I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain...
Τα κουρέλια θα τραγουδάνε και μέσα απ τους τάφους τους εξάλλου τι έχουν να χάσουν? Ποτέ δεν ήταν περσικά χαλιά.
Οι "άλλοι" πρέπει να φοβούνται όσους δεν έχουν τίποτα πια να χάσουν.
Ως γνωστόν "ο χαμένος τα παίρνει όλα"