batraxos!!
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 26 Φεβ 2012
- Μηνύματα
- 11.417
- Κριτικές
- 5
- Like
- 6.432
- Πόντοι
- 1.206
καλό μήνα σε όλα τ μωράΚαλημέρα καλό μήνα κ καλη βδομάδα;)
καλό μήνα σε όλα τ μωράΚαλημέρα καλό μήνα κ καλη βδομάδα;)
επίσης βατραχακι μουκαλό μήνα σε όλα τ μωρά
καλο μηνα γλυκα..ο σκοπος μου ηταν να βλεπεις τα σχολια μου για να σε προσεγγισω και καθε φορα απανταει ο βατραχος και μου τη χαλαειΚαλημέρα καλό μήνα κ καλη βδομάδα;)

καλο μηνα γλυκα..ο σκοπος μου ηταν να βλεπεις τα σχολια μου για να σε προσεγγισω και καθε φορα απανταει ο βατραχος και μου τη χαλαειωραια πλατη
![]()
![]()

βρε σταματα πια..καλυπτεις τα σχολια μου και δεν θα με δει ποτε!! επιτηδες το κανεις? Και να θελει να μου μιλησει(δεν θελει) δεν την αφηνειςκ που ν την δεις από κοντα...![]()
![]()
θεα τ μωρο χανεις
με τα φιλακια πισω ειμαι λιγο επιμονος ανοιξε το ματι μου..νομιζα πως θα εισαι αθηναkalhspera glukes mou...apo deytera tha vriskomai larisa gia liges meres ;)

seyxaristw gluke mou ,na se kala ;)Χρόνια πολλά. Πολύ συμβολικό το όνομά σου
χρονια πολλα και απο εδω ελευθερια..seyxaristw gluke mou ,na se kala ;)
na se kala gluke mouχρονια πολλα και απο εδω ελευθερια..![]()