K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

tomahok

Σεβαστός
Εγγρ.
12 Δεκ 2007
Μηνύματα
21.377
Κριτικές
1
Like
7.143
Πόντοι
1.406
τσατσα ειναι αυτη? :think:
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
Έχουν τρελαθεί οι θείτσες απόψε...
Θα έχουν πάρει τα χάπια,όλα μαζί.......... :)
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
πως να μην εχουνε τρελλαθει ρε μαλακες;
εχουμε καταντησει την Ελλαδα σαν κατι χωρες που παει ο ΟΗΕ και προσπαθει να κρατησει την ειρηνη.

 

Νίπλης

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Απρ 2013
Μηνύματα
77.101
Like
84.357
Πόντοι
12.756

Old Devil

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Οκτ 2013
Μηνύματα
8.808
Κριτικές
11
Like
846
Πόντοι
1.026
ναι πρώτα ψηφίζουν και μετά κλαίνε..
πάντως μου κάνει εντύπωση το επίπεδο των ανθρώπων που μιλάνε στα τηλ, εντελώς καμένοι   :grin:
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
Τελείωσε... >:(
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
ναι πρώτα ψηφίζουν και μετά κλαίνε..
πάντως μου κάνει εντύπωση το επίπεδο των ανθρώπων που μιλάνε στα τηλ, εντελώς καμένοι   :grin:
Ρε τύπε μας δουλεύεις?
Ποιος σοβαρος ανθρωπος θα παρει τηλεφωνο τον...Χιο????
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
Ρε τύπε μας δουλεύεις?
Ποιος σοβαρος ανθρωπος θα παρει τηλεφωνο τον...Χιο????
κυριως κατι γελοιοι μεροκαματιαρηδες και χαμηλομισθοι καραγκιοζηδες που ειδανε τα μετρα να τους γαμανε το μελλον και το μελλον των παιδιων τους... κοινως μη προνομοιουχοι ασοβαροι πολιτες.

Οι υπολοιποι, ωντας σοβαροι, που δεν αγγιζονται απο τις κοινωνικοπολιτικες αλλαγες της χωρας συνεχιζουν να διαβαζουν παπαχελα,κυρτσο,πρετεντερη,τραγκα,κ.ο.κ..

Εγω παντως γελοιους στο Χιο πολυ λιγες φορες ακουω να μιλανε. Κυριως ειναι ανθρωποι της διπλανης πορτας, απελπισμενοι, οι οποιοι δεν εχουν που να ξεσπασουν και παιρνουν στο Χιο και τα χωνουν.
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
Ρε τύπε μας δουλεύεις?
Ποιος σοβαρος ανθρωπος θα παρει τηλεφωνο τον...Χιο????
ανοιξε τωρα το ραδιο και βαλτο στο σκαι να δεις και εκει ποιοι παιρνουν τηλεφωνο και τι λενε.
εχουν πεσει 4-5 τηλ μεχρι στιγμης, δεν εχεις χασει και πολλα.
 

Old Devil

Σεβαστός
Εγγρ.
5 Οκτ 2013
Μηνύματα
8.808
Κριτικές
11
Like
846
Πόντοι
1.026
α την σκατοπουτάνα την χριστοδουλοπούλου, μην τους λέτε λαθρομενατάστες γιατί δεν θα μας δώσουν κοντήλια οι ευρωπαίοι λέει  :headbang:
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
τι θα γινει με αυτη την εφημεριδα,
1 στα 2 φυλλα θα ειναι για τη χ.α.;
ολο μαλακιες...
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
πλεκει το εγκωμιο της κωνσταντοπουλου ο μαλακας ο χιος.
Πριν 7 μηνες μας ελεγε για το ποσο γαματος ειναι ο τσιπρας και σημερα τον λεει "παλιοπαιδο". :jerking:
υποθετω οταν αλλαξει ο καιρος θα αρχισει να λεει τα πουστριλικια και σε αυτους που γλυφει σημερα.
Για τον καμενο παλι ετσι εκανε και πριν 1 μηνα εβγαλε αρθρο για το ποσο πουλησε αυτους που τον πιστεψαν.
Ετσι μου ερχεται να τον παρω τηλ να τον αρχισω στα πουστριλικια βραδιατικο.
 

filos78

Τιμημένος
Εγγρ.
1 Οκτ 2005
Μηνύματα
4.495
Κριτικές
11
Like
2.489
Πόντοι
6.495
πλεκει το εγκωμιο της κωνσταντοπουλου ο μαλακας ο χιος.
Πριν 7 μηνες μας ελεγε για το ποσο γαματος ειναι ο τσιπρας και σημερα τον λεει "παλιοπαιδο". :jerking:
υποθετω οταν αλλαξει ο καιρος θα αρχισει να λεει τα πουστριλικια και σε αυτους που γλυφει σημερα.
Για τον καμενο παλι ετσι εκανε και πριν 1 μηνα εβγαλε αρθρο για το ποσο πουλησε αυτους που τον πιστεψαν.
Ετσι μου ερχεται να τον παρω τηλ να τον αρχισω στα πουστριλικια βραδιατικο.
Κάνε το παίχτη μου και πες του: είμαι ο Tsolias.Psolias από το bourdela.com!!!  :rockon: :rockon: :rockon:
 

Tsolias.Psolias

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Ιουλ 2007
Μηνύματα
15.105
Like
30
Πόντοι
166
για παρε μαν
αλλα θα σε ξεφτιλίσει να ξες  :)
θα μου κλασει τ' αρχιδια,
εχω δει καθε εκπομπη του πανω απο 3-4 φορες και εχω διαβασει σχεδον ολες του τις εφημεριδες.
Ξερω την καθε κωλοτουμπα του.
Ειναι πολυ υποκρισια να λες το σαμαρα πουσταρα και τον τσιπρα που προσπαθει να φτασει το Σαμαρα να τον λες παλαιοπαιδο.

Κάνε το παίχτη μου και πες του: είμαι ο Tsolias.Psolias από το bourdela.com!!!  :rockon: :rockon: :rockon:
Δεν δεχεται ψευδωνυμα.
 

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
θα μου κλασει τ' αρχιδια,
εχω δει καθε εκπομπη του πανω απο 3-4 φορες και εχω διαβασει σχεδον ολες του τις εφημεριδες.
Ξερω την καθε κωλοτουμπα του.
Ειναι πολυ υποκρισια να λες το σαμαρα πουσταρα και τον τσιπρα που προσπαθει να φτασει το Σαμαρα να τον λες παλαιοπαιδο.
Δεν δεχεται ψευδωνυμα.
ε παρε τοτε να γελασουμε,που θα σε κλείσει  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom