Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ευχαριστω πολυ να εισαι καλα και εγω χαρηκα που σας γνωρισα ολους!παιδια εσας δε σας γνωρισα,αλλα προσοχη οποιος βγει εξω με τον gk1981!!!
που να σε κανουμε καλα ρε φιλε..εσυ εισαι σπιντατος!!!!οδοστρωτηρας!!!!μες στη τρελλα!εμεις ειμαστε χαλαρη ανθρωποι!!
χαχαχαχα!γεια σου gk αρχοντα!το καλυτερο παιδι ρε με διαφορα!!!πρεπει να εισαι ψυχουλα!
στην αρχη ημουν επιφυλακτικος τι θα συναντησω καθως θα ερχομουν και μονος ΑΛΛΑ ΟΛΟΙ οσοι γνωρισα σοβαροι,ανθρωποι με επιπεδο,επαγγελματιες στην ζωη τους με μια κοινη τρελα την πουτανοαδυναμια μας
!!!!!!!!γι αυτο και η προσκληση που εριξα πριν η οποια ειναι ανοιχτη για ολους. 
Ουτε ο Φωτοπουλος να ησουνα !! xaxaxaΕχουμε VIP γκρουπ κατι αραβοσεηχηδες.....λες να παω το βραδυ εκει και να μοιραζω τιποτα ρολογια??????????χαχαχαχαχαχχα
6 ατομα με Limo minibus.....ρε μηπως να τους παρω μαζι το βραδυ??????Ουτε ο Φωτοπουλος να ησουνα !! xaxaxa
Καλα να περασεις στο STRIP SHOW,
6 ατομα με Limo minibus.....ρε μηπως να τους παρω μαζι το βραδυ??????
Στα 1000 ειναι και Ο ΡΕΒΗΣ μεσα ?
Ασε εχουν πολυ χρημα οι τυποι.θα στα πω απο κοντα.προσεχε ομως μην μπερδεψεις τα χαρτια στην ξεναγηση και αρχιζεις και διαβαζεις την αμαρτωλη λιστα :S!!!!!οχι ρε...
επρεπε να ημουν αθηνα να τους ξεναγισουμε!!!!
κανονισε το,οταν γυρισω,εσυ θα βαζεις τα γκρουπ,και γω θα κανω τη ξεναγηση!!!
θα χεστουμε στο ταληρο σου λεω!!!
μονο τη μιζα απο τα μαγαζια να παιρνουμε,φτανει!!!
θα μεγαλωσουμε και την επιχειρηση,να παρουμε και μια s600 long!

Ασε εχουν πολυ χρημα οι τυποι.θα στα πω απο κοντα.προσεχε ομως μην μπερδεψεις τα χαρτια στην ξεναγηση και αρχιζεις και διαβαζεις την αμαρτωλη λιστα :S!!!!!![]()
![]()
![]()
Κωστακη δεν πιστευω να πας να τα δωσεις...?ο ρεβης ζηταγε για την καλυτερη του 4.5 χιλιαρικα !!!
εχει και νημα εδω μεσα
four thousand 5 hundred euros !!!!
Σωραιοοοοοοος το εσωσες στην τελευταια προταση!!!χαχαχαχα εγω ειμαι μεσα.λοιπον οποτε με το καλο γυρισω και κανονισουμε κανα σουαρε,δε θα παμε
σε μαγαζι με γυναικες...κανονιστε ρεμαλια!
θα παμε για καφε σε νορμαλ μαγαζι,να πουμε καμια κουβεντα!!!
εεε μετα,μια καλησπερα θα τη πουμε στα κοριτσια!!!
Κωστακη δεν πιστευω να πας να τα δωσεις...?
Προσεχε ρεμαλι τοπαμε ?
εχει εδω μεσα οποια θες!! φυγε συ - ελα συ !
Το νου σου..,
Σωστο σε βρισκω γιατι ειμαι και μαγαλυτερος !!δεν τα δινω για κανενα λογο αυτα ρε !
δεν παιζει !
ασε που ειμαι και στα τελευταια της πορνοκαριερας μου
το βλεπω
το αισθανομαι
παλιοτερα (πριν 4-5 χρονια) επαιρνα 3-4 την βδομαδα
τωρα αντε να παρω 3-4 τον μηνα
σιγα σιγα βλεπεις δεν τραβαει...κουρασε η φαση...αν τις παρεις και ολες μετα δεν σου κανει καμια εντυπωση.
Εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεετσι.............κωστακη η πορνοκαριερα ενος αντρα δεν τελειωνει ποτε...
αμα το χεις στο αιμαι σου,ειναι σα ναρκωτικο...
αμα δε παρεις τη δοση σου,δεν εισαι καλα!
και οι περοσσοτεροι εδω μεσα,ειμαστε μεγαλα πρεζακια!![]()
Και εγω μεσα ειμαι !!Σωραιοοοοοοος το εσωσες στην τελευταια προταση!!!χαχαχαχα εγω ειμαι μεσα.
Θα το μονταρουμε.....Και εγω μεσα ειμαι !!
κωστακη η πορνοκαριερα ενος αντρα δεν τελειωνει ποτε...
αμα το χεις στο αιμαι σου,ειναι σα ναρκωτικο...
αμα δε παρεις τη δοση σου,δεν εισαι καλα!
και οι περοσσοτεροι εδω μεσα,ειμαστε μεγαλα πρεζακια!![]()