fernando32
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Αυγ 2012
- Μηνύματα
- 35
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
Τα σπας αγαπη!...Και απο μουσικη και απο κορμι... 


μουσικουλα καφεδακι ;)καλημέρα κούκλα μου, τι κάνεις?
εχεις πμ
καλα κανεις μωρο μου,ετσι πρεπειΚαι εγω σαν νοικοκυρης που ειμαι κατι θα κανω εδω περα...να ερθω να σε βοηθησω ;)και μετα ερχομαστε σε μενα...
ετσι-ετσι,το ενα χερι νιβει το αλλ και τα 2 το προσωπο δε λενε? ;)