DARKSIDEOFTHEMOON
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Φεβ 2006
- Μηνύματα
- 15.458
- Like
- 38
- Πόντοι
- 166
Να σου πω παιχταρά μου κάτι:τα εμετικά πανό που βγάζετε με τα καροτσάκια πάνο τα εγκρίνεις;κανείς ποτέ δεν είπε ότι έφταιγε ο αρης για τον τραυματισμό του Νικολάκη.Αλλά μετά όπου βρεθείτε κ όπου σταθείτε βγάζετε πανό με καροτσακια πάνω...ΑΝΘΡΩΠΟΙ.Για την μπάλλα δεν ασχολούμαι μαζί σας,πρτιμώ να ασχολούμαι με ομάδες Α'Εθνικής κ όχι με ασανσέρ.Όσο για το μπάσκετ που λες ότι είμαστε για τον πούτσο το έφαγες το καβλάκι σου στο κύπελλο φέτος.ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ Κ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΣΤΗ Β'ΕΘΝΙΚΗ. 
[glow=red,2,300]ΓΙΑ ΤΟ ΝΙΚΟΛΑΚΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ[/glow].
[glow=red,2,300]ΓΙΑ ΤΟ ΝΙΚΟΛΑΚΗ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ[/glow].
!!και τουλαχιστον εμεις ρε φιλε δεν απειλουσαμε την οικογενεια του προπονητη μας,ουτε του στελναμε σφαιρες,ουτε τον χτυπαγαμε στο αεροδρομια!οσον αφορα την β εθνικη ,εμεις πεσαμε 2 φορες και μαζευουμε λαο εσεις ρε στα δυσκολα λακιζετε,οπως φετος στο μπασκετ !!!αλλα τοπως σου ειπα στο ποδοσφαιρο ειστε απο πανω!στο μπασκετ ομως ειστε αεκακι μπροστα μας
!!!!