Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ναι, περίμενε, όπου να είναι...Εγώ περιμένω ανακοίνωση που θα κατηγορεί πάλι όλους τους άλλους (από Φιλίπου,Σάκοτα, Χαντζη μέχρι τον πρόεδρο του Ηλισιακού)...Την έχει πιάσει για τα καλά την καρέκλα και δε νομίζω να την αφήσειΜεγαλη πικρα για την μπασκετικη αεκ αλλα και μεγαλη αποτυχια για την ερασιτεχνικη αεκ... κυριε ΧΧ θα παραιτηθητε?
Μεγαλη πικρα για την μπασκετικη αεκ αλλα και μεγαλη αποτυχια για την ερασιτεχνικη αεκ... κυριε ΧΧ θα παραιτηθητε?
Θες να πάρεις την θέση του;
Έχεις να μου υποδείξεις κάποιον άλλο που να θέλει;
Απάντησε μου σε μια απο τις 2 παραπάνω ερωτήσεις και σου στέλνω το τηλ. σε ΠΜ για να φτιάξουμε ψηφοδέλτιο σε λίγο καιρό που έχουμε εκλογές στην ΕΡΑ.και θα σου εγγυηθώ ότι ο ΧΧ δεν θα κατεβεί υποψήφιος.. αλλά τι λέω τόσο μεγάλος είναι ο καημός σου που δεν ξέρεις οτι η Α.Ε.Κ. έχει και πρόεδρο..
Άραξε στο pc σου τώρα περήφανος και δικαιωμένος.
Όσο με αηδίασαν κάποιοι που παρακαλούσαν να χάσει η ΑΕΚ για να φύγει ο ακατονόμαστος τοσο και περισσότερο με αηδιάζετε και σεις.. ο χειρότερος λαός καταντήσαμε και ο μόνος που πληγώνεται είναι, η Α.Ε.Κ.
Χατζή που θα πάει κάπου θα σμίξουμε .. δεν ντρέπεσαι λίγο ξεφτίλα , μόνο τις ζαρτιέρες σου δεν έβγαλες να πανηγυρίσεις. Αυτό ειναι το ευχαριστώ.. δεν πειράζει να μετρηθούμε τώρα στα δύσκολα για να ξεχωριζόμαστε μετά..
Kαλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε σένα και στην οικογένεια σου δράκουλα ;)Θελω να ευχηθω σε ολα τα αδερφια ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και με το καλο ανασταση της ομαδας μας με ενα κυπελο για φετος το οποιο ελπιζω να κλεισει μερικες απο τις πληγες μας.
Δεν έχουμε λεφτά Γρηγόριε για αρνάκι!!!Επειδή κάπου διάβασα ότι τα μεγάλα χρέη της ΑΕΚ τα έκανε ο Φιλλίπου
-για τα χρέη που υπάρχουν στην ΚΑΕ ΑΕΚ: «Ένα μεγάλο χρέος αφορά την εποχή της διοίκησης Δρόσου. Νας σας θυμίσω πως υπάρχει μία οφειλή 350.000 ευρώ στον Παπανικολάου και 100.000 ευρώ προς τον Χατζή από εκείνη την περίοδο. Υπάρχουν κι άλλες μικρότερης τάξεως οφειλές. Γι’ αυτό είπαμε να μπούμε στο άρθρο 99 και να πληρώσουμε σε μικρές δόσεις, ώστε να πάρει την ΚΑΕ ένας επιχειρηματίες σχεδόν καθαρή. Δυστυχώς δεν βρέθηκε κανένας τέτοιος άνθρωπος. Ο κ. Φιλίππου έλεγε πως πουλά την ομάδα με 1 ευρώ και δεν εμφανίστηκε κανένας. Έχει βάλει αρκετά εκατομμύρια ευρώ για να πετύχει η ΑΕΚ τους στόχους της. Τα χρέη είναι 1,4-1,5 εκατ. ευρώ. Αν διαιρέσουμε το χρέος με τις 48 δόσεις, βγαίνει ένα ποσό 30.000 ευρώ το μήνα, που θα ήταν εύκολο να το βάλει κάποιος. Είναι συγκεκριμένα ποσά και έχουν κατατεθεί. Πρόκειται για ένα ποσό αστείο για έναν επιφανή επιχειρηματία που θα ήθελε να ασχοληθεί με το μπάσκετ».
