Νέα

Σίσσυ Χρηστίδου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα freeboy
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 911
  • Εμφανίσεις 265K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

loytsos

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2009
Μηνύματα
9.444
Like
3
Πόντοι
66
Kύριοι βωμολοχείτε νομίζω???. Απαπα τη επίπεδο χριστέ μου!! :2funny:
 

avatar

Μέλος
Εγγρ.
21 Ιαν 2008
Μηνύματα
3.525
Like
10
Πόντοι
16
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Γαμήσου να ασπρίσεις ρε πουστάκι.
Πολύ ασχολήθηκε λέει το φλωράκι του κεράτα. :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Παιδάκι, άντε κλάψε στο μαξιλαράκι σου, και γι' αύριο, προετοίμασε τον κώλο σου για καλύτερο ξέσκιμα :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Και, μην ξεχνάς, να ρουφάς καλά τον πούτσο  των γαμιάδων σου :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Μιλας εσυ που το τρομπαρισμα ειναι η δευτερη σου φυση. :birdman:

Ναι δε βλεπεις εχω πλανταξει μαλακα.
Εχω λυθει στα γελια τοση ωρα. :2funny: :2funny: :2funny:  εισαι πολυ αστειος.

Αντε παιξε με το γαριδακι σου να κανεις καριερα.
 

james070

Μέλος
Εγγρ.
22 Οκτ 2009
Μηνύματα
7.677
Κριτικές
4
Like
8
Πόντοι
66
Τύπε μουνίνζα τι γνώμη έχεις εσύ?

το γουστάρεις το γκομενίδιο?
 

EvilPlasma

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
21 Δεκ 2007
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
108
Like
20.595
Πόντοι
26.435
Ως άντρας που του αρέσουν οι γυναίκες που ΔΕΝ μοιάζουν στον Αϊ-Γιάννη το Νηστικό, έχω να κάνω την εξής δήλωση.

Ο σύντροφος sitl είναι μαλάκας. :jerking:

Σωστός και για τα 2!  :thumbsup:

Η Σίσσυ είναι μουνάρα! Αν τη θεωρείτε γελάδα ε ναι! Είμαι γελαδογάμης!
 

moutsos13

Μέλος
Εγγρ.
30 Μαρ 2006
Μηνύματα
3.152
Like
252
Πόντοι
36
απ τα πιο ωραια προσωπα της τιβι
 

DIMO

Σεβαστός
Εγγρ.
1 Ιουλ 2006
Μηνύματα
989
Κριτικές
17
Like
10
Πόντοι
1.997
σκληρο σε βρισκω....
Το προσωπικό γούστο του καθενός είναι απόλυτα σεβαστό. Ότι αρέσει σε μένα για σένα μπορεί να είναι τελείως αδιάφορο. Πες μου όμως με το χέρι στην καρδιά: αν αυτό το κοντό, άσχημο, άβυζο πλάσμα το έβλεπες στο δρόμο κι όχι στην TV, θα ξαναγύριζες να το κοιτάξεις;
 

VALVERDE

Μέλος
Εγγρ.
19 Δεκ 2008
Μηνύματα
35
Κριτικές
1
Like
0
Πόντοι
0
Μουνάρα την θεωρώ κι εγώ. Γαμώ τις γκόμενες. ΘΗΛΥΚΟ.
 

gl

Μέγας
Εγγρ.
6 Ιουλ 2009
Μηνύματα
129.570
Κριτικές
475
Like
513
Πόντοι
4.906
Το προσωπικό γούστο του καθενός είναι απόλυτα σεβαστό. Ότι αρέσει σε μένα για σένα μπορεί να είναι τελείως αδιάφορο. Πες μου όμως με το χέρι στην καρδιά: αν αυτό το κοντό, άσχημο, άβυζο πλάσμα το έβλεπες στο δρόμο κι όχι στην TV, θα ξαναγύριζες να το κοιτάξεις;
αναλογως ποσο καιρο θα ειχα να γαμησω :2funny: :2funny: :2funny:
 

hellonora

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
217
Like
0
Πόντοι
1
τι επίπεδο!!!! τι απόψεις!!!!!  :headbang: :headbang: :headbang:
sitl η όπως λέγεσαι είσαι και πολύ άντρας  :jerking:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom