Νέα

SINNERS, πριβέ VIP πάρτυ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα The_Greek
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 225K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
Για αυτό σε πρότεινα ρε Νάσο... ως μεγάλο αριστερό ιδεολόγο, μη μιζαδόρο με πολλές φιλελέυθερες άκρες και μεγάλο υποστηρικτή των 10ευρων ακα κρεμπιέδων, να μας κάνεις το "κονέ".
τυπε θα εχει και κρεμπιεδες το παρτυ σου?αν ειναι να σου ζητησω ταπεινα συγνωμη μπας και με ελεησεις και με βαλεις μεσα.μην κολλαω τα μουτρα μου στο τζαμι σαν τους αστεγους :S :S :S
 
Εγγρ.
15 Δεκ 2015
Μηνύματα
305
Κριτικές
6
Like
406
Πόντοι
21
Εννοήτε.... σιγά μην πτοούμαι με κακοπροαίρετους! :hi:
Εγω παντως θα ερθω απο 300 χλμ. μακρια...μπραβο στους διοργανωτες...ελπιζω να πετυχει και να γινει και sinners no2 no3 no4 κλπ...καλη επιτυχια
 
OP
OP
The_Greek

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
τυπε θα εχει και κρεμπιεδες το παρτυ σου?αν ειναι να σου ζητησω ταπεινα συγνωμη μπας και με ελεησεις και με βαλεις μεσα.μην κολλαω τα μουτρα μου στο τζαμι σαν τους αστεγους :S :S :S

Να σου πω.... εάν είναι να έρθεις θα ήθελα να μην ξεχάσεις τα πακέτα με τα σπίρτα.
Τζάμι, μούρι κολλημένη, κρύα νύχτα και χωρίς πακέτα με σπίρτα για πούλημα... δεν πάει. Άλλωστε νομίζω όλοι όσοι από εμάς που θα καπνίζουμε πούρα θα χρειαζόμασταν ένα καλό πακέτο σπίρτα.  :hi:
 

ΤΟ ΜΟΥΤΡΟ

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2016
Μηνύματα
3.317
Κριτικές
9
Like
5.291
Πόντοι
1.436
Εγω παντως θα ερθω απο 300 χλμ. μακρια...μπραβο στους διοργανωτες...ελπιζω να πετυχει και να γινει και sinners no2 no3 no4 κλπ...καλη επιτυχια
θοδωρακη πολλοι θα ερθουν απο μακρια.αναμεσα τους και εγω,αν βεβαια με προκρινουν.
 

ΤΟ ΜΟΥΤΡΟ

Σεβαστός
Εγγρ.
27 Φεβ 2016
Μηνύματα
3.317
Κριτικές
9
Like
5.291
Πόντοι
1.436

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
Να σου πω.... εάν είναι να έρθεις θα ήθελα να μην ξεχάσεις τα πακέτα με τα σπίρτα.
Τζάμι, μούρι κολλημένη, κρύα νύχτα και χωρίς πακέτα με σπίρτα για πούλημα... δεν πάει. Άλλωστε νομίζω όλοι όσοι από εμάς που θα καπνίζουμε πούρα θα χρειαζόμασταν ένα καλό πακέτο σπίρτα.  :hi:
εστω και αυτο τυπε.λυπησου με.να κλεψω λιγο απο τη λαμψη :'( :S :S :S
 
OP
OP
The_Greek

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
OP
OP
The_Greek

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
αν εχω καταλαβει καλα,δηλωνουμε προθεση να παραβρεθουμε,και γινεται μια αξιολογηση.αν υπαρχει κατι αλλο ευχαριστως να το μαθω.

