τις "έφτιαξες" ή κοιτάει ακόμα η μια την ανατολή και η άλλη την δύση;
Ε, ναι, ενα πολύ ομορφο "αστείο"!! Ευτυχώς που το είδες το στήθος, και μας έσωσες!!
Μπράβο λεβέντη μου, είσαι πολύ μπροστά!! Και ασφαλώς εξαιρετικά ευγενής!! Δηλαδή, δεν θα μπορούσες να το γράψεις αλλιώς,αυτό που θες να πεις; Οπως ας πουμε" η συγκεκριμένη επέμβαση, δεν βελτίωσε κάτι". Και είναι και η 2η φορά που γράφεις άτσαλα!Μάλλον επειδή εισαι frequent flyer, άχαχαχα.
Τι να λέμε!! Βγες και ξαναμπές, και πες ότι θες, αλλά με τρόπους!!