Υπάρχει βίντεο από εδώ??Περήφανη φροντίδα με τα θαυματουργα χερακια, σε κάθε τύπο πύραυλου ακόμη κ σε ανακονταααα!
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Υπάρχει βίντεο από εδώ??Περήφανη φροντίδα με τα θαυματουργα χερακια, σε κάθε τύπο πύραυλου ακόμη κ σε ανακονταααα!
Ενα ισπανικό με πύραυλο δεν έχει δοθεί στο απαιτητικό κοινό σουΠερήφανη φροντίδα με τα θαυματουργα χερακια, σε κάθε τύπο πύραυλου ακόμη κ σε ανακονταααα!
Μωράκι μου.... τι καβλα εισαιΔεν το σκέφτηκα αυτο, δεν πήγε τ μυαλο μ σε τετοια..
λυπάμαι αν ηταν bitter θεαμα η συγκεκριμένη οψη του..
Ας βάλω κάτι πιο ανεβάστικο τοτε
Την παραμόρφωση του φακού του κινητού, ειδικά στο άκρο του αισθητήρα , την έλαβες υπόψη ;Αρχικά τον έχω τόσο, σε ανδροπαρέες γίνονται τέτοιες κουβέντες, αλλά και για τον λόγο πως οποιαδήποτε τσόντα και αν δεις δεν υπάρχει αυτό το πράγμα πέρα από ακραίους μαζοχιστές που επιδίδονται σε αυτές τις πρακτικές ή σοβαρά ανατομικά ζητήματα. Ακόμη και η βάλανός του είχε περίεργες ραβδώσεις λες και είχε ταλαιπωρηθεί στο παρελθόν από κάτι. Απλά μου προξένησε εντύπωση γιατί δεν έχω ξαναδεί κάτι τέτοιο.
Υπάρχουν φίλτρα πλέον σε όλα τα κινητά που εξομαλύνουν την παραμόρφωση και επιπλέον το αποτέλεσμα είναι το ίδιο και στις δύο λήψεις. Δεν υπάρχει λόγος να το συζητάμε παραπάνω.Την παραμόρφωση του φακού του κινητού, ειδικά στο άκρο του αισθητήρα , την έλαβες υπόψη ;
Είναι πρωτεύον εδώ.
Φροντίδα με το στομα σου θελουμε να δουμεΠερήφανη φροντίδα με τα θαυματουργα χερακια, σε κάθε τύπο πύραυλου ακόμη κ σε ανακονταααα!
Απο 15 Μαΐου ως 28 θα ειμαι ΡόδοΜετά τις 14/5 ? Ποιό είναι το πρόγραμμα?
Ασε τα.ιδια μέρη και.ελα.και σαλονικα γιατι θα χάσεις και τους λιγους.που.μειναμε στην πόληΑπο 15 Μαΐου ως 28 θα ειμαι Ρόδο
Επιστροφή Αθηνα απο 29 Μαΐου
Θεατραλε , όπως το λες ακριβώς..Καλημέρα δυστυχώς όχι..
Αν δεν είναι νησι η δν έχει έστω θέα θάλασσα δεν τ σκέφτομαι καν..
Θέλω ν σας φροντίσω κ εκεί,αλλα προτεραιότητα είναι ν περάσω τελεια κ σαν ταξίδι!
Άρχισε η θεατραλε διαθεση ενόψει κ αποκριών..
Εσείς τι θα θέλατε ν ντυθώ??!
Βίκυ στεφάνια πρέπει επειγόντως να βρεις κάποιον επαγγελματία ώστε να σε κάνει να ποζάρει καλύτερα να ξέρειςΚαλημέρα επιστρέφει η μικρή γοργόνα χαχα
Μέχρι κ 13 Ιουνίου θα βρίσκεται Αθηνα
Καλημέρα επιστρέφει η μικρή γοργόνα χαχα
Μέχρι κ 13 Ιουνίου θα βρίσκεται Αθηνα
Ώστε έβλεπες κ εσυ άριελ!Πάει.. αυτό ήταν.. όλες οι παιδικές μου αναμνήσεις για τις γοργόνες καταστράφηκαν..![]()
Και έρχομαι απο πισω και φαπ φαπ φαπΚαλημέρα επιστρέφει η μικρή γοργόνα χαχα
Μέχρι κ 13 Ιουνίου θα βρίσκεται Αθηνα
Πάει.. αυτό ήταν.. όλες οι παιδικές μου αναμνήσεις για τις γοργόνες καταστράφηκαν..![]()
Σαν τον βατήρα μας έκανες!Καλημέρα επιστρέφει η μικρή γοργόνα χαχα
Μέχρι κ 13 Ιουνίου θα βρίσκεται Αθηνα
Mmmm ωραιο!Σαν τον βατήρα μας έκανες!
Οι αλλοι πισω σκαρφαλωσαν μη τους βρεις μαλλον.Καλημέρα επιστρέφει η μικρή γοργόνα χαχα
Μέχρι κ 13 Ιουνίου θα βρίσκεται Αθηνα
Μην τραμπουκιζεις το κορίτσι ρε τεντυμποι.Οι αλλοι πισω σκαρφαλωσαν μη τους βρεις μαλλον.