Πολύ σωστά το έθεσες. Ακριβώς έτσι. Επειδή είναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΠΡΙΒΕ ΠΑΡΤΥ και ΚΕΚΛΕΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ, δεν θέλουμε ο κάθε ένας που πουλάει "σπίρτα" να μπει και να πάρει "φωτιά" η συνάντηση μας.
Τα υπόλοιπα... σύντομα.  :hi:
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
Έλα εσύ τέκνο μου και μην ανησυχείς.... θα σε φιλοδωρήσω ένα 10ευρω να πεταχτείς μέχρι το Μετάξι μετά το μπανιστήρι.   :dancing:
να βασιστω πανω σου τυπε;γιατι ειπε η μανα μου δεν μου ξαναδινει.ντρεπομαι να ζηταω παλι απο τη γιαγια μου :S :S :S
 

mariath

Μέλος
Εγγρ.
29 Απρ 2009
Μηνύματα
4.580
Κριτικές
6
Like
151
Πόντοι
16

Συνημμένα

  • SwedishRestaurant.jpg
    SwedishRestaurant.jpg
    346,6 KB · Εμφανίσεις: 62
OP
OP
The_Greek

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
να βασιστω πανω σου τυπε;γιατι ειπε η μανα μου δεν μου ξαναδινει.ντρεπομαι να ζηταω παλι απο τη γιαγια μου :S :S :S

Μην επαναλαμβανόμαστε!  Έλα εσύ και θα σε κεράσω και γλυφιτζούρι.
Βέβαια εάν θες μπορώ να κανονίσω να βγάλεις και μεροκαματάκι και να κάνεις και 2 και 3 επισκέψεις απανωτές στο Μετάξι.... απλά θα ανοίγεις τις πόρτες στα αυτοκίνητα που θα έρχονται και θα τους καλοσωρίζεις.
Θέλω να είσαι ευπρεπώς ντυμένος, σοβαρός, ευγενικός και χαμογελαστός. 

:hi:
 

ΝΑΣΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
26 Ιαν 2016
Μηνύματα
27.967
Κριτικές
49
Like
26.343
Πόντοι
24.596
Μην επαναλαμβανόμαστε!  Έλα εσύ και θα σε κεράσω και γλυφιτζούρι.
Βέβαια εάν θες μπορώ να κανονίσω να βγάλεις και μεροκαματάκι και να κάνεις και 2 και 3 επισκέψεις απανωτές στο Μετάξι.... απλά θα ανοίγεις τις πόρτες στα αυτοκίνητα που θα έρχονται και θα τους καλοσωρίζεις.
Θέλω να είσαι ευπρεπώς ντυμένος, σοβαρός, ευγενικός και χαμογελαστός. 

:hi:
τυπε αν υπολογισουμε οπως σε κοβω να βγαζεις 10 με 15 ευρω το κεφαλι προμηθεια,ναι,οκ,μου πετας ανετα 3 τσαλακωμενα δεκαευρα να παω και γω ο φουκαρας Μεταξι :S :S :S
 
OP
OP
The_Greek

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Να αναφέρω και κάτι ακόμα.... όσοι από εσάς θέλετε να έρθετε παρέα με φίλη σας, ερωμένη σας, fuck buddy σας, γνωστή σας, άχτι σας, και κλπ.... είναι ευπρόσδεκτες να έρθουν.
Απλά να υπάρξει ενημέρωση από πριν καθότι κατά 99,9% καμία γυναίκα δεν θα πληρώση κατά την είσοδο της.

Και για να ΜΗΝ προτρέξει κάποιος πάλι και πει.... ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ SWINGERS ΠΑΡΤΥ!!! Οπότε μην έχετε λανθασμένες προσδοκίες!


 
OP
OP
The_Greek

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
τυπε αν υπολογισουμε οπως σε κοβω να βγαζεις 10 με 15 ευρω το κεφαλι προμηθεια,ναι,οκ,μου πετας ανετα 3 τσαλακωμενα δεκαευρα να παω και γω ο φουκαρας Μεταξι :S :S :S

Νομίζω ότι το κούρασες λίγο το θέμα. Θα στο πω για μία τελευταία φορά και δεν πρόκειτε να το ξαναπώ και ούτε να σου ξαναπαντήσω επ'αυτού.


Αγαπητέ Νάσο αριστερέ φιλελευθεριστή με τα μεγάλα σου κονέ...