Κατά τα άλλα καλό Πάσχα συνΑΕΚτζήδες και συνΑΕΚτζούδες (αν δε κάνω λάθος παίζουν και καμιά δύο γυναίκες ΑΕΚτζούδες στο σάιτ). Με υγεία πάνω από όλα. Και που είστε ρεεεεεεεεεεεεεεεεεε. Φάτε και καμιά μαγειρίτσα και κανένα αρνάκι και για μένα ρεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε.
ευχαριστω φιλε,επισης... οτι επιθυμεις μπροστα σου να το βρεις!Kαλό Πάσχα και καλή Ανάσταση σε σένα και στην οικογένεια σου δράκουλα ;)
Καλό Πάσχα και καλή Ανάσταση και σε σένα μέγα.Υγεία αγορίνα μου!!!Να ευχηθώ καλή Ανάσταση
Τωρα το ακουω και πραγματικα ντρεπομαι,ευχομαι να μην συμβει κατι τετοιο.Οτι και να εγινε,η ομαδα εχασε την παραμονη στο γηπεδο,και ΠΡΕΠΕΙ να υποστει τις συνεπειες.Παντως συγκρινεις ανομοια πραγματα,καμια σχεση δεν εχει η μια υποθεση με την αλλη.μην λεμε τα ιδια και τα ιδια.Ο οσφπ δεν αξιζε τοτε το πρωταθλημα,και το εχασε στα γηπεδα.δεν δικαιωθηκε απο τα ευρωπαικα δικαστηρια,απλα κατακυρωσαν την αποφαση της ΕΠΟ,που ηταν η κυρια υπευθηνος για οτι εγινε.εκτος πια και αν πιστευεις οτι για την ηττα του οσφπ στην καλαμαρια εφταιγε ο Βαλνερ που επαιξε 12 λεπτα...Ένσταση εναντίον του Ηλυσιακού κατέθεσε η ΑΕΚ γιατί όπως ισχυρίζονται ο μάνατζερ Τάσος Δελημπανταδάκης, που έχει τα δικαιώματα περί το 70% των παικτών της Α1, είναι ιδιοκτήτης της ομάδας των Ιλισίων, κάτι που είναι αντίθετο στο νόμο. Εφόσον δικαιωθεί θα παραμείνει στη μεγάλη κατηγορία, ενώ σε αντίθετη περίπτωση θα αγωνίζεται στην Α2 την νέα χρονιά. Ως εδώ καλά. Ειδικά αν η Ένωση έχει δίκιο, καλά κάνει και το υπερασπίζει. Ωστόσο υπάρχουν κάποια ερωτήματα. Που είναι όλοι αυτοί οι “αντικειμενικοί”, που όταν έκανε δικαιότατα ένσταση ο Ολυμπιακός επειδή ο Βάλνερ είχε παίξει αντικανονικά εναντίον του, έθεταν ηθικό ζήτημα; Που είναι όλοι αυτοί οι “ΑΕΚάρες” που λοιδορούσαν τον πρωταθλητή αποκαλώντας τον “χάρτινο”, ενώ δικαιώθηκε και από τα ελληνικά και απο τα ευρωπαϊκά δικαστήρια; Που είναι όλοι αυτοί οι “Χατζηχρήστοι”, που έβγαζαν συνθήματα και έλεγαν κουβέντες τύπου “αυτά δεν τα κανει η ΑΕΚ” και “δεν υπάρχει κράτος” κτλ; Τώρα είναι όλα ωραία. Αφού δεν υπάρχει Ολυμπιακός, δεν “πουλάει”, έτσι; Τα καλά και τα συμφέροντα…