θες να παμε σε πιο ερωτιμα λημερια...καταλαβα...να αναστατωθει λιγο ο κσομος...να αισθανθει την αναγκη να ερθει πιο κοντα για να ζεσταθει!
κατσε να δω τι μπορω να κανω!
Καλησπέρα στην δεσποινίς με το ωραίο πρόγραμμα μουσικής (μην πάει το μυαλό των μνπνων αλλού παρακαλώ)
Σήμερα αν μας κάνετε την χάρη να κάτσετε θα σας μείνω λιγουλάκι
Μη μου κρύωσετε μόνο, κυκλοφορούν ιώσεις και σας θέλουμε ενεργή για να δώσετε αγάπη στους κυρίους από δώ
Αυτό με λύπησε ιδιαίτερα αν ισχύει......................
θες να παμε σε πιο ερωτιμα λημερια...καταλαβα...να αναστατωθει λιγο ο κσομος...να αισθανθει την αναγκη να ερθει πιο κοντα για να ζεσταθει!
κατσε να δω τι μπορω να κανω!