The_Greek
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2010
- Μηνύματα
- 2.100
- Κριτικές
- 4
- Like
- 843
- Πόντοι
- 376
![]()
![]()
![]()
να ρωτηκσω και κατι ? η τζενιφερ μονο με τα decks θα ασχολειται ?
Με τα πάντα ασχολείται... έχεις κάτι κατά νου και ντρέπεσε να το πεις?
Μίλα ελεύθερα τέκνο μου.

![]()
![]()
![]()
να ρωτηκσω και κατι ? η τζενιφερ μονο με τα decks θα ασχολειται ?

Ετοιμαστειτε για γερο δαγκωμα ανω των 40€ τωρα![]()
Τα πελατακια θυματανα ειναι καλα

Κάντε το ρε τύπε 39,99 να μην παραπονιούνται κάποιοι ότι δεν μειώθηκε η τιμή...!Λοιπόν... εχθές το βράδυ είχα ραντεβού με τον παπά(ρα) Zadren να μιλήσουμε με το μαγαζί.
Όλα καλά... είμαστε σε σωστό δρόμο. Παρόλα αυτά του διάβασα το μήνυμα του Κuzia, και
αποφασίσαμε να μην τον κάνουμε ρεζίλη.
Οπότε ακούστε Κύριοι... για να νιώθει και ο Kuzla ωραία... ΘΑ ΣΑΣ ΔΑΓΚΩΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΙΣΙΝΟ ΣΑΣ!!!
Η τιμή διαμορφώνεται... ΔΕΝ θα είναι πλέον €40 ευρώ.
Η νέα τιμή εισόδου για το SINNERS II θα είναι €40,01.
To ένα λεπτό θα το κρατούσαμε εγώ και ο Zadren, αλλά μετά αποφασίσαμε από κοινού...
Το ένα λεπτό, θα το κάνουμε ΔΩΡΕΑ στον Kuzia να αγοράσει πασατέμπο!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Κάντε το ρε τύπε 39,99 να μην παραπονιούνται κάποιοι ότι δεν μειώθηκε η τιμή...!
Στο ίδιο μαγαζί;
Θα εχει και αντιδωρο??????το pm ελπιζω να το ειδες!ηδη εκανα τα κουμαντα μου να μην δουλευω.δικαιολογια τα γεννεθλια!κουτι μου εκατσε το παρτυ!!!!!!!![]()
για να μιλησουμε σοβαρα.οσοι κερδισαμε πηραμε το δωρακι μας και την επομενη φορα εγω προσωπικα θα ερθω για την φαση,τον χαβαλε και την παρεα των παιδιων που γνωρισα.αναμενω προσκληση!οσο για την κληρωση επειδη ειμαι και λιγο κωλοφαρδος θελω διευκρινιση:αν κερδισουμε το 50% μπορουμε να βαλουμε τα υπολοιπα και να παρουμε DUO? 
Καλησπερα κυριοι και χρονια πολλα.επειδη η υπερογκη αυξηση του 0,01€ ειναι καταχρηστικη δεν θα ερθω γιατι τωρα που ανεβηκε η τιμη δεν βγαινω!![]()
![]()
για να μιλησουμε σοβαρα.οσοι κερδισαμε πηραμε το δωρακι μας και την επομενη φορα εγω προσωπικα θα ερθω για την φαση,τον χαβαλε και την παρεα των παιδιων που γνωρισα.αναμενω προσκληση!οσο για την κληρωση επειδη ειμαι και λιγο κωλοφαρδος θελω διευκρινιση:αν κερδισουμε το 50% μπορουμε να βαλουμε τα υπολοιπα και να παρουμε DUO?
ΥΓ:αν ξανακερδισω ο Spanios θα μου κοψει την καλημερα..........![]()
![]()
![]()
![]()
ποιο είναι το οριο της ηλικιας για την συμμετοχη? και το μικροτερο και το μεγαλυτερο. στο τελευταιο παρτι που εγινε, υπηρχαν μεσήλικες? εάν ερθουν μεσήλικες θα τυχουν περιπαικτικων σχολιων από αλλους επισκεπτες/συμετεχοντες?
Mε αποκληση +/-5%......ναι θα σε δειχνουμε με το δαχτυλακι "δειτεεε τον γερομπισμπικηηηη ρε πως χουφτωνει το κωλαρακι της """
τι ορια να υπαρχουνε ρε φιλε...απο 17-99

ποιο είναι το οριο της ηλικιας για την συμμετοχη? και το μικροτερο και το μεγαλυτερο. στο τελευταιο παρτι που εγινε, υπηρχαν μεσήλικες? εάν ερθουν μεσήλικες θα τυχουν περιπαικτικων σχολιων από αλλους επισκεπτες/συμετεχοντες?