Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
πως να μην εχουνε τρελλαθει ρε μαλακες;
εχουμε καταντησει την Ελλαδα σαν κατι χωρες που παει ο ΟΗΕ και προσπαθει να κρατησει την ειρηνη.
Ρε τύπε μας δουλεύεις?ναι πρώτα ψηφίζουν και μετά κλαίνε..
πάντως μου κάνει εντύπωση το επίπεδο των ανθρώπων που μιλάνε στα τηλ, εντελώς καμένοι![]()
Ρε τύπε μας δουλεύεις?
Ποιος σοβαρος ανθρωπος θα παρει τηλεφωνο τον...Χιο????
κυριως κατι γελοιοι μεροκαματιαρηδες και χαμηλομισθοι καραγκιοζηδες που ειδανε τα μετρα να τους γαμανε το μελλον και το μελλον των παιδιων τους... κοινως μη προνομοιουχοι ασοβαροι πολιτες.Ρε τύπε μας δουλεύεις?
Ποιος σοβαρος ανθρωπος θα παρει τηλεφωνο τον...Χιο????
ανοιξε τωρα το ραδιο και βαλτο στο σκαι να δεις και εκει ποιοι παιρνουν τηλεφωνο και τι λενε.Ρε τύπε μας δουλεύεις?
Ποιος σοβαρος ανθρωπος θα παρει τηλεφωνο τον...Χιο????

Κάνε το παίχτη μου και πες του: είμαι ο Tsolias.Psolias από το bourdela.com!!!πλεκει το εγκωμιο της κωνσταντοπουλου ο μαλακας ο χιος.
Πριν 7 μηνες μας ελεγε για το ποσο γαματος ειναι ο τσιπρας και σημερα τον λεει "παλιοπαιδο".
υποθετω οταν αλλαξει ο καιρος θα αρχισει να λεει τα πουστριλικια και σε αυτους που γλυφει σημερα.
Για τον καμενο παλι ετσι εκανε και πριν 1 μηνα εβγαλε αρθρο για το ποσο πουλησε αυτους που τον πιστεψαν.
Ετσι μου ερχεται να τον παρω τηλ να τον αρχισω στα πουστριλικια βραδιατικο.

για παρε μανΕτσι μου ερχεται να τον παρω τηλ να τον αρχισω στα πουστριλικια βραδιατικο.
θα μου κλασει τ' αρχιδια,για παρε μαν
αλλα θα σε ξεφτιλίσει να ξες![]()
Δεν δεχεται ψευδωνυμα.Κάνε το παίχτη μου και πες του: είμαι ο Tsolias.Psolias από το bourdela.com!!!![]()
![]()
![]()
ε παρε τοτε να γελασουμε,που θα σε κλείσειθα μου κλασει τ' αρχιδια,
εχω δει καθε εκπομπη του πανω απο 3-4 φορες και εχω διαβασει σχεδον ολες του τις εφημεριδες.
Ξερω την καθε κωλοτουμπα του.
Ειναι πολυ υποκρισια να λες το σαμαρα πουσταρα και τον τσιπρα που προσπαθει να φτασει το Σαμαρα να τον λες παλαιοπαιδο.
Δεν δεχεται ψευδωνυμα.