Χρήματα στην τσέπη μου ή μάλλον χρήματα στην τσέπη μας εμείς δεν θα βάλουμε. Αντιθέτος, επειδή η προσδοκίες μας είναι πάρα πολύ μεγάλες για αυτό το πάρτυ
(το οποίο όπως είπα μπορείς να είσαι από έξω εάν θες και να πουλάς πακέτα σπίρτα για όσους θα καπνίζουν τα πούρα τους), το πιό πιθανό είναι να βάλουμε και από
την δική μας τσέπη κάποια χρήματα.

Επίσης το μικρό σου μυαλουδάκι θα μπορούσε να σκεφτεί ότι εάν ήταν να βάλουμε μαρουλάκι στην τσέπη μας τότε δεν θα το κάναμε το πάρτυ πριβέ αλλά ανοιχτό
προς όλους ώστε να "οικονομίσουμε" και περισσότερα, αλλά και εσύ να μπορέσεις να έρθεις. Παρόλα αυτά, προτιμάω να μην βγάλω τίποτα και εσύ να μείνεις στην απέξω.
Τώρα θες να με πιστέψεις με πιστεύεις... δεν θες να με πιστέψεις, δικό σου θέμα.

Αλλά θα σε παρακαλούσα ευγενικά, εάν έχεις την καλοσύνη να γράφεις εδώ μέσα πράγματα με ουσία προς αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε και όχι με κακοβουλία.

Παρόλα αυτά εάν δεν σε ικανοποιέι η απάντηση μου τότε θα σου πω το εξής... οικονομικό μου σύμβουλο, σίγουρα δεν σε ανέθεσα.
 

Dirty69

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Απρ 2010
Μηνύματα
5.471
Κριτικές
50
Like
8.399
Πόντοι
28.635
Καλημέρα Κύριοι.... έχουμε ακόμα 2 επιλογές. Το πάρτυ πρέπει να γίνει είτε Σαββατο, είτε Κυριακή.

Επιλογή 1:
    Εάν κάνουμε το πάρτυ Σάββατο τότε το πάρτυ θα ξεκινήσει στις 18:00 και τελειώνει στις 24:00.
    Εννοήτε ότι όποιος θέλει συνεχίζει. Απλά οι πόρτες από το κλάμπ θα ανοίξουν στις 24:00 για όλους που σημαίνει ότι θα αρχίζουν να μπαίνουν οι καθημερινοί πελάτες του.

Επιλογή 2:
    Εάν κάνουμε το πάρτυ Κυριακή τότε το πάρτυ μπορεί να ξεκινήσει....
    α)  στις 18:00 και τελειώνει στις 24:00 όπου και ανοίγουν πάλι οι πόρτες για τους καθημερινούς πελάτες,
    β)  στις 22:00 και τελειώνει ότι ώρα γουστάρουμε εμείς, χωρίς να ανοίξουν οι πόρτες μετά τις 24:00.


Ακούμε προτάσεις... σε κάθε περίπτωση το πάρτυ θα είναι Prive και κεκλεισμένων των θυρών.

Βάλτα σε poll  διότι δεν βολεύουν τα ίδια και με την ίδια ευκολία ελεύθερους, παντρεμένους, χωρισμένους, απλά ζευγαρωμένους...
 

Dirty69

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
13 Απρ 2010
Μηνύματα
5.471
Κριτικές
50
Like
8.399
Πόντοι
28.635
Λοιπόν Κύριοι....

Ακούστε πως έχουν τα πράγματα μέχρι στιγμής.... πιθανόν θα μπει είσοδος.
Ένας λόγος όπως προαναφέραμε είναι για να μπορέσουμε κατά κάποιο τρόπο να φιλτράρουμε τα άτομα.
Ο άλλος λόγος είναι ότι θα υπάρξουν πολλές πολλές εκπλήξεις και καλώς ή κακώς αυτές έχουν ένα κόστος.

Για να καταλάβεται τι εννοώ...
Πρώτα από όλα θα έχουμε πολλές κληρώσεις.... μα πάρα πολλές. Σε κλήρωση θα έχουμε από πολλά FREE
ραντεβού με επιλεγμένες συνοδούς, μέχρι "κάβα" μπουκάλια ποτών, μέχρι ημιδιαμονές σε ξενοδοχεία, μέχρι
και προφυλακτικά χορηγία, μέχρι και.... εντάξει δεν σας τα λέω όλα.... πάντως υπάρχουν πάρα πολλές άλλες
εκπλήξεις και επιτρέψτε μου κάποιες να μην τις αναφέρω.

Πάντως το μόνο σίγουρο είναι ότι νηστικοί... ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ!!!  ;) ;) ;)

Αυτά όλα έχουν κάποιο κόστος όπως αντιλαμβάνεστε. Ακόμα και οι "SPECIAL" σερβιτόρες που θα σας
αφήσουν με το στόμα ανοιχτό.... ακόμα και αυτές επειδή ΔΕΝ θα είναι του κλάμπ, έχουν κάποιο κόστος.
Ακόμα και η DJ που δεν θα ξεκολάτε από δίπλα της και ΔΕΝ θα είναι του κλάμπ, έχει και αυτή το κόστος της.

Οπότε το θέμα τώρα είναι, πόσο θα μας κοστίσει η είσοδος.
Αυτό που πάμε να κάνουμε εδώ Κύριοι, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ όπως αντιλαμβάνεστε σιγά-σιγά.
Είναι για αυτούς που θέλουν να έχουν την εμπειρία μίας αξέχαστης ΜΟΝΑΔΙΚΗΣ βραδυάς για τα Ελληνικά δεδομένα!
Αυτό που πάμε να κάνουμε δεν θα είναι "Άλλο ένα πάρτυ" που μπορεί να σας καλέσει ο ποιοσδήποτε και
να πάει και οποιοσδήποτε. Τέτοια πάρτυ γίνονται κάθε μέρα και σε καμία περίπτωση ΔΕΝ χρειάζεστε εμάς
να σας το οργανώσουμε. Απλά μπείτε στο Facebook και βρείτε εκατοντάδες τέτοια πάρτυ που οργανώνουν
ανεξάρτητοι DJ's ή τα ίδια τα κλάμπς.

Αυτά προς το παρόν!

Ααααα.... και κάτι άλλο...
Βέβαια μπορούμε να το κάνουμε και τσάμπα το πάρτυ... οπότε μπάτε σκύλοι αλέστε!
Με λίγα λόγια δεν χρειάζεται να είναι πλέον ΠΡΙΒΕ, δεν χρειάζεται να έχουμε καμία έκλπηξη, δεν χρειάζεται
να κλείσουμε κανένα μαγαζί και μπορούμε κάλλιστα να βρεθούμε στην πλατεία Ομόνοιας με ένα μπουκάλι
ποτό ο καθένας μας και να πέρνουμε μάτι αυτούς που θα περνάνε.  :2funny: :2funny: :2funny:

Ή ακόμα καλύτερα... να πούμε στον φίλο μας τον Νάσο να μας κανονίσει συνάντηση στο Μετάξι. Αυτός ξέρει!!!  ;)

:hi:

Πολύ καλά τα σκέφτεσαι(στε), προχώρα, φίλτρο και πάλι φίλτρο, και γερό στομάχι από μέρους σας.
 

Anal_Hunter

Τιμημένος
Εγγρ.
12 Αυγ 2005
Μηνύματα
4.643
Κριτικές
10
Like
19
Πόντοι
5.775
τυπε αν υπολογισουμε οπως σε κοβω να βγαζεις 10 με 15 ευρω το κεφαλι προμηθεια,ναι,οκ,μου πετας ανετα 3 τσαλακωμενα δεκαευρα να παω και γω ο φουκαρας Μεταξι :S :S :S

Απτη τσεπη σου θα τα φαει ρε στενομυαλε; Και 50 ευρω να βγαλει, το προβλημα που ειναι και τρωγεσαι τοση ωρα δεν εχω καταλαβει.
 
Κατάσταση
Κλειδωμένο - κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom