Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
![]()
![]()
![]()
Γαμήσου να ασπρίσεις ρε πουστάκι.
Πολύ ασχολήθηκε λέει το φλωράκι του κεράτα.![]()
![]()
![]()
Παιδάκι, άντε κλάψε στο μαξιλαράκι σου, και γι' αύριο, προετοίμασε τον κώλο σου για καλύτερο ξέσκιμα![]()
![]()
![]()
Και, μην ξεχνάς, να ρουφάς καλά τον πούτσο των γαμιάδων σου![]()
![]()
![]()
![]()
εισαι πολυ αστειος.απο τις πιο ομορφες γυναικες στην τν γ μενα...
Ως άντρας που του αρέσουν οι γυναίκες που ΔΕΝ μοιάζουν στον Αϊ-Γιάννη το Νηστικό, έχω να κάνω την εξής δήλωση.
Ο σύντροφος sitl είναι μαλάκας.![]()
Για αυτή την παράθεση πήγαινε το προηγούμενο μήνυμα.βαρελάκι.. και αυτή και η Παπαρίζου..![]()
Όχι. Ούτε καν γι' αυτό.για ενα τσιμπουκι δεν ειναι ασχημη....παντως ;)
σκληρο σε βρισκω....Όχι. Ούτε καν γι' αυτό.
Το προσωπικό γούστο του καθενός είναι απόλυτα σεβαστό. Ότι αρέσει σε μένα για σένα μπορεί να είναι τελείως αδιάφορο. Πες μου όμως με το χέρι στην καρδιά: αν αυτό το κοντό, άσχημο, άβυζο πλάσμα το έβλεπες στο δρόμο κι όχι στην TV, θα ξαναγύριζες να το κοιτάξεις;σκληρο σε βρισκω....
αναλογως ποσο καιρο θα ειχα να γαμησωΤο προσωπικό γούστο του καθενός είναι απόλυτα σεβαστό. Ότι αρέσει σε μένα για σένα μπορεί να είναι τελείως αδιάφορο. Πες μου όμως με το χέρι στην καρδιά: αν αυτό το κοντό, άσχημο, άβυζο πλάσμα το έβλεπες στο δρόμο κι όχι στην TV, θα ξαναγύριζες να το κοιτάξεις;

τι επίπεδο!!!! τι απόψεις!!!!!![]()
![]()
sitl η όπως λέγεσαι είσαι και πολύ άντρας![]()
Το γνωρίζω. Θες να σε γαμήσω, να βρεις χαρά στα σκέλια σου πατσαβούρα μου;
τι επίπεδο!!!! τι απόψεις!!!!!![]()
![]()
sitl η όπως λέγεσαι είσαι και πολύ άντρας![]()