Ψεμα δεν ειναι αλλα ξερεις ποσες φορες απο τοτε που γκρεμιστηκε το παλιο προχωραγε η διαδικασια και στο τελος μεναμε με το πουλι στο χερι?

Τι σε κανει να νομιζεις οτι καποιος που ποτε του δεν εχει βαλει ενα ευρω για την ΑΕΚ θα ξηλωθει εκατομμυρια εαν και οποτε βγει η αδεια?