Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Απο οτι ξερω οι περισσότερες ιερόδουλες δέχονται κάτι τέτοιο , αρκει να μην γαργαλιούνται. Αν εισαι θεσσαλονικη η Αθήνα ειδικά δεν νομίζω να δυσκολευτείς να βρεις ... σε ιερόδουλη τουλάχιστον.καλησπέρα παιδιά
ψάχνω απεγνωσμένα κοπέλες είτε ιερόδουλες είτε όχι που να μου δίνουν πατούσες για γλύψιμο μπορείτε να βοηθήσετε?
![]()
καλησπέρα παιδιά
ψάχνω απεγνωσμένα κοπέλες είτε ιερόδουλες είτε όχι που να μου δίνουν πατούσες για γλύψιμο μπορείτε να βοηθήσετε?
![]()
Τυπε καθαρη η βρωμικη τη προτιμας? :S
Απο οτι ξερω οι περισσότερες ιερόδουλες δέχονται κάτι τέτοιο , αρκει να μην γαργαλιούνται. Αν εισαι θεσσαλονικη η Αθήνα ειδικά δεν νομίζω να δυσκολευτείς να βρεις ... σε ιερόδουλη τουλάχιστον.
Φίλε είναι κάτι πολύ απλο αυτό που ζητάς ! Όλες το κάνουν! Όπου και να πας θα το βρεις ! Κάποιες το αναφέρουν στις υπηρεσίες ! Καλή τύχη !
Τυπε καθαρη η βρωμικη τη προτιμας? :S
Αφού είναι απεγνωσμένος δε νομίζω να εχει θεμα.
Μην σου πω και καλύτερα βρώμικη... :S :S
πας μεταξουργειο τυπε σκας 10 ευρω και της ζητας αυτό το πρόγραμμα,αν θες καθαρο ποδι τη βαζεις να τα πλυνει.καλησπέρα παιδιά
ψάχνω απεγνωσμένα κοπέλες είτε ιερόδουλες είτε όχι που να μου δίνουν πατούσες για γλύψιμο μπορείτε να βοηθήσετε?
![]()
πας μεταξουργειο τυπε σκας 10 ευρω και της ζητας αυτό το πρόγραμμα,αν θες καθαρο ποδι τη βαζεις να τα πλυνει.
[/quote
υπάρχει κάτι περιποιημένο (όχι 40 κ 50 χρόνον) ξέρουμε κάποιο συγκεκριμένο
χαχαχαχαχ
είμαι Αθήνα
αλλά σχεδόν όλες σου λένε 40 50 ευρώ ενώ τους λες δεν θέλω κάτι άλλο πχ σεξ κ για αυτό ρωτάω μήπως βρούμε κ κάποια κοπέλα π να κάνει μόνο αυτό

ουτε ο ποδολαγνος ειναι πουστης,dick friendly ειναιτυπε
Δεν είμαι πο.. στις γράφω ξεκάθαρα τι ψάχνω οπότε καλύτερα αν δεν μπορείς να βοηθήσεις μην μπαίνεις στον κόπο
ασ είναι κ δυνατός πεοφορος πόσος με ενδιαφέρει το θέμα έχει άλλο λόγο οπότε ψάξε αλλού για να κάνεις σχόλιαουτε ο ποδολαγνος ειναι πουστης,dick friendly ειναι
τωρα το ξεκαθαρισες τυπε, βιζιτα παντως είναι δυσκολο να στο κανει αυτό χωρις να σου χρεωσει ολοκληρη ωρα![]()
Νομιζω οτι αυτό που πρότεινε ο jean cleaud πιο πάνω είναι το καλύτερο , και πιο οικονομικό , τωρα αν θες παραπάνω ωρα απο το 10λεπτο κάνεις μια συννενοηση για παραπάνω χρόνο με το ανάλογο αντίτιμο , λογικα για διπλό χρόνο θα δινεις τα διπλά λεφτά φαντάζομαι.ναι δυστυχώς φίλε μου
για αυτό ρωτάω μήπως βρούμε τίποτα π απλά να την νοιάζει να βγάλει κάτι κ όχι όπως λένε μια ώρα κλτπ τόσο
Αν βρεις κάτι πάντως θα με βοηθούσε
Ναι ίσως το δοκιμάσω κα αυτό ξέρουμε μήπως κάποιο συγκεκριμένο που έχει δοκιμάσει κανείς να πάω?Νομιζω οτι αυτό που πρότεινε ο jean cleaud πιο πάνω είναι το καλύτερο , και πιο οικονομικό , τωρα αν θες παραπάνω ωρα απο το 10λεπτο κάνεις μια συννενοηση για παραπάνω χρόνο με το ανάλογο αντίτιμο , λογικα για διπλό χρόνο θα δινεις τα διπλά λεφτά φαντάζομαι.