Kαλημερα και καλη εβδομαδα…
Με τη σειρα μου θελω να ευχαριστησω [size=10pt]ολους εσας που παρευρεθηκατε στο φουλ μουν παρτακι ….[/size]
Το ότι ειδα σοβαρα και αξιολογα μελη εκει μεσα δεν με εκπλησσει εμενα καθολου μιας και εχω γνωρισει προσωπικα πανω από 100 μελη ηδη. Ξερω πολύ καλα ότι εδώ μεσα ειμαστε μια παρτιδα πολύ αξιολογων ανθρωπων….εκτος μερικων βεβαια που αυτους ετσι και αλλιως εγω τους γραφω στα αρχιδια μου….αρα και δεν ασχολουμαι μαζι τους….ας ασχοληθει ο Ελληνας μιας και εχει περισσοτρο χρονο στη διαθεση του….
Δεν θα μπω σε λεπτομερειες μιας και ολοι λιγο πολύ ειπαν πως περασαν. Οι υπολοιποι που ποτε δεν εγραψαν εδώ μεσα τα ιδια λενε. Τουλαχιστον σε εμενα αυτό ειπαν που με γνωρισαν από κοντα.
Θελω να πω το εξης προς ολους να ξερουν κατι….
Όταν η προσφορα γινεται αναταση καρδιας, εγω βιωνω αναταση ζωης και η ψυχη δονειται σε επιπεδο παρα πολύ υψηλο…
Τα υπολοιπα τα ειπε ο Ελληνας…
Ελληνα σε ευχαριστω πολύ για την στηριξη σου και για τις ατελειωτες ωρες που επενδυσες σε αυτό το εγχειρημα. Εισαι πραγματικος φιλος με ψυχη…Τελικα φιλε όλα αξιζουν το κοπο, αν η ψυχη δεν είναι μικρη!
Τωρα με τη σειρα σου όμως, πες μου ποιος σε γαμει να μου παρει και μια πιπα!
ΥΓ Ο καριολακος που ηρθε με το κλωναρι του με ειδε προσωπικα. Ξερει αυτος, πως με γνωρισε και από πού εκει μεσα….Απλα τωρα τελειωμενε και κατεστραμενε να πας στα τσιρακια σου που σε εστειλαν και να πεις ποιος πραγματικα ειμαι….comprente?
ευχαριστουμε πατερ για οτι μας προσφερατε στο παρτυ!!αδιμονουμε για το επομενο...
να πω δυο πραγματα για τα παιδια...
φιλε ζαντ,την ωρα που εφευγα,και σε ειδα εξω και ηρθα να σε χαιρετησω,πραγματικα σε λυπηθηκα...
το παλικαρι δε μπορουσε να μιληση απ τη κουραση...ρισπεκτ!
το ιδιο και ο ελληνας,καποια στιγμη εψαχνε απεγνωσμενα ενα ποτηρι νερο να πιει!!!
για το επομενο,φωναχτε,να κατσουμε 20 ατομα κατω και να πουμε τι και πως...η αρχη εγινε και ηταν καλη!!!το μελλον ειναι λαμπρο,κατι αλλαζει στο χωρο!!!!
τα παιδια δε τα ηξερα,επιδιωξα να τα γνωρισω στο περτυ,οπως και μερικους αλλους φιλους απ δω.
οταν συστηθηκα με το ζαντ,μετα απο λιγο τον βλεπω με 4 τσουπρες να ερχετε και να της παρκαρη στο τραπεζι μας!!χαχαχα!εισαι θεος ρε!ημουν με ενα φιλο,και στο τραπεζι ηταν ακομα αλλα δυο μελη απο δω.εεε σα παιδια καναμε την καυλαντα μας!