prionokordelas
Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 97
- Κριτικές
- 3
- Like
- 9
- Πόντοι
- 0
μας
νυχτιατικα και ακομα να μας πεις ποτε θα κατεβεις 
νυχτιατικα και ακομα να μας πεις ποτε θα κατεβεις 
αληθεια δε ξερω ακομα,υπομονη μουργακια μου ;)βλεπετε ,με προσεχουν αρκετα κ δω χιχιιχιχμας![]()
![]()
νυχτιατικα και ακομα να μας πεις ποτε θα κατεβεις
![]()
αμα περνας τοσο καλα χαλαλι σου .Αλλα μην ριξεις μαυρη πετρα !!!αληθεια δε ξερω ακομα,υπομονη μουργακια μου ;)βλεπετε ,με προσεχουν αρκετα κ δω χιχιιχιχ

καλησπερα γλυκε μου
αμα περνας τοσο καλα χαλαλι σου .Αλλα μην ριξεις μαυρη πετρα !!!![]()
;)οπως παντα γλυκος κ ευγενικος ,,,εκει που πρεπει φυσικα χιχιιχιχκαλησπερα κουκλιτσα!!![]()
![]()

;)Καλησπερα....ΘΕΑΡΑ.....ειναι το λιγοτερο που μπορω να πω...πρωτη φορα σχολιαζω..δεν αντεξα αλλο με αυτες τις μοναδικες φωτο σου...!![]()
![]()
kalhspera ,,,,,uparxei kana mourgaki pou na gnorizei kala apo PC gia mia erwteish .......exw katevasei ena game ,otan xekinaei-dld pezei kanonika sthn arxh- na to trexei meta apo kanena tetarto me petaei ektos sthn epifania ergasias,mhpws xerei kaneis to logo?
[/
για σου ρε μουτρο.....
kalhmera vatraki mou ;)kalhspera ,,,,,uparxei kana mourgaki pou na gnorizei kala apo PC gia mia erwteish .......exw katevasei ena game ,otan xekinaei-dld pezei kanonika sthn arxh- na to trexei meta apo kanena tetarto me petaei ektos sthn epifania ergasias,mhpws xerei kaneis to logo?
[/
για σου ρε μουτρο.....