jimy.m.
Γλομπεάρχης
- Εγγρ.
- 14 Μαΐ 2011
- Μηνύματα
- 56.160
- Κριτικές
- 169
- Like
- 20.495
- Πόντοι
- 36.317
χαχαχα ρε σοβαρα ψηνομαι να παρω τηλ το ρεβη να του πω
"που τον εκρυψες τον δονητη ρε μπαγασακο ? " χαχα
βρε παρτον τηλ κ πε για μαριανα
ποιος γαμει τον δονητη



ποια ρε παιδια