kostasasximos86
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 7 Φεβ 2016
- Μηνύματα
- 4.918
- Κριτικές
- 8
- Like
- 616
- Πόντοι
- 326
Τον ξέρεις τον τιμοκατάλογο βλέπω
πολλα ξερω
μην βλεπεις που δεν μιλαω
Τον ξέρεις τον τιμοκατάλογο βλέπω
Ο Ελληνας ενημερωσε απο τς 14-12Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω τους διοργανωτές για την πρόσκληση, δυστυχώς δεν μπόρεσα να πάω. Θα ήθελα να πω το εξής: αν υπάρξει δεύτερο παρτυ, καλό θα είναι [size=10pt]να μας ενημερώνουν πιο πριν[/size], τι θέλω να πω; Μου στειλαν την πρόσκληση σε mail μια μέρα πριν, εγώ όμως είχα κανονίσει σκ με την δικιά μου, πως να ερχόμουν;είχα κλείσει δωμάτια κ τα ρέστα, ενώ αν ήξερα κάποιες μέρες πριν θα το εφτιαχνα για να έρθω[size=10pt](νόμιζα ότι δεν ήμουν στην λίστα)[/size] , τουλάχιστον λίγες μέρες πριν να μας ενημερώνετε ότι είμαστε μέσα στην λίστα κ μια μέρα πριν για το μέρος, για να κάνουμε τα κουμαντα μας, επίσης αυτό με την εκτύπωση δεν ήταν πιστεύω εφικτό για όλους. Ελπίζω να ξαναγίνει παρτυ κ να συγχαρώ τους διοργανωτές για το εγχείρημα.
Μπυρα Αλφα 3 ευρω ο αφρος δωρο απο το μαγαζιΠου ναι ο τιμοκαταλογος οεο??
δεμ μιλας? Εισαι σιγουρος?πολλα ξερω
μην βλεπεις που δεν μιλαω![]()
Καλή εβδομάδα κύριοι....![]()

Ρε σεις δεν μου ανοίγει το δεύτερο γραφείο και δεν μπορώ να δω τις γκόμενες.
Τι στα διαλα...

τωωωωρα τα επιασες τα λεφτα σου εσυ και ο Ελληνας τα αρχιδια του!κρεμομαστε ολοι απο τον ΕΛληνα![]()
και διαβάζω να δω τι έχασα εχθές από 22:00 και μετά.


μη ξεχασεις υπαρχει και τιμοκαταλογος για τον ιδιο το Ρεβη φιλε....Εχει και καποια βοηθηματα μαζι του...Καλημέρααααααα!!!
Λοιπόν, έφτιαξακαι διαβάζω να δω τι έχασα εχθές από 22:00 και μετά.
Μπορώ να πω ότι μόλις ανακοίνωνσα περί τιμοκαταλόγου Ντούβλη, πήρα πιο πολλά μηνύμτα σε πμ από ότι για το πάρτυ μας.![]()
![]()
Οπότε, Ζadren σκέφτομαι σοβαρά να σε παρατήσω στα κρύα του λουτρού και να συνεργαστώ με Ντούβλη για το επόμενο πάρτυ αφού έχει μεγαλύτερη πέραση από εσένα.![]()
![]()
Θα απαντήσω σε όλους. Υπάρχει και λίστα με Τζουλ, Πετρουλ, Νομικ,...![]()
![]()
![]()
![]()
Έτοιμος είσαι παίκτη!!! Ελπίζω να σε κάλυψα!!!Που ναι ο τιμοκαταλογος οεο??
Πες στη Ντουβλη να κανει λογαριασμο στο bou (αν δεν εχει ηδη)

Έτοιμος είσαι παίκτη!!! Ελπίζω να σε κάλυψα!!!![]()
![]()
![]()


Τις ευλογίες σας Πάτερ!!!![]()
![]()
![]()
τα σεβη μου κυριε....
τιμη μας που σε γνωρισαμε και απο κοντα επιτελους!!!!
τωρα καταλαβα γιατι ειστε "τιμημενος"![]()

και συνεχιζω μιας και εγω εχω καποιες αποριες....Τοτε ποιος ο λόγος της επιλογής ?
Απορίες κάποιου που έκραζε και δεν πήγε ,
Ποσοι ήρθαν τελικά ?
Ποιο ήταν το δεύτερο γραφείο ?
Πως ήταν οι κοπέλες των γραφείων ?
Πως ήταν το σόου της πορν σταρ?
Γιατι λέγατε ότι απαγορεύεται το πήδημα ενώ μπορούσες να πηδήξεις ?
Οι σπέσιαλ σερβιτόρες ήταν οι κοπέλες του μαγαζιού ?
Γιατι αυτή η αυστηρότητα ? ειδικα σε μαγαζί που έχουν πάει τα μισά μέλη ?
Γιατι 40 ευρώ η είσοδος και 3 ποτά υποχρεωτικά ?
που πήγαν όλα αυτά τα χρήματα εκτός από τσέπες ? (δεν θέλουμε να βγάλουμε λεφτά)
Γιατι να μην κρατήσει κάποιος το 40ρι να βάλει +10 και να πάει να πηδήξει την Jeniifer απέναντι στο Lido ?
κουμπάρα???? τι εχεις με την κουμπάρα σου ρε ρεμαλι? Τι σου ειπα ρε? Κρατησουυυυυυ!Με βλεπω να σπαω κουμπαρα παλι